KFL med monopol?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla..
    Utestengt
    • Jul 2006
    • 62

    #21
    Er totalt pisspreik at noen i SKF har truet noen i KFL styret. Noe som blir brukt for å vende flere og flere imot SKF.

    Et styremedlem i KFL bruker forøvrig sin Kanari-fans betalte tlf til å ringe alle mulig folk til enhver tid. Denne tlf blir brukt som KFL, og privat tlf.

    Er det riktig at KFLs medlemer betaler for et styremedlems privat tlf og har gjort dette i flere år nå?

    Uavhengi av hva dere mener om SKF ville jeg skjekket litt nøyere i kulissene om jeg var dere.

    Kommentar

    • skotten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 1794

      #22
      Opprinnelig skrevet av Tony
      Petter skrev dette:



      Kan du forstå nå?
      Beklager Tony, "Petter sier han har hørt at..." holder ikke i denne sammenhengen, eller for å få utenforstående til å forstå noe som helst. Holder for TV2, men ikke for meg

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #23
        Opprinnelig skrevet av skotten
        Beklager Tony, "Petter sier han har hørt at..." holder ikke i denne sammenhengen, eller for å få utenforstående til å forstå noe som helst. Holder for TV2, men ikke for meg
        Men hvis jeg sier at det er 100% fakta, kan du forstå at det er en del oppgitte folk rundt omkring nå da?

        Kommentar

        • skotten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 1794

          #24
          Opprinnelig skrevet av Tony
          Men hvis jeg sier at det er 100% fakta, kan du forstå at det er en del oppgitte folk rundt omkring nå da?
          Absolutt, og de det gjelder har hatt all verdens tid til å ta et hint.

          Kommentar

          • Per Arne
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2347

            #25
            Norge er et organisasjonssamfunn, på godt og vondt. Skal man få til noe her på bjerget er det nødvendig å organisere seg. Det skjønte man også blandt Lillestrøms supportere da KFL blei danna i 1992. Vi skriver nå 2008, seksten år seinere. Hva har vi fått til? Som Gorken sier, en haug med goder, og ikke minst Kanarifeltet vårt, som også blei utvida i 2004.

            KFL-medlemmene har byggi stein på stein på stein, og blitt en av Nordens beste supportergrupper som støtter laget sitt i tykt og tynt. Og hvorfor? Jo, for vi har stått samla om en stolt supportergruppe/klubb/organisasjon/kultur, for å få til ting som i dag gjør tribunen vår levende og aktiv i 90 minutter (pluss på oppvarming).

            Selvsagt følger det da med noen kjøreregler å forholde seg til, for at vi skal opprettholde godene. Sånn er det i et organisasjonssamfunn. Gi og ta. Og som medlem er det ganske naturlig å sette KFL først. Så gjelder det å finne balansen i dette livet.... for vi skal bygge på og ikke rive! (”fritt” etter Kaza&Karlsen)
            Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

            Kommentar

            • tors-
              Utestengt
              • Sep 2007
              • 1

              #26
              Fortsett å utesteng folk som er uenig med dere, det er jo sånn det er i kfl; er man uenig blir man ekskludert..

              Kommentar

              • morten
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2156

                #27
                Opprinnelig skrevet av tors-
                Fortsett å utesteng folk som er uenig med dere, det er jo sånn det er i kfl; er man uenig blir man ekskludert..
                Hva er du uenig i?
                Badekar
                http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av skotten
                  Absolutt, og de det gjelder har hatt all verdens tid til å ta et hint.
                  Da skjønner jeg at vi to har to vidt forskjellige meninger.
                  Synd du godtar at folk blir utestengt grunnet at man er mer punch på tribunen enn andre istedetfor hvis man faktisk har en grunn for å bli utestengt. Det kan jeg forstå, men av enkelte grunner jeg har fått høre i dag så er det hårreisende

                  Kommentar

                  • Nr.10
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 597

                    #29
                    Uansett hva han måtte være uenig i, ulovlig å være uenig også å?
                    Nok er nok - Værre propaganda enn det Hitler og komiske Ali kunne fått til tilsammen.
                    Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

                    RÅGG 19116

                    Kommentar

                    • LSK N/B
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 830

                      #30
                      Er det noe spess grunn til at denne "NOK ER NOK" utsagnet kommer nettopp nå? eller er det mange "små" ting som har fått begeret til å flyte over?
                      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                      Nei til NFF!

                      Kommentar

                      • sniper
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 5254

                        #31
                        Blir alle utestengt her nå, ser at alle som ytrer meninga si mot styret i KFL i denne tråden er utestengt fra forumet. Hvorfor skjer dette? Tåler ikke styret i KFL kritikk lenger? Blir jeg utestengt ved å ytre meg negativt mot denne aksjonsformen? En ting er ihvertfall sikkert, dette hadde jeg aldri godtatt så lenge jeg hadde sitti i styret. Dette er meningssensur av verste sort, og styret i KFL skaper seriøse problemer for seg ved å opptre på denne måten. Jada, jeg vet at forumet er KFLs, men hvis man ikke takler kritikk, kan man virkelig kaste årene. Dette er virkelig skandaløst!

                        Petter

                        Kommentar

                        • Jan Jensen
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Jun 2004
                          • 43

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Fugla..
                          Er totalt pisspreik at noen i SKF har truet noen i KFL styret. Noe som blir brukt for å vende flere og flere imot SKF.

                          Et styremedlem i KFL bruker forøvrig sin Kanari-fans betalte tlf til å ringe alle mulig folk til enhver tid. Denne tlf blir brukt som KFL, og privat tlf.

                          Er det riktig at KFLs medlemer betaler for et styremedlems privat tlf og har gjort dette i flere år nå?

                          Uavhengi av hva dere mener om SKF ville jeg skjekket litt nøyere i kulissene om jeg var dere.
                          Det var jo en interessant ytring. Dette vet du virker det som , når du kan uttale deg så bastant. Jeg har tekstmeldinger og en episode på Martins ,med vitner , som kan motbevise det du betrakter som "piss".
                          Men for øyeblikket virker det som det florerer med "sannheter" her på forumet, så det var ikke noen bombe.
                          Ingen som setter LSK/KFL i vanry og påfører klubb og supporterklubben avisoppslag gang etter gang gjør seg fortjent til å komme inn på Åråsen.
                          At styremedlemmer har helt eller delvis dekket telefon er den naturligste del av verden. Det er vårt viktigste verktøy for å organisere alle våre aktiviteter. Grovt regnet er våre inntekter på bruken av disse tre ganger så store som utgiftene. Ikke minst når det gjelder å "pushe" folk til å melde seg inn
                          Jan Jensen

                          Kommentar

                          • sniper
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 5254

                            #33
                            Enig med Jan, å få dekket telefonregningen er noe av det mest naturlige en kan tenke seg som styremedlem, er jo det viktigste verktøyet man har.

                            Selvsagt skal denne telefonen kun brukes til KFLs ting, og ikke private ting som ringelyder, stemme på idol og slike ting. Det er jo en selvfølge..

                            Petter

                            Kommentar

                            • Tony
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4737

                              #34
                              Synes det er synd at man utestenger folk som er uenige med styret. Det blir for dumt spør du meg!

                              Kommentar

                              • skotten
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 1794

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Tony
                                Synes det er synd at man utestenger folk som er uenige med styret. Det blir for dumt spør du meg!
                                Hvis du mener påstanden om å være utestengt fra forumet for å være uenig med styret skulle være riktig, er jeg enig med deg. Der får modsa klare opp i hva som er fakta og ryktespredning.

                                Hvis du mener noen har blitt utestengt fra Åråsen av styret, for å være uenig med styret - så har vi forskjellig virkelighetsoppfatning. Jeg har tatt tidligere innleggsskrivere på ordet, og gjort litt research selv. Nå er jeg i beste fall forvirra, midt i all rykteflommen på forumet...

                                Kommentar

                                • Tony
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4737

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av skotten
                                  Hvis du mener påstanden om å være utestengt fra forumet for å være uenig med styret skulle være riktig, er jeg enig med deg. Der får modsa klare opp i hva som er fakta og ryktespredning.

                                  Hvis du mener noen har blitt utestengt fra Åråsen av styret, for å være uenig med styret - så har vi forskjellig virkelighetsoppfatning. Jeg har tatt tidligere innleggsskrivere på ordet, og gjort litt research selv. Nå er jeg i beste fall forvirra, midt i all rykteflommen på forumet...
                                  Ordla meg feil. Mente på forumet

                                  Kommentar

                                  • veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

                                    #37
                                    Jaja, da ser man nok en gang et tegn på at KFL har fått problemer pga. voksesmerter. KFL hadde en utrolig bra periode, men så startet prosessen der forskjelige synspunkter på tribunekultur førte til splittelse. Jeg er redd vi ikke lenger kommer til å være i norgestoppen blandt supportere om dette pisset fortsetter. Alt har jo bare blitt dritkjipt!

                                    Blir jo gøy på Åråsen i morra.

                                    Kommentar

                                    • veiron
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6267

                                      #38
                                      KFL skal jo bare være så "snille" hele jævla tiden! Fint at feltet oversvømmes av jenter med mobiler og tyggegummi da. Det er jo det vi trenger nå. Ikke supportere som er villig til å ta i et tak og være litt "bajas" og ta av litt.
                                      Hva er det som er så mye værre med KFL i forhold til f.eks. Kjernen, Brannfolka og Klanen? At noen enkeltindivider gjør noe galt er da for faen noe som har skjedd i alle supportergrupper! Husk at media liker å holde søkelyset på LSK og slå opp alt som er negativt. LSK supportere er ikke værre enn andre.
                                      Husker bare fylleoppslaget vi fikk etter turen til Kristiansand for noen år siden. Det var ingen ultrasfolk i aksjon der. Jeg var en av de sørpedrita tullingene som drakk for mye. Alikevel var det ikke noe galt som skjedde den gangen selv om presseoppslagene ble store. Men hva er det som gjør ting så mye værre nå? Det hele virker så jævlig unødvendig.

                                      NB. Slossfolk som ikke har LSK og kubbens beste på agendaen kan hoppe utfor en høy bygning.

                                      Kommentar

                                      • skotten
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 1794

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Tony
                                        Da skjønner jeg at vi to har to vidt forskjellige meninger.
                                        Synd du godtar at folk blir utestengt grunnet at man er mer punch på tribunen enn andre istedetfor hvis man faktisk har en grunn for å bli utestengt. Det kan jeg forstå, men av enkelte grunner jeg har fått høre i dag så er det hårreisende
                                        Husker ikke KFL's statutter ordrett, men mener å huske at det står noe sånt som at KFL forbeholder seg retten til å utestenge hvilke som helst de mener bringer organisasjonen i vanry, eller motarbeider organisasjonen. (Disse statuttene er vesentlig eldre enn noen av undergruppene)Når det gjelder å bringe organisasjonen i vanry, er det nok av avisoppslag å ta av for å bevise dette. Senest sist helg...

                                        Undergruppene hadde sjansen til dialog, og å bevise at man satt LSK/KFL foran seg selv etter Nadderudepisoden. I stedet valgte man konfrontasjon, boikott av tribunemøter/medlemsmøter, fant seg sin egen lille stampub, innførte kosekroken mm. Kort sagt gjøre alt for å distansere seg ytterligere fra resten av fansen. I Fredrikstad observerte jeg forøvrig at et ACAB-banner var tilbake, utaktisk så det holder...

                                        Jeg har nok gode argumenter for at undergruppene har spilt seg selv utover sidelinja, til at jeg kjøper at noen er utestengt for å være mer punche enn andre. Forøvrig vil jeg legge til at jeg forstår enkelte er skuffa og forbanna, men har ingen sympati med dem utover det. Signalene burde vært oppfatta for lengst.

                                        Kommentar

                                        • Tony
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 4737

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av skotten
                                          Husker ikke KFL's statutter ordrett, men mener å huske at det står noe sånt som at KFL forbeholder seg retten til å utestenge hvilke som helst de mener bringer organisasjonen i vanry, eller motarbeider organisasjonen. (Disse statuttene er vesentlig eldre enn noen av undergruppene)Når det gjelder å bringe organisasjonen i vanry, er det nok av avisoppslag å ta av for å bevise dette. Senest sist helg...

                                          Undergruppene hadde sjansen til dialog, og å bevise at man satt LSK/KFL foran seg selv etter Nadderudepisoden. I stedet valgte man konfrontasjon, boikott av tribunemøter/medlemsmøter, fant seg sin egen lille stampub, innførte kosekroken mm. Kort sagt gjøre alt for å distansere seg ytterligere fra resten av fansen. I Fredrikstad observerte jeg forøvrig at et ACAB-banner var tilbake, utaktisk så det holder...

                                          Jeg har nok gode argumenter for at undergruppene har spilt seg selv utover sidelinja, til at jeg kjøper at noen er utestengt for å være mer punche enn andre. Forøvrig vil jeg legge til at jeg forstår enkelte er skuffa og forbanna, men har ingen sympati med dem utover det. Signalene burde vært oppfatta for lengst.
                                          Ok. Da mener du det.

                                          Får håpe det blir liv i dag da folkens

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎