Sesongkort 2010

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Da har Lsk begynt med noe nytt uten og si i fra. Jeg spiller på Lsk oldboys og i treningsavgiften våres ligger det et årskort på RB feltet.
    Det er riktig at de har begynt med noe nytt, men det stemmer ikke at de ikke har sagt fra. Du får skyte laglederen deres for dårlig informasjonsformidling. Jeg sakser litt fra informasjonen som ble sendt ut denne uka:

    Sesongen 2010 blir det en litt annen ordning på fribilletter/sesongkort enn det det har vært tidligere.
    Det er dessverre mange som ikke har benyttet sesongkortet sitt, med det resultat av at mange reserverte plasser som har stått tomme.
    Dette ønsket vi å gjøre noe med, og i samarbeid med LSK Marked har vi kommet fram til en ny løsning.
    Det blir fortsatt gratis inngang til de som ønsker det, samt mulighet til å kjøpe sesongkort til en fordelaktig pris for de som ønsker det.
    For mer informasjon se vedlagte skriv!
    Når det gjelder lagapparatet er tilbudet begrenset til 3 stk pr lag slik det har vært tidligere.

    FRIKORT LSK UA 2010
    Alle spillere, tillitsvalgte, trenere i UA som er berettiget fri inngang på Åråsen må fra og med denne sesongen forhåndsbestille sine billetter til alle LSKs sine hjemmekamper.
    Når du bestiller billetter må du oppgi navn, lagsnavn og hvor mange billetter du skal ha. Vi vil åpne for at du i samme bestilling kan bestille billetter til mor, far eller venner slik at dere kan sitte sammen. Prisen for ekstra billetter er kr 170,- for voksen og kr 80,- for barn, og du betaler billettene når du henter din gratis billett!

    Bestillingen gjelder for en og en kamp av gangen, og bestillingen må være sendt minimum tre virkedager før kamp. Vi gjør oppmerksom på at lørdager, søndager og andre helligdager ikke regnes som virkedager.

    Billettene kan bestilles på billett@lsk.no eller fax 63 80 56 70. Vi kan dessverre ikke ta i mot bestillinger via telefon.

    Billettene må hentes senest 1/2 time før kampstart med mindre annen beskjed er gitt.
    Medlemskortet og bekreftelsen som du får når du bestiller billetter må medbringes ved avhenting av billetter. Billettlukene åpner to timer før kampstart.

    Hvor du får billetter på stadion:
    - spillere og trenere får billetter på RB tribunen. (evnt. annen plass hvis denne er utsolgt) En del av feltet vil være unummerert.

    LSK gjør oppmerksom på at ved populære kamper må frikortbilletter bestilles i god tid.

    Bemerk følgende:

    Vi minner også om at medlemskortet er personlig. Det betyr at det er den person som kortet er utstedet på som MÅ avhente billettene ved å legitimere seg ved avhenting. (Barn tar med medlemskort)

    Dersom en ikke har forhåndsbestilt billett vil det ikke være anledning til å hente ut billett på kampdagen på frikort.
    Ønsker du heller et sesongkort?
    Da kan du motta dette til meget fordelaktig pris og du kan komme inn på stadion når du vil. Kortet er personlig.



    Pristilbud:
    - kr 300 på RB-tribunen (Unummerert plass)
    - kr 500 på KFL-feltet (Ståtribune, vi anbefaler at de minste barna kun kjøper kort her dersom de står sammen med en voksen)

    Ønsker du å benytte deg av dette tilbudet, trenger vi snarlig en tilbakemelding av deg. Dersom du skal ha sesongkortet klart til første hjemmekamp må vi ha tilbakemelding innen mandag 8.mars, og dette kan du gjøre ved å sende en mail til Kjell Nystrøm: kjell@lsk.no
    Merk bestillingen med følgende:

    Navn:
    Lag:
    E-post:
    Mobil:
    Medlemskortnr:
    Last edited by Torolf; 03.03.2010, 14:35.

    Kommentar

    • mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

      Da var 4 sesongkort på KFL-feltet i boks. Deilig!
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

      Mvh
      Mr.Jordbakke

      Kommentar

      • sholen
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2009
        • 381

        Kjenner jeg er nervøs for at sesongkortene ikke skal komme frem i år også. hvor lenge bør jeg vente før jeg kontaker klubben og spørr om de er sent??

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          Jeg har prøvd og bestille 2 stk men ikke hørt en dritt ...Ringer kontoret på mandag.

          Kommentar

          • Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

            Opprinnelig skrevet av kimmern
            25.02.10. Jeg har nettopp spurt Kjell Nystrøm om dette og fikk til svar at utsending av sesongkort for 2010 starter til Mandag.
            Opprinnelig skrevet av sholen
            Kjenner jeg er nervøs for at sesongkortene ikke skal komme frem i år også. hvor lenge bør jeg vente før jeg kontaker klubben og spørr om de er sent??
            Hvorfor er folk så nervøse?!

            Kommentar

            • okb
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2377

              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Jeg har prøvd og bestille 2 stk men ikke hørt en dritt ...Ringer kontoret på mandag.
              Håvard da. Du står jo utenfor Åråsen hver dag for å spotte etter nye spillere ;-)

              Jeg har hele tiden skrevet i denne tråden at har man problemer med sesongkort så ta kontakt med Kjell Nystrøm på 47274660 eller send han en mail på kjell@lsk.no. Kjell utfører service så det holder.
              Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

              Kommentar

              • thomas wangen
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Mar 2004
                • 7

                Vi har hatt sesongkort i tre år og det har aldri vært problemer med hverken bestilling, utsending osv. I går fikk vi seks stykk seongkort i posten. Jeg synes at LSK fortjener litt skryt all den tid dette fungerer bra.

                Så får det heller være at man ikke er så flinke til å hype serieåpningen.
                T.

                Kommentar

                • sholen
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2009
                  • 381

                  Opprinnelig skrevet av thomas wangen
                  Vi har hatt sesongkort i tre år og det har aldri vært problemer med hverken bestilling, utsending osv. I går fikk vi seks stykk seongkort i posten. Jeg synes at LSK fortjener litt skryt all den tid dette fungerer bra.

                  Så får det heller være at man ikke er så flinke til å hype serieåpningen.
                  greit det funker bra for deg, men de siste to årene så har jeg måtte hente kortet på stadion ved første seriekamp. og begge de årene så ble sesongkortet bestillt før jul. må da kunne gå an å sende ut kort fortløpende som man får inn bestillinger. F.eks samle alle bestillinger i 14 dager for så å sende ut disse og det samme igjen for de to neste ukene.

                  Kommentar

                  • 007

                    Opprinnelig skrevet av sholen
                    greit det funker bra for deg, men de siste to årene så har jeg måtte hente kortet på stadion ved første seriekamp. og begge de årene så ble sesongkortet bestillt før jul. må da kunne gå an å sende ut kort fortløpende som man får inn bestillinger. F.eks samle alle bestillinger i 14 dager for så å sende ut disse og det samme igjen for de to neste ukene.
                    Håper alle som skal beholde plassen(e) sin(e) fra sesongkort i fjor (også KFL-feltet) har fått med seg at de skal bruke samme kortet som 2009, og at det bare er "fylt opp" for 2010??

                    Fornyet sesongkort 7/11-09, og fikk da en bekreftelsesmail fra post@billettluka.no som jeg da selvfølgelig har sørget for at fortsatt også ligger i mobilen.
                    Har gått bra i mange år for meg dette, men er første gang bekreftelsen kom på mail.

                    Krysser fingrene for at alt går bra i år også, så jeg slipper "rødt lys" og masse styr ved første hjemmematch...
                    MEN; tar ingen sjanser og møter alltid EKSTRA tidlig på første matchen for sesongen og "stormatchene", det vil si i hvert fall en time (ofte en og en halv time...) før matchstart!

                    I den samme bekreftelsesmailen står det forøvrig også følgende:
                    "... Når mottar jeg sesongkortet?
                    Alle som endrer sine plasser, eller kjøper sesongkort for første gang vil få tilsendt sitt sesongkort ca 3 uker etter at sesongkortet er bekreftet innbetalt.
                    Samtlige som fornyer sine plasser og har sesongkort i 2009, skal benytte samme kort også i 2010, så pass godt på dette!
                    Mister du ditt sesongkort må du betale kr 150,- for et nytt kort. ..."


                    Uansett; Snart seriestart, herlig
                    Last edited by Gjest; 08.03.2010, 01:13. Begrunnelse: La til info om 3 uker lev.-tid på nye kort/endrede plasser

                    Kommentar

                    • merch
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2007
                      • 938

                      Har begynt et langoddsprosjekt: Sesongkort

                      startet med 150kr i innsats på tirsdagen, i morgen oppdateres saldo til 14/1500kr. Nærmer seg ihvertfall, men må jo ha for en senior og en junior.

                      Nå som man er oppsagt i den uendlige helgevakt jobben er det bare å kjøre på

                      Sees på feltet enda oftere 2010
                      lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                      sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        Opprinnelig skrevet av okb
                        Håvard da. Du står jo utenfor Åråsen hver dag for å spotte etter nye spillere ;-)

                        Jeg har hele tiden skrevet i denne tråden at har man problemer med sesongkort så ta kontakt med Kjell Nystrøm på 47274660 eller send han en mail på kjell@lsk.no. Kjell utfører service så det holder.
                        Jøss når jeg gikk i postkassa på lørdag lå det faktisk en regning der på 2 sesongkort,den blir betalt i dag .Så nå er jeg spendt på om kortene kommer før første kamp..Veldig bra Lsk.:razz:

                        Kommentar

                        • Kay
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 763

                          Opprinnelig skrevet av Kay
                          Når jeg kom hjem fra jobb rundt midnatt i går registrerte jeg at giro'n endelig var ankommet. Det er litt frustrerende da å få en epost i dag som sier at hvis sesongkortet ikke er fornyet innen mandag klokken 09.00 så mister jeg plassen min ! Jeg ser ingen som helst mulighet for at LSK registrerer min betaling innen mandag klokken 09.00 - som kjent skal jo banken ruge litt på pengene også.

                          Jeg syns dette er utrolig dårlig, jeg har jo allerede bekreftet at jeg skal fornye kortet, jeg må mase på administrajon i lsk for å kunne få betale, også kommer det i tillegg slike "trusler" fra iTicket. Kanskje LSK burde se seg om etter en annen samarbeidspartner.

                          EDIT: Som følge av sakens utvikling gjorde jeg ett nytt forsøk på å fornye digitalt nå, og denne gangen gikk alt greit. Så blir det spennende å se om det kommer purringer på giro'n når jeg ikke betaler den
                          Og der kom purringen i posten ja, selv om jeg betalte elektronisk for over 1 mnd siden

                          Kommentar

                          • Spntneous
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 1990

                            Ringte tidligere nevnte "Kjell" her om dagen, og han sa at det ble sendt ut noen bunker sesonkort hver dag nå framover, og at alt burde være i orden til seriestart. Jeg krysser fingrene
                            Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                            Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                            Kommentar

                            • Emil B
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 5921

                              Lillestrøm har solgt 3100 stk sesongkort i 2010 mot 3900 stk i 2009. En nedgang på 20%.

                              Kommentar

                              • Simeone
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2008
                                • 761

                                Opprinnelig skrevet av Emil B
                                Lillestrøm har solgt 3100 stk sesongkort i 2010 mot 3900 stk i 2009. En nedgang på 20%.
                                http://fotball.aftenposten.no/elites...icle163364.ece
                                Ingenting går automatisk lenger. LSK som organisasjon må være mye mer på hugget når det gjelder billett og sesongkortsalg. LSK som fotballlag må spille god fotball.
                                Så vil sesongkort og tilskuertall stige igjen.

                                LSK må rett og slett bevise på begge fronter nå for å fange den vanlige mannen i gata sin interesse igjen.
                                Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                para gritarle a la FIFA:
                                ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                Kommentar

                                • KFL109
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1958

                                  Opprinnelig skrevet av Emil B
                                  Lillestrøm har solgt 3100 stk sesongkort i 2010 mot 3900 stk i 2009
                                  Ikke bra, men rykter skal ha det til at det for første gang er snakk om reelt antall solgte kort.
                                  Vidar Evje

                                  Kommentar

                                  • Henrik
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2006
                                    • 2110

                                    Siden jeg beholder plassen fra i fjor (og de siste 20 årene) får jeg jo ikke nytt kort i posten. Er det noen som helst måte å finne ut om at LSK faktisk har fått fått med seg at kortet er fornyet og betalt, før jeg evt blir stoppet på vei inn på Åråsen i første seriekamp?
                                    Last edited by Henrik; 11.03.2010, 21:40. Begrunnelse: spelling

                                    Kommentar

                                    • dennis
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 872

                                      Opprinnelig skrevet av Henrik
                                      Siden jeg beholder plassen fra i gjor (og de siste 20 årene) får jeg jo ikke nytt kort i posten. Er det noen som helst måte å finne ut om at LSK faktisk har fått fått med seg at kortet er fornyet og betalt, før jeg evt blir stoppet på vei inn på Åråsen i første seriekamp?
                                      Ta med bankutskrift av betalingen... Det har jeg gjort de siste årene.

                                      Kommentar

                                      • El Caco
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2009
                                        • 2286

                                        Opprinnelig skrevet av dennis
                                        Ta med bankutskrift av betalingen... Det har jeg gjort de siste årene.
                                        Sykt at du må ha gjort det. Faktisk helt utrolig! Hvordan går det drive på slik? Har innsett under Uday at vi trenger skifte i trenerteamet, men nå som det er på plass trenger LSK å fokusere på andre områder. Makan.
                                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                        Kommentar

                                        • athomash
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Oct 2007
                                          • 118

                                          ???

                                          Jeg har bestilt 3 sesong kort, og på tirsdag mottok jeg 2 kort!!
                                          Tenkte at det siste kanskje ble sendt rett til fatter'n, men han har ikke fått noe enda...

                                          Betalte også medlemskap i LSk for meg og sønnen min, men har så langt kun mottatt til LSK kort til meg selv...

                                          Hva skjer egentlig?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎