Lillestrøm SK - Stabæk man. 31 august kl 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1514

    #41
    Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
    I gårsdagens match var det ikke Vålerenga som var gode men Stabäk som var dårlige. Fortsetter Stabäk i det sporet på Åråsen blir det 3 poeng. Herregud, Stabäk slet jo med dumpekandidat og tegneserielaget Voff!
    Så vi samme kamp? Etter mitt syn var det to middels gode lag som møtte hverandre i går. Vålerenga vesentlig bedre i går enn mot oss. Om du ble superimponert over at vi klarte å knuse bortesterke Godset med 2-1 - og regner med 3 enkle poeng mot Stabæk, tror jeg du kan få deg en overraskelse.

    Kommentar

    • MedlemNR35
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 905

      #42
      Opprinnelig skrevet av Dole
      Så vi samme kamp? Etter mitt syn var det to middels gode lag som møtte hverandre i går. Vålerenga vesentlig bedre i går enn mot oss. Om du ble superimponert over at vi klarte å knuse bortesterke Godset med 2-1 - og regner med 3 enkle poeng mot Stabæk, tror jeg du kan få deg en overraskelse.
      Hehe, det var et forsøk på å være litt positiv.

      Men det stemmer at jeg ikke synes noen av lagene var gode i går. Begge lagene var elendige defensivt og det er grunnen til at det ble fem mål i kampen, ikke fordi det offensive var så utrolig bra. Stabæk scorer på en soleklar individuell feil i Enga forsvaret, et frispark fra 20-22 meter og en dødball.

      Men, det er ikke dermed sagt at jeg er så utrolig imponert over kampen mot Godset, skjønner ikke helt hvordan du tolket det slik. Fordi man synes noe er elendig er det ikke dermed sagt at man automatisk synes det andre er så fantastisk bra.

      Alt jeg sa var at Stabæk ikke imponerte og at vi virkelig har sjans på 3 poeng mot dem, på en positiv og litt fleipete måte.
      Last edited by MedlemNR35; 25.08.2009, 03:48.

      Kommentar

      • erikh
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2008
        • 443

        #43
        Opprinnelig skrevet av Dole
        Så vi samme kamp? Etter mitt syn var det to middels gode lag som møtte hverandre i går. Vålerenga vesentlig bedre i går enn mot oss. Om du ble superimponert over at vi klarte å knuse bortesterke Godset med 2-1 - og regner med 3 enkle poeng mot Stabæk, tror jeg du kan få deg en overraskelse.
        I og for seg enig i din förste observasjon, men når det gjelder godset kampen skal du ikke undervurdere LSKs prestasjon heller. I denne kampen var det uvanlig höy ineffektivitet på våre spillere, og det burde ha stått 4/5-0 i den matchen med tilnärmet normal uttelling. i tillegg skulle vi hatt en krystallklar straffe. LSK var gode mot godset. Om vi kommer opp på omtrent samme nivå, og öker effektiviteten så har vi en fin-fin sjanse til å ta tre poeng (eller poeng i alle fall) mot stabäk.

        Kommentar

        • tippen
          Juniormedlem
          Bøffel
          • Jul 2009
          • 25

          #44
          uff..bjørkøy borte...
          da blir nok laget som det avsluttet sist kamp...

          Logi
          Karim-pedersen-kippe-johnsen
          moheli-nosa-søgård-mykle
          edwin-legenden






          synd å se at klubben gir bort en norsk landslags spiller..tror han hadde vært bedre ved å bli brukt vidre i posisjonen han er god i..
          Lykke til vidre,Bjørkøy..du blomstrer nok opp i odd du også.. :???:

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            #45
            Opprinnelig skrevet av tippen
            synd å se at klubben gir bort en norsk landslags spiller..tror han hadde vært bedre ved å bli brukt vidre i posisjonen han er god i..
            Lykke til vidre,Bjørkøy..du blomstrer nok opp i odd du også.. :???:
            Landslagsspiller.................................. .................................................. .................................................. .....................?
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • tippen
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Jul 2009
              • 25

              #46
              Opprinnelig skrevet av superbøffel
              Landslagsspiller.................................. .................................................. .................................................. .....................?

              han var det når han kom hit,mente jeg.....bare vent å se..han kommer tilbake sterkere i Odd..for der kommer han til å bli brukt riktig.
              Bare se på Brenne det..

              Men men..

              fortsetter og eLSKe jeg..

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                #47
                Opprinnelig skrevet av tippen
                bare vent å se..han kommer tilbake sterkere i Odd..for der kommer han til å bli brukt riktig.
                Kan hende at han blir god i Odd, men rapportene tyder på at han får innfinne seg med venstrebacken i starten. Höyst diskutabelt om det er riktig bruk.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av tippen
                  han var det når han kom hit,mente jeg.....bare vent å se..han kommer tilbake sterkere i Odd..for der kommer han til å bli brukt riktig.
                  Bare se på Brenne det..

                  Men men..

                  fortsetter og eLSKe jeg..
                  Det skal ikke mye til at han blir bedre i Odd enn han har vært hos oss. Lykke til Jonna!

                  Det er mye bedre å kvitte seg med spillere som ikke fungerer i LSK enn å betale ut lønn til de i evig tid. Om noe har blitt gjort feil i forhold til Jonna er det kjøpet, ikke salget.

                  PS: Jeg var VM i punktum, du trenger ikke å prøve å vinne lenger nå!
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • KrisB
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2008
                    • 2923

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av tippen
                    uff..bjørkøy borte...
                    da blir nok laget som det avsluttet sist kamp...

                    Logi
                    Karim-pedersen-kippe-johnsen
                    moheli-nosa-søgård-mykle
                    edwin-legenden

                    Avsluttet ikke Bjørkøy forrige kamp?

                    Kommentar

                    • tippen
                      Juniormedlem
                      Bøffel
                      • Jul 2009
                      • 25

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av KrisB
                      Avsluttet ikke Bjørkøy forrige kamp?
                      Joda..sorry..han kom innpå etter 80min..glemte nesten det..

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13243

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av tippen
                        han var det når han kom hit,mente jeg.....bare vent å se..han kommer tilbake sterkere i Odd..for der kommer han til å bli brukt riktig.
                        Bare se på Brenne det..

                        Men men..

                        fortsetter og eLSKe jeg..
                        Bjørkøy vil uten tvil passe inn i odd. Alt de vil ha er en pasningsfot som kan treffe kovacs fra 60 meter i snøvær.

                        Jepp. Vi skulle ha spilt som odd. Dunket polere på Occean fra alle himmelretninger og så la Brenne ta nedfallsfrukta til terningkast 6 på børsen. Hatt en fyr som fevang i forsvarsrekka som hele fotballnorge venter på skal stemple av en eller annen jævel beinet, slik at motstanderne snur og løper tilbake der de kom fra. Hatt så lite behov for fart og teknikk i langpasningsspillet vårt at vi fint kunne legge oss etter "etablerte norske spillere" som det også så fint stod på innkjøpslista i denne klubben for et par år siden. Rett og slett tatt et skritt tilbake til udays 4-3-3. Da ville selv JML kommet tilbake og blomstret.

                        Kommentar

                        • maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1209

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av reka
                          Bjørkøy vil uten tvil passe inn i odd. Alt de vil ha er en pasningsfot som kan treffe kovacs fra 60 meter i snøvær.

                          Jepp. Vi skulle ha spilt som odd. Dunket polere på Occean fra alle himmelretninger og så la Brenne ta nedfallsfrukta til terningkast 6 på børsen. Hatt en fyr som fevang i forsvarsrekka som hele fotballnorge venter på skal stemple av en eller annen jævel beinet, slik at motstanderne snur og løper tilbake der de kom fra. Hatt så lite behov for fart og teknikk i langpasningsspillet vårt at vi fint kunne legge oss etter "etablerte norske spillere" som det også så fint stod på innkjøpslista i denne klubben for et par år siden. Rett og slett tatt et skritt tilbake til udays 4-3-3. Da ville selv JML kommet tilbake og blomstret.
                          For meg virket dette mer som en beskrivelse av hvordan folk har oppfattet LSK de siste 20 åra

                          Kommentar

                          • tonkro
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2009
                            • 336

                            #53
                            Hmm

                            Hva med LK Eriksen? Hvorfor spiller ikke han??
                            Syns jeg hørte at han hadde trent for fult en god stund nå jeg?

                            Kommentar

                            • Fuglegutt
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2008
                              • 863

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av tonkro
                              Hva med LK Eriksen? Hvorfor spiller ikke han??
                              Syns jeg hørte at han hadde trent for fult en god stund nå jeg?

                              tilbake i full trening denne uka.
                              På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                              Kommentar

                              • El Caco
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2009
                                • 2286

                                #55
                                Vil det da si at LKE skal spille til mandagen? Det beste ville vært at Karim inntar høyrevingen og Mouehli inn i midten istedenfor Søgård. Men mest sannsynlig stiller HB med samme lagoppstilling som mot godset, minus occean.
                                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                Kommentar

                                • gilbert
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 3164

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
                                  tilbake i full trening denne uka.
                                  Hvis dette stemmer, er det meget gledelig, men noe overraskende, ut fra stadig hoftetrøbbel og store vansker med å finne ut hva det skyldes de siste par månedene. Kilde ??

                                  gilbert

                                  PS. Jeg stoler foreløpig på denne gledesmeldinga og oppdaterer skadestatus for Lasse i "Stallen i 2009", men kilde og bekreftelse hadde vært fint å få. DS

                                  PPS. HSft rapporterer i treningstråden at Lasse deltok i formasjonstreninga. God nok bekreftelse for meg. DS
                                  Last edited by gilbert; 27.08.2009, 12:53. Begrunnelse: Oppdatert etter dagens treningsrapport fra HSft

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
                                    tilbake i full trening denne uka.
                                    Jøsses, har han fått en magisk nålebehandling? Var han ikke nylig hos en spesialist som ikke fant noe som forklaring på de kroniske hoftesmertene? Ingenting gleder meg mer enn om han er tilbake, men dette tar jeg med en stor klype salt. Har for lengst innfunnet meg med at vi ikke får se ham mer på banen denne sesongen.

                                    Kommentar

                                    • Fuglegutt
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2008
                                      • 863

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Jøsses, har han fått en magisk nålebehandling? Var han ikke nylig hos en spesialist som ikke fant noe som forklaring på de kroniske hoftesmertene? Ingenting gleder meg mer enn om han er tilbake, men dette tar jeg med en stor klype salt. Har for lengst innfunnet meg med at vi ikke får se ham mer på banen denne sesongen.

                                      Skal visstnok være tilbake i trening igjen, kanskje han har vært hjemme hos Nosa-mannen?
                                      På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                                      Kommentar

                                      • El Caco
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2009
                                        • 2286

                                        #59
                                        Du må gjerne forklare hva du mener med "visstnok"
                                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                        Kommentar

                                        • runarM
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2004
                                          • 565

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av El Caco
                                          Vil det da si at LKE skal spille til mandagen? Det beste ville vært at Karim inntar høyrevingen og Mouehli inn i midten istedenfor Søgård. Men mest sannsynlig stiller HB med samme lagoppstilling som mot godset, minus occean.
                                          Håper for guds skyld ikke at man gjør endringer i en for en gangs skyld fungerende forsvarsrekke for å få plass til en halv-invalid spiller med manglende kamptrening...
                                          runarM

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎