LSK-Stabæk, Åråsen, mandag 1.9.08 kl 19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    til tider er forsvaret helt på bærtur, veteranene har redda oss mange ganger nå, tusen takk Vidar, du sanker stjerner hos meg i dag.
    Unggutta er til tider håpløse med å slippe motstander umarkert frem
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • Rovfugl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 3672

      den siste sjangsen nå, hvorfor i helvete får en stabækspiller stå alene på 7 meter midt forran keeprr?????? det er rett og slett for dårlige markeringer alt for ofte i feltet
      Simen brenne er konge i 2 omgang, Mykle med farta si gjorde et positivt intrykk i dag og skapa problemer.
      DØ FOR FUGLA!!!
      http://www.fluefiskebloggen.no
      LSK er min religion
      Ujah er min gud

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5093

        Ett poeng er ett poeng, men faen gutta, i dag er jeg stolt av dere!

        Kommentar

        • holmiz
          The kjøkken-kanariz
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6064

          jaaaaadaaa! Faen det er lenge siden sist!
          Hilsen Anders

          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

          Kommentar

          • Lynvingen
            Medlem
            Bøffel
            • Apr 2006
            • 34

            Ett poeng mot landets klart beste lag, kunne fort tippa begge veier i dag. Spennende kamp med til tider god fotball fra både fugla og han brasslianeren.

            Kommentar

            • Kanariz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2005
              • 2507

              Rett og slett en jævlig bra fotballkamp! Etter det Essidiri presterte i dag skal det bli vanskelig for Riise å spille seg rett inn på laget. Jævlig bra gutta!

              Kommentar

              • SAEDbeger
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2006
                • 421

                sjeldent det smaker så godt med en uavgjort! Kunne fort blitt seier og greier.
                Sa speakern Magnus "målløs" myklebust? haha digg å se fart foran i dag. Om han ikke laget mål i dag så laga han et helvete for forsvaret!

                Kommentar

                • vollafugl
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2006
                  • 978

                  I dag er det mye positivt å ta med seg videre. Myklebust gjør vel antakelig sin beste kamp siden han ble skadet i fjor, Brenne er landslagsklasse fra scoringen og ut. Begge midtstopperne er gode og kontante, og samspillet fungerer bedre enn på lenge. Tatt i betraktning at det var Stabæk som sto på motsatt banehalvdel, er jeg tilbøyelig til å mene at dette var årsbeste (eller deromkring).

                  Edit: glemte Essediri i farten. Han var også god.

                  Kommentar

                  • kinstad
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2007
                    • 406

                    Det startet ganske kjedelig, med lange baller og lite samkjøring, men etter litt stabækshow på åråsen i 1.omgang tok vi helt over i 2.omgang og selv om vi slapp stabæk til noen kjempesjanser er syntes jeg uavgjort er et fair resultat. +Essediri kom ofte ut på kanten+, ++mykle var farlig nære flere ganger ++ , +++ståle gjorde alan til en grinete løpegutt+++
                    ________
                    -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                    Kommentar

                    • sten
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2005
                      • 873

                      ehh.tipper speakern sa magnus waade

                      Kommentar

                      • Hoho
                        -Engasupporter-
                        Forumsadist
                        • Oct 2006
                        • 140

                        Det er vel hvertfall ikke noen tvil om at LSK er på vei tilbake der de var før den lille "ulykkes-perioden" starta. Selvom Stabæk kommer til en del sjanser (skulle jo bare mangle, de er serieledere) så spiller LSK mye bra fotball!

                        Eneste som var synd med den kampen var at det ikke ble mer mål. Morro å se på!
                        Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

                        JA, det er det

                        *Hoho er en skapfugl*

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          Idag var Ståle Stensaas stor! Han var den eneste som hadde stålkontroll på Alanzinho idag. Hadde vært bedre om det kun var Ståle Stensaas som hadde tatt seg av ham ved scoringen. Brenne ødela for ham der. Ellers så får vi være greit fornøyd med poengdeling. Det er mye å bygge videre på her.

                          Ellers så er det endel ankepunkter mot noen spillere

                          Brenne, bør være hengende spiss. Ikke noe annet. Ved målet var han nettopp der. Ellers er han ofte i ingenmannsland, både offensivt og defensivt. Nå skal det sies at det var høyt tempo i andre omgang og umulig å være på rett plass hele tiden.
                          OO, God i boksen, men er veldig klønete når han skal gi ballen til medspillere. Det er han ofte.
                          Essidiri. Et par fine tuneller, men alle innleggene hans ender i feil rom. Cornerne gikk rett i klypene til Knudsen, som starter flere livsfarlige Stabæk overganger. De farligste sjansene i 2. omgang er det Knudsen som starter. Jeg lander på at det blir godt å få Riise tilbake på banen.

                          Kommentar

                          • Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

                            Denne kampen viser at innsats kan kompensere for klasse. For Stabæk er et mye bedre lag. Takk for innsatsen, den sto det respekt av. Et kjempeviktig poeng, men laget vårt eier ikke farten som skal til for å angripe Stabæk i senk på hjemmebane på stillingen 1-1. Essediri var bra, men løper ikke helhjertet i angrep som en spiss skal. Occean er for stillestående. Da kan man da for faen ikke ta ut den ene spilleren som holder tempoet oppe på topp og erstatte han med en treig spiller som ikke har en positiv involvering på 15 minutter. Sundgot må rett på benken igjen til neste kamp, for det skal være umulig å nekte Myklebust plass til neste kamp.

                            Hvis det er en ting man kan lære av denne kampen så er det at Occean må ha spillere med tempo rundt seg. Ikke alle engripere i en klubb kan tillate seg å være sterke og treige. Da kan vi like gjerne selge Sundgot til en klubb som magler targetman til neste sesong og forsterke vårt lag med en som har fart.
                            LSK Norges beste lag

                            Kommentar

                            • Kristian
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 690

                              lillestrøm spilte en fantastisk andre omgang!

                              Kommentar

                              • _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4376

                                Med den innsatsen i dag, så kan jeg også godta tap! Sinnsykt bra!! Litt bittert å ikke få med seg 3 poeng, men Stabæk hadde mange store sjanser, så 1-1 er absolutt bra. Brenne's mål minna meg om 1-3 scoringa borte mot enga i fjor. Klasse.

                                Mer av det her gutta!!
                                ..................

                                Kommentar

                                • Odinster
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2008
                                  • 160

                                  Dette er et meget godt resultat. Det var tross alt serielederen vi spilte mot. Vi var helt på høyde og tidvis bedre enn Stabæk i dag. Helt til EJ gjorde en av sine merkelige bytter vel å merke. Gratulerer alle sammen!

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    Nok engang kunne O.O vært match vinner

                                    Kommentar

                                    • CFD
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2319

                                      Dette er slik jeg ønsker LSK fotball blir spilt! Idag var det mange som blødde for drakta og virkelig ga en innsats for å senke stabæk. Stensås var glimrende i taklingene , Riseth redda oss fra et poeng med et godt tilbakeløp, Essediri var teknisk glimrende , Myklebust kjapp og kreativ , Pedersen godt med offensivt.

                                      Det var mange spillere som har underprestert i mange kamper som viste at de fortjener en plass på laget. Synes Occean skuffet ,men han hadde noen gode defensive løp.

                                      Men det er bare å ta av seg hatten for Alanzinho.. Det er et overasker meg at han fortsatt spiller i Norsk fotball.
                                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                      Kommentar

                                      • norskpoker
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 399

                                        Bra gutter!

                                        Dette var faktisk imponerende bra av oss! Første omgang var relativt solid, selv om vi (som forventet) ikke fikk til noe fremover. I andre om gangen snudde dog dette og vi skapte flere sjanser først og fremst via Mykelbust og Essediri. At vi slipper til Stabæk noen ganger må vi nesten bare tåle. Når de setter fart fremover er de på nivå med det RBK var da de var på topp.

                                        Steinar Pedersen er en helt annen mann på banen for tiden enn det han har vært i LSK-drakt tidligere. Jeg har i hvert fall ikke sett mannen bedre for oss. Med Johsen, Kiesen og Riise tilbake til neste år er vi et helt annet lag igjen. Vi trenger selvsagt forsterkninger - først og fremst fremover på banen - men vi viser at vi faktisk har en del bra spillere å bygge på.

                                        Kommentar

                                        • caLitri
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2007
                                          • 634

                                          Fugla spilte til tider fantastisk fotball i dag.
                                          Så også at det hjalp utrolig mye med Waade på banen. Tempoet vi skrek etter var tilbake å motstanderen hadde plutselig noe helt annet å tenke på.
                                          Gi alt, stå på LSK

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎