Kanaris lager bråk i Sandvika

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Percy Nilegård
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 5146

    Kanaris lager bråk i Sandvika

    Fra nyhetstråden:
    Fra nrk:http://www.nrk.no/nyheter/1.5313764

    BRÅK I SANDVIKA


    Flere Lillestrøm-tilhengerne blir nå sendt ut av Asker og Bærum etter å ha lagd kvalm på en pub i Sandvika.

    Politiet rykket ut til puben etter at supporterne skøyt opp røykbomber og fyrverkeri på puben.
    - De som lager bråk blir nå bortvist fra stedet og eskortert ut av distriktet, sier operasjonsansvarlig Eva Garberg ved Asker og Bærum politidistrikt.
    Det er usikkert hvor mange supportere som er på puben, og hvor mange som er bortvist.
    Politiet i Asker og Bærum har bedt om forsterkninger fra Oslo politidistrikt for å få kontroll på situasjonen.
    Lillestrøm spiller bortekamp mot Stabæk på Nadderud nå.

    Egen kommentar: Med alle mulige forbehold om at dette er korrekt. Hvem er disse pubertale idiotene? Og på hvilken måte støtter dette LSK?
    Last edited by Percy Nilegård; 06.04.2008, 21:14. Begrunnelse: nye opplysninger
    "Alltid blodsprengt"!
    Fong/Macho

    Even Nordlien
  • sigurdsen
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 1817

    #2
    Ikke bra for ryktet til både lsk og kanar-fansen. Håper disse får en kraftig skyllebøtte

    Kommentar

    • LasseN
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 1610

      #3
      Opprinnelig skrevet av sigurdsen
      Ikke bra for ryktet til både lsk og kanar-fansen. Håper disse får en kraftig skyllebøtte
      Skyllebøtte?
      Jeg stemmer for utestengelse.
      LasseN

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #4
        Røykbomber på stadion også,nå er det på tide at vi rydder opp inad i kfl og luker ut idiotene.

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #5
          Håper politiet har navna til idiotene som blei sendt hjem,så vi kan utestenge svina.

          Kommentar

          • krisruds
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2005
            • 839

            #6
            Nå veit politiet hvem dette er, da mener jeg LSK skal utvise dem fra kampene på Åråsen.

            LSK har ikke godt av "bråkmakere".
            krisruds medlem av KFL siden 1996


            OI OI OI nå har vi det morro :)

            BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

            Kommentar

            • Christa
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 326

              #7
              Fatter ikke at vi ikke lærer

              Kommentar

              • sigurdsen
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 1817

                #8
                Faen meg alltid noen som skal ødelegge. Sånn har det alltid vært enten det er det ene eller andre!

                Kommentar

                • krisruds
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2005
                  • 839

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Christa
                  Fatter ikke at vi ikke lærer
                  Ikke si vi. Jeg veit ikke hvem som gjorde det, men de er i et mektig undertall av over 5000medlemmer. Hvis de er medlemmer da.

                  Jeg bryr meg ikke om det er UFC. JK, MB1917, TLC, Kongen eller hvem andre. Nå har politiet navn på de, da sier jeg bare: Han en fin kamp når dere ser den på tven. Blir sikkert fint med bluss hjemme foran tven
                  krisruds medlem av KFL siden 1996


                  OI OI OI nå har vi det morro :)

                  BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                  Kommentar

                  • Brenne(vin)
                    Medlem
                    Bøffel
                    • Dec 2006
                    • 37

                    #10
                    skjønner ikke at disse idiotene ikke lærer. regner med at de tar bøtene selv og at kfl / lsk luker dem ut og plasserer dem foran tven fremover.

                    Kommentar

                    • Christa
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 326

                      #11
                      Med vi mente jeg KFL.. Vet at de fleste ikke er sånn.. Men man kan alltid finne sånne elementer uansett gruppering.. men noen grupperinger bygger filosofien sin på sånt

                      Kommentar

                      • krisruds
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 839

                        #12


                        Politiet rykket ut med fullt mannskap og hunder til fotballpub i Sandvika
                        Av
                        Joakim Reigstad



                        Politiet rykket i 18-tiden ut til James pub på Løkketangen i Sandvika i Bærum etter at flere Lillestrøm-supportere hadde avfyrt fyrverkeri og tent bengalske lys inne på stedet.

                        Kanarifansen knyttet nevene mot politiet og sang hatsanger mot Vålerenga utenfor puben. I alt fem patruljer med hunder skal ha dratt til stedet for å anmode de gulkledte om å fjerne seg fra stedet. Men det etterfulgte ikke de tilreisende fotballentusiastene.

                        Isteden ble de svært provosert av politiets tilstedeværelse og politiet måtte bruke skjold for å beskytte seg mot hissige Lillestrøm-fans. Etter hvert ble gemyttene roet og to busser tok seg av å frakte bråkmakerne hjem til Lillestrøm, skriver Budstikka.no.

                        - De som lager bråk blir nå bortvist fra stedet og eskortert ut av distriktet, bekrefter operasjonsansvarlig Eva Garberg ved Asker og Bærum politidistrikt til NRK.

                        Det har også vært tilløp til bråk hos LSK-fans utenfor Nadderud stadion på Bekkestua, hvor Stabæk søndag kveld spiller hjemmekamp mot Lillestrøm. Politiet har også måttet trå til her.
                        krisruds medlem av KFL siden 1996


                        OI OI OI nå har vi det morro :)

                        BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                        Kommentar

                        • sigurdsen
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 1817

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av krisruds
                          http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle1737612.ece

                          Politiet rykket ut med fullt mannskap og hunder til fotballpub i Sandvika
                          Av
                          Joakim Reigstad



                          Politiet rykket i 18-tiden ut til James pub på Løkketangen i Sandvika i Bærum etter at flere Lillestrøm-supportere hadde avfyrt fyrverkeri og tent bengalske lys inne på stedet.

                          Kanarifansen knyttet nevene mot politiet og sang hatsanger mot Vålerenga utenfor puben. I alt fem patruljer med hunder skal ha dratt til stedet for å anmode de gulkledte om å fjerne seg fra stedet. Men det etterfulgte ikke de tilreisende fotballentusiastene.

                          Isteden ble de svært provosert av politiets tilstedeværelse og politiet måtte bruke skjold for å beskytte seg mot hissige Lillestrøm-fans. Etter hvert ble gemyttene roet og to busser tok seg av å frakte bråkmakerne hjem til Lillestrøm, skriver Budstikka.no.

                          - De som lager bråk blir nå bortvist fra stedet og eskortert ut av distriktet, bekrefter operasjonsansvarlig Eva Garberg ved Asker og Bærum politidistrikt til NRK.

                          Det har også vært tilløp til bråk hos LSK-fans utenfor Nadderud stadion på Bekkestua, hvor Stabæk søndag kveld spiller hjemmekamp mot Lillestrøm. Politiet har også måttet trå til her.
                          Viser bare hvor dumme de er når de går til angrep på politiet. Greit at snuten ikke alltid er ålreite, men man er rimelig dum når man går på snuten..

                          Kommentar

                          • Kanarijenta
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 504

                            #14
                            Og nå er det bråk på Nadderud...
                            Super Kanaris

                            Kommentar

                            • sigurdsen
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 1817

                              #15
                              "Så på tv2 nå at politiet kom i håndgemeng med politiet og en person ble fraktet bort. Blussinga skulle være årsaken til at politiet rykket inn"

                              Kommentar

                              • asker_kanari
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Aug 2007
                                • 208

                                #16
                                Fire LSK-fans innbrakt





                                Fire LSK-tilhengere er satt på glattcelle etter ordensforstyrrelser i Sandvika og på Bekkestua før kampen mellom Lillestrøm og Stabæk.
                                En hel busslast med LSK-tilhengere fikk beskjed om å sette kursen østover, i steden for mot Nadderud stadion før fotballkampen. Årsaken var at LSK-gjengen laget kvalm i Sandvika. To av de mest ampre ble kjørt arresten.
                                To andre LSK-supportere som nektet å rette seg etter politiets anvisning utenfor Nadderud stadion fikk samme skjebne.
                                Politiet brukte hunder mot LSK-tilhengere som tente bengalske lys og fyrte av knallskudd på Løkketangen i Sandvika ved 18-tiden søndag. Lillestrøm-tilhengerne knyttet med nevene mot politiet og sang hat-sanger mot Vålrenga (!) utenfor puben på Løkketangen.
                                Politiet rykket ut med minst fem patruljer til Løkketangen i Sandvika for å få kontroll på de ampre LSK-tilhengere. Bakgrunnen for utrykningen skal ha vært at LSK-tilhengerene hadde tent bengalske lys inne på James Pub.
                                LSK-tilhengerne fulgte ikke politiets anmodning om å fjerne seg og det bloe en svært amper stemning. To politihunder ble brukt for å dempe gemyttene og holde fotballfolket samlet. Lillestrøm-tilhengerne ble svært provosert av politiets tilstedeværelse, og politiet bevæpnet seg med skjold for å geleide LSK-tilhengerne inn i to busser som kom til.
                                Også på Bekkestua måtte politiet rykke ut for å holde kontroll på ampre LSK-tilhengere utenfor Nadderud stadion.

                                Kommentar

                                • Kanarizz2
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2005
                                  • 355

                                  #17
                                  Få disse ''supporterene'' utestengt på livstid fra Åråsen..
                                  ------Sørum kanaris------

                                  100% Støtte

                                  Kommentar

                                  • krisruds
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 839

                                    #18
                                    Politiet har en veldig god måte og provosere på, så at folk er sinte på når de kommer inn skjønner jeg veldig godt. Men det burde ikke være noen grunn over hodet for at de skal trenge det. Hadde noen folk vært over 4år i hodet. Men det er alltid noen som skylder IQ.

                                    De har han som blusset på film, da kan de like godt vente til kampen er over, så bure han inne i 48timer.
                                    krisruds medlem av KFL siden 1996


                                    OI OI OI nå har vi det morro :)

                                    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                    Kommentar

                                    • Percy Nilegård
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 5146

                                      #19
                                      Og hvem faen fyrer opp fyrverkeri INNE PÅ ETT UTESTED? Må da faen meg være totalt lobotomerte. Send dette jævla oppsopet til Sibir!!!
                                      "Alltid blodsprengt"!
                                      Fong/Macho

                                      Even Nordlien

                                      Kommentar

                                      • Snerten
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2006
                                        • 458

                                        #20
                                        Glem det
                                        Last edited by Snerten; 06.04.2008, 20:18.
                                        Evig LSK

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎