Lillestrøm-Tromsø, Åråsen stadion, søn. 2. aug. kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Stemningstråd Lillestrøm-Tromsø, Åråsen stadion, søn. 2. aug. kl. 18.00

    Tommel opp hvis du er med på bannerlaging for å gi beskjed en gang for alle hva vi mener om pizza før kamp og fylla etter kamp.

    Kan tifogruppa stille stoff som folk kan lage bannere av?
  • Ytre
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2008
    • 773

    #2
    Syns egentlig vi kan holde kjeft mot Tromsø jeg. Hvis ikke spillera gidder å legge sjela si i å prestere gidder faen ikke jeg å stå der å kaste bort stemmen på dem.
    I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

    Kommentar

    • Simeone
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2008
      • 761

      #3
      Opprinnelig skrevet av Ytre
      Syns egentlig vi kan holde kjeft mot Tromsø jeg. Hvis ikke spillera gidder å legge sjela si i å prestere gidder faen ikke jeg å stå der å kaste bort stemmen på dem.
      Litt enig, men samtidig uenig. Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg synger for klubben, de gule og svarte fargene og klubbmerket. Ikke de overbetalte spillerene.

      Bannere er helt på sin plass, men stoppe å synge? Nei, det synes jeg ikke. En ide som har vært brukt før er jo null spillersanger. Det er også en ganske tydelig beskjed.
      Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
      para gritarle a la FIFA:
      ¡Que ellos son el gran ladrón!

      Kommentar

      • Ytre
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2008
        • 773

        #4
        Opprinnelig skrevet av Simeone
        Litt enig, men samtidig uenig. Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg synger for klubben, de gule og svarte fargene og klubbmerket. Ikke de overbetalte spillerene.

        Bannere er helt på sin plass, men stoppe å synge? Nei, det synes jeg ikke. En ide som har vært brukt før er jo null spillersanger. Det er også en ganske tydelig beskjed.
        Ja kanskje, men tror ikke ett par bannere har så voldsom gjennomslagskraft. De ser nok bannerne, men at det gir så voldsomt inntrykk tror jeg ikke. Ett taust åråsen (selvsagt i kombinasjon med bannere så man skjønner hva det dreier seg om) vil sette dype spor både hos spillere, resten av publikum og blant styre og stell i sportsklubben.
        I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

        Kommentar

        • UltraFo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2007
          • 800

          #5
          hva med bannere fra de kommer ut og 5 min utover kampen og stille i de 5 min så synge resten men ikke spiller sanger eller noe sånt?
          UFC ~ Gulsvarte Brødre

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            #6
            Og prate om å ikke synge vil ikke funke da det er alltid er noen som skal gå i bresjen for å ødelegge.

            Det enkle er ofte det beste: Banneraksjon første 10 min av kampen hvor man holder bannere opp på alle tribunedeler på Åråsen bortsett fra bortefeltet og forteller hva vi synes om dette.

            I tillegg kan vi dra en protestsang ang holdningene til spillerene under banneraksjonen hvis det er av interesse.

            EDIT: kjør på med stilleprotest første 10-15 min samt bannere. Eneste som funker!

            Kommentar

            • Ytre
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2008
              • 773

              #7
              Opprinnelig skrevet av UltraFo
              hva med bannere fra de kommer ut og 5 min utover kampen og stille i de 5 min så synge resten men ikke spiller sanger eller noe sånt?
              Det er ett veldig bra forslag FO.

              En total-boikott ville uansett ikke fått gjennomslag da det er mange som er redde for ikke å synge av frykt for å være dårlige supportere.

              Men jeg mener uansett at en god supporter er en som bryr seg om det som skjer i klubben.
              I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

              Kommentar

              • sbraathen
                Medlem
                Møteplager
                • Apr 2004
                • 88

                #8
                er for et enormt banner som blir heist opp under taket over kfl....slik at alle på rb og strømmen storsenter tribunen blir gjort oppmerksomme på dette....siden dette ikke er offentlig, så veit nok ikke de "vanlige" lsk supportere om denne saken

                også for syngestans og at hele feltet sitter under syngestansen
                Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
                - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

                Kommentar

                • gutt94
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2007
                  • 3271

                  #9
                  Jeg er enig. Uansett det er synd å holde kjeft på Åråsen så må dette gjøres!

                  Spillerene må gå i seg selv og skjønne at de er observert med litt dumme koshold før og etter kamp og at vi suportere ønsker en forandring.
                  KnutHSolberg

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    #10
                    Ekte mannfolk/kvinnfolk reagerer når det står en å pisser på kjerringa/gubben si...
                    Å holde kjeft er det eneste spillera virkelig får med seg! Om det er snakk om 10, 45 eller 90 min, ja om det så skulle bli stille resten av sesongen.. så er stillheten en liten pris å betale for klubbens ære!

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9364

                      #11
                      Seriøst?!
                      Stilleaksjon??
                      Kjøss meg i rævva.

                      Kommentar

                      • RSP
                        Moderator
                        • Aug 2004
                        • 10498

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av maurakanari
                        Etter kampen mot Gutan er det to ukers pause for vår del. Kanskje på tide med et supportermøte igjen, hvor man kan høre om B og B sine tanker angående alkohol, matvaner osv.
                        Meget godt forslag som støttes 100%. Håper at KFL-styret tar tak i dette, og prøver å få satt opp en slikt møte snarest mulig etter Tromsø-kampen for å rense lufta og få faktum skikkelig opp i dagen. Kampen mot Tromsø blir kritisk for tabellsituasjonen, og jeg er for full tribunestøtte til gutta denne dagen. Så får vi diskutere videre på bakgrunn av det som kommer ut av møtet.

                        Kommentar

                        • skotten
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 1794

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av RSP
                          Meget godt forslag som støttes 100%. Håper at KFL-styret tar tak i dette, og prøver å få satt opp en slikt møte snarest mulig etter Tromsø-kampen for å rense lufta og få faktum skikkelig opp i dagen. Kampen mot Tromsø blir kritisk for tabellsituasjonen, og jeg er for full tribunestøtte til gutta denne dagen. Så får vi diskutere videre på bakgrunn av det som kommer ut av møtet.
                          Hvis det blir noe slikt møte er dette den aller beste løsningen. Jeg syns i alle tilfeller vi skal se hvordan klubben håndterer kritikken som fremgår her på forumet, før vi diskuterer noe særlig videre eventuelle aksjoner. Er klubbens respons utilfredsstillende, så skal man ikke se bort i fra at selv jeg vil være tilhenger av en eller annen form for markering.

                          Kommentar

                          • Simeone
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2008
                            • 761

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av RSP
                            Meget godt forslag som støttes 100%. Håper at KFL-styret tar tak i dette, og prøver å få satt opp en slikt møte snarest mulig etter Tromsø-kampen for å rense lufta og få faktum skikkelig opp i dagen. Kampen mot Tromsø blir kritisk for tabellsituasjonen, og jeg er for full tribunestøtte til gutta denne dagen. Så får vi diskutere videre på bakgrunn av det som kommer ut av møtet.
                            Synes det blir feil, og alt for mildt. Takler ikke spillerene det har de heller ingen ting i klubben å gjøre. Da kan de melde overgang til Sandefjord eller Bodø/glimt, tannløse klubber uten trøkk hvor ingen bryr seg.
                            Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                            para gritarle a la FIFA:
                            ¡Que ellos son el gran ladrón!

                            Kommentar

                            • ChriZza
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 4265

                              #15
                              Eventuelle aksjoner burde vel heller ikke diskuteres på et åpent forum, eller?

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                #16
                                Jeg er som vanlig i mot slike aksjoner. Sorry mac, under kamp er ikke det rette tidspunktet å ta slike ting, da må vi stå sammen med laget.

                                De som har baller burde fikse noen bannere, møte opp på trening og eventuelt konfrontere spillere og trenere med sine meninger fremfor å gjemme seg på tribunen.

                                Tipser man samtidig noe media, så kommer det sikkert også på dagsorden innad i klubben som da må ta stilling til de spørsmålene som kommer fra pressen om det å gå på fylla og være konger på byen etter et tap.
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Jeg er som vanlig i mot slike aksjoner. Sorry mac, under kamp er ikke det rette tidspunktet å ta slike ting, da må vi stå sammen med laget.

                                  De som har baller burde fikse noen bannere, møte opp på trening og eventuelt konfrontere spillere og trenere med sine meninger fremfor å gjemme seg på tribunen.

                                  Tipser man samtidig noe media, så kommer det sikkert også på dagsorden innad i klubben som da må ta stilling til de spørsmålene som kommer fra pressen om det å gå på fylla og være konger på byen etter et tap.
                                  I utgangspunktet er jeg helt enig med deg og andre som mener at man ikke burde gjøre slike aksjoner under kamp, men dette er så viktig å poengtere at alle midler burde taes i bruk..
                                  Dersom man prøver forslaget ditt vedr trening og media først, ser hvordan klubben reagerer på det.. Og dersom det ikke blir noe bedring så kan man ta en stille aksjon i neste hjemmekamp igjen!

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4376

                                    #18
                                    "Pizza & Kebab = Adeccoliga!"
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • A-net
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2006
                                      • 447

                                      #19
                                      Jeg gleder meg til å synge for SP igjen

                                      Tjalallaalalalala Steinar Pedersen Pedersen Steinar Pederseen!!
                                      I med og motgang - vi er Lillestrøm!

                                      Kommentar

                                      • Per Arne
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 2347

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av A-net
                                        Jeg gleder meg til å synge for SP igjen

                                        Tjalallaalalalala Steinar Pedersen Pedersen Steinar Pederseen!!
                                        At Steinar Pedersen var supergira på trening i dag og involvert i et par herlige kombinasjoner med Mattis Bolly, gjør meg enda mer gira og håpefull på å se et aggresivt fuglalag til søndag. Nosa virker også tent på å bevise i en offensiv midtbanerolle (fine forseringer på trening, og ber om å få ball).

                                        Tipper pizzafyll gjorde godt, og vi ruller over Tromsø.

                                        bah! Det er lenge sida vi hadde kalas-seire over gutan hvert år, og detta blir nok en slitekamp - som vi selvsagt har vinnersjans i. Gutta må ta balletak på bollemusa og gi oss et godt grunnlag med trøkk i taklingene, smartness i pasningsvalg og spille på seg trygghet og sjøltillit fra første minutt.
                                        Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎