Sandefjord-Lsk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dollyholly
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2007
    • 965

    Karakterbok Sandefjord-Lsk

    Magnusson: 5 : Blir ikke satt på de store prøvene, men ser ut som han kunne reddet 2-2 målet.

    Eriksen: 5: Et par fine raid i 1.omgang, men innleggene blir for svake, ramler han vel enkelt på 1-1 målet eller er det en mega dommertabbe? Uansett en kamp på det jevne

    Pedersen: 6: Solid og rolig med ballen, ikke satt på mange prøver ettersom Sandefjord har lite fremover, sliter en del med Mane.

    Johnsen: 6: Sikrer Pedersen på en bra måte, kan ikke lastet for noen av baklengsmåla som begge virker å være billige scoringer.

    Essidiri: 5: Kamp på det jevne

    Tokstad: 4: Har et brukbart skuddforsøk i 1.omg, ellers mye rart

    Søgaard: 5: Ballvinner, synd han er svak til å serve angrepspillerene

    Nosa: 8: Bestemann, herlig driv og ballkontroll, nydelig scoring, var også oppoffrene

    Khaled: 5: En del bra pasninger, en del dårlige pasninger og dårlige innlegg, spiller fint igjennom Mykle i 2.omgang som roter bort megasjansen ved for lite fart og besluttsomhet

    Sundgot : 3 Direkte svak, med unntak av straffen

    Mykle: 5: Pluss: Målgivende og straffen, minus: For lite besluttsom på overganger

    Føler nesten på meg at vi havner i kvalikk, dette laget skal slite bigtime med Brann og Molde. FFK tar minst 6 poeng til.
    Last edited by iL; 19.10.2009, 09:42. Begrunnelse: satte på prefix
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    #2
    Nosa er det eneste av kvalitet vi har der ute, forskjellen på ham og resten er enorm og det burde vise seg bedre i en slik karakterbok. I forhold til femmerne til Kiko og Søgård blir det komisk.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #3
      Og hvordan skal LSK klare å overtale en slik spiller som Nosa å bli med videre, og se klubben som et sted for sin videre utvikling, når han så til de grader går utenpå sine medspillere? I en klubb der i tillegg knapt noen posisjon har konkurranse om plassen? Du verden for en flaks at vi fant denne karen, faktisk prestasjonen som redda plassen i Tippeligaen aleine.

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #4
        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        Og hvordan skal LSK klare å overtale en slik spiller som Nosa å bli med videre, og se klubben som et sted for sin videre utvikling, når han så til de grader går utenpå sine medspillere? I en klubb der i tillegg knapt noen posisjon har konkurranse om plassen? Du verden for en flaks at vi fant denne karen, faktisk prestasjonen som redda plassen i Tippeligaen aleine.
        Vi henta jo han på siste dag av overgangsvinduet. HAn ble først presentert en uke etter at vinduet var stengt. Uten han tror jeg vi hadde vært under streken.

        Bergmann og Nosa blir trolig svært sentrale neste år.

        Håper Bergmann tar plassen til Sundgot neste kamp. Ekstremt irriterende med en så treig spiller på topp. Vi ender i prinsippet opp med kun en spiss og en elendig førsteforsvarsjobb. Dette ble spesielt tydelig når Sf hadde 10 mann.

        Anngående karakterboka så tror jeg jeg er helt enig.

        Kommentar

        • mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

          #5
          At Kiko fortjener bedre poengsum enn både Tokstad og Gilbert henger ikke på greip!
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

          Mvh
          Mr.Jordbakke

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            #6
            Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
            At Kiko fortjener bedre poengsum enn både Tokstad og Gilbert henger ikke på greip!
            Kiko gjorde en veldig god kamp, frem til det gjensto 5 minutter. Da fikk jeg mark på mannen. Akutt tap av ballkontroll og spilleforståelse. Absurd fenomen. För den tid hadde han lagt mange fine pasninger og gjort en mer enn godkjent jobb, selv om kantposisjonen ikke er hans förstevalg. Gilbert var forholdsvis slapp i dag. Bra i begynnelsen av kampen, men etter SFs förste "mål" ble han mer og mer borte. Burde lett ha satt 3-1. Tokstad jobber jo bra, men han er enda ikke vårt störste offensive aktivum. Er tidvis litt "fersk" i närkampene.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • dollyholly
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2007
              • 965

              #7
              Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
              At Kiko fortjener bedre poengsum enn både Tokstad og Gilbert henger ikke på greip!
              Mulig ikke, men denne karakterboken er basert på mitt inntrykk. Helt greit å være uenig, var forøvrig enig at Nosa fortjente bedre karakter og gir ham 8 istedet for 7. Beklager også at den utheva skriften ble feil.

              Kommentar

              • mr.Jordbakke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3845

                #8
                På stillingen 2-2, med 30 sekunder igjen å spille, klarer Kiko mesterstykket upresset å sende ballen over sidelinjen. Jeg er drittlei hans stadige uheldige forsøk på briliante pasninger. Det eneste han klarer er å holde på ballen, det vil si å sinke spillet, og spille støttepasninger. Hvis hans eneste styrke er å vinne ballen, så flytt han til backplass!
                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                Mvh
                Mr.Jordbakke

                Kommentar

                • TheFugl
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2006
                  • 340

                  #9
                  Mykle gjorde en god kamp dag, at Søgård har blitt tilbudt ny kontrakt og ikke Mykle er for meg veldig rart.

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13241

                    #10
                    Lurer på hva det polet nede i drammen koker i hop til deg av og til, tror det blir spedd i tålelige mengder metanol på bakrommet gitt. Eller kanskje du var på do da Kiko spilte mykle fri?

                    Kommentar

                    • mr.Jordbakke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3845

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Lurer på hva det polet nede i drammen koker i hop til deg
                      Lier...
                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                      Mvh
                      Mr.Jordbakke

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                        At Kiko fortjener bedre poengsum enn både Tokstad og Gilbert henger ikke på greip!
                        At Gilbert gjorde noe som fortjente ekstra poeng i dag, bortsett fra en nydelig straffe, det ser ikke jeg hvertfall...
                        Kiko jobbet og fortjener ros for det, men noen svake avklaringer trekker selvfølgelig ned. Så alt i alt ville jeg satt de på 4 begge to, 1 minus for Kiko pga slutten og 1 pluss for Sundgot for den iskalde straffen (dvs i utgangspunktet 5 til Kiko og 3 til Sundgot).
                        Tokstad syntes jeg spilte en ok/god kamp i dag.. 5.

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          #13
                          Trekk et poeng på Magnusson han skal ta målet samme hva du sier.
                          Kiko skal ned 1 poeng, 2 ganger på et minutt så slår han UPRESSA innlegg langt bak mål.
                          Mykle opp 1-2 poeng han er innvolvert i begge måla og Lsk nest beste i dag.

                          Kommentar

                          • Xavi
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 1275

                            #14
                            Veldig bra kamp av Mykle, han glimter virkelig til når han får spille spiss. Truet bakrommet konstant, og var flink å lure offsidefella til Sandefjord, noe Edwin sliter med.
                            Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                            Anders, Tidligere styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • norskpoker
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 399

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Xavi
                              Veldig bra kamp av Mykle, han glimter virkelig til når han får spille spiss. Truet bakrommet konstant, og var flink å lure offsidefella til Sandefjord, noe Edwin sliter med.
                              Det er helt utrolig å lese gang på gang hvor vanvittitig lite kravstore endel fotballsupportere er. Magnus Myklebust har vist i sikkert 50-60 kamper for LSK at han ikke er i nærheten av å inneha det nivået som skal til for et lag som har ambisjoner om å være i norgestoppen. Mannen er sikkert en god Adecco-spiller, men har såpass store mangler både teknisk, taktisk og ikke minst når det kommer til fotballforståelse og det å ta riktige valg at det eneste rette er å la han gå til et nivå som passer han bedre. Å gi Myklebust og Søgård nye kontrakter er som å si rett ut at LSK ikke satser på å igjen å bli et topplag.

                              Kommentar

                              • Xavi
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 1275

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av norskpoker
                                Det er helt utrolig å lese gang på gang hvor vanvittitig lite kravstore endel fotballsupportere er. Magnus Myklebust har vist i sikkert 50-60 kamper for LSK at han ikke er i nærheten av å inneha det nivået som skal til for et lag som har ambisjoner om å være i norgestoppen. Mannen er sikkert en god Adecco-spiller, men har såpass store mangler både teknisk, taktisk og ikke minst når det kommer til fotballforståelse og det å ta riktige valg at det eneste rette er å la han gå til et nivå som passer han bedre. Å gi Myklebust og Søgård nye kontrakter er som å si rett ut at LSK ikke satser på å igjen å bli et topplag.
                                Det er helt utrolig å lese gang på gang hvor vanvittig kravstore endel fotballsupportere er.

                                Myklebust har gang på gang blitt plassert på ventrekant, som overhodet ikke passer han. Samme problemet hadde vi med Simen Brenne, han ble brukt feil, og nå som han blir brukt riktig har han spilt på seg en plass på landslaget i Odd. De gangene Mykle har spilt spiss gjør han det veldig mye bedre. Fotballforståelse? Mange spisser ville sikkert prøvd å skyte istedet for å sende ballen til Nosa når vi scora 0-1, merkelig at denne gutten som du sier er blottet for fotballforståelse sendte ballen til en bedre plassert Nosa og det ble mål.
                                Flere ganger fikk han ballen etter smarte bakromsløp, men de hjelper lite når Legenden klarer å plassere seg bak to sandefjordspillere gang på gang.

                                Så ikke kom her med meningsløs fakta, vi hadde tapt i dag hadde det ikke vært for Myklebust. Få opp øya dine, gutten hadde en assist og lagde straffe og rødt kort til Sandefjord. Hadde Legenden vært i bedre form idag kunne det blitt flere assist også.

                                Håper virkelig at Myklebust starter som spiss mot Brann neste helg, for Edwin har ikke akkurat imponert de siste kampene. Beste ville vært Mykle/Legenden fra start, og heller sette inn Edwin, Bergmann eller Occean tidligere.
                                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • frodekippe
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 480

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                  Magnusson: 5 : Blir ikke satt på de store prøvene, men ser ut som han kunne reddet 2-2 målet.

                                  Eriksen: 5: Et par fine raid i 1.omgang, men innleggene blir for svake, ramler han vel enkelt på 1-1 målet eller er det en mega dommertabbe? Uansett en kamp på det jevne

                                  Pedersen: 6: Solid og rolig med ballen, ikke satt på mange prøver ettersom Sandefjord har lite fremover, sliter en del med Mane.

                                  Johnsen: 6: Sikrer Pedersen på en bra måte, kan ikke lastet for noen av baklengsmåla som begge virker å være billige scoringer.

                                  Essidiri: 5: Kamp på det jevne

                                  Tokstad: 4: Har et brukbart skuddforsøk i 1.omg, ellers mye rart

                                  Søgaard: 5: Ballvinner, synd han er svak til å serve angrepspillerene

                                  Nosa: 8: Bestemann, herlig driv og ballkontroll, nydelig scoring, var også oppoffrene

                                  Khaled: 5: En del bra pasninger, en del dårlige pasninger og dårlige innlegg, spiller fint igjennom Mykle i 2.omgang som roter bort megasjansen ved for lite fart og besluttsomhet

                                  Sundgot : 3 Direkte svak, med unntak av straffen

                                  Mykle: 5: Pluss: Målgivende og straffen, minus: For lite besluttsom på overganger

                                  Føler nesten på meg at vi havner i kvalikk, dette laget skal slite bigtime med Brann og Molde. FFK tar minst 6 poeng til.
                                  Unnskyld meg.....Nå tror jeg det er noe jeg ikke har sett....Kiko med en karakter 5......ehhh......i alle dager....
                                  Mannen har jo ikke ett offensivt fiber i den hælvetes kroppen sin....
                                  En bra pasning i løpet av 97 minutter....Ikke verst det til å være tippeligaspiller.....

                                  FY FAEN...HAN ER SÅ DÅRLIG.....Burde ikke fått karakter i det hele tatt....det eneste han burde fått var en flybillett et eller annet sted i verden.....ikke så farlig hvor


                                  Hvordan du klarer å klemme ut en 5´er på denne kebab-spisende tunisieren....vel, vel....jeg stiller meg ikke litt bak den en gang


                                  Waade spiller kanskje en av sine aller beste kamper på jævlig lenge, og så klarer du å skrive at han har beslutningsvegring i dag....
                                  Spesielt og spennende konklusjon...neste gang så tar du med deg en flaske nype-te på kamp og ikke sprit før du gir karakterer
                                  FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                                  Bjørn Lindahl

                                  Kommentar

                                  • frodekippe
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 480

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                    På stillingen 2-2, med 30 sekunder igjen å spille, klarer Kiko mesterstykket upresset å sende ballen over sidelinjen. Jeg er drittlei hans stadige uheldige forsøk på briliante pasninger. Det eneste han klarer er å holde på ballen, det vil si å sinke spillet, og spille støttepasninger. Hvis hans eneste styrke er å vinne ballen, så flytt han til backplass!
                                    Jeg kunne ikke sagt det spesielt mye bedre selv, Halvor...
                                    Hvis reka mener at en bra pasning i løpet 97 minutter er stå-karakter for en tippligaspiller osm har spilt i klubben i flere år og som stadig får tillitt....vel...da er det noe ved fotball og fremdriftsplaner jeg ikke har fått med meg verken på skolen eller på Ååråsen ewller andre stadioner i Norge og øvrige steder....

                                    HAN ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÆVLA DÅRLIG OG JEG ER SÅ JÆVLA LEI DEN MANNEN
                                    FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                                    Bjørn Lindahl

                                    Kommentar

                                    • sholen
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2009
                                      • 381

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av frodekippe
                                      Jeg kunne ikke sagt det spesielt mye bedre selv, Halvor...
                                      Hvis reka mener at en bra pasning i løpet 97 minutter er stå-karakter for en tippligaspiller osm har spilt i klubben i flere år og som stadig får tillitt....vel...da er det noe ved fotball og fremdriftsplaner jeg ikke har fått med meg verken på skolen eller på Ååråsen ewller andre stadioner i Norge og øvrige steder....

                                      HAN ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÆVLA DÅRLIG OG JEG ER SÅ JÆVLA LEI DEN MANNEN
                                      Er så deilig å høre noen som er enige med meg her. Alle sier, ja men han spiller jo kant, og han er jo beste som sentral midtbane. For meg så er det beste for LSK at han blir sendt vekk. Jeg driter i om han spiller kant eller sentralt. Han gjør mange flere feil enn positive ting i en kamp. Sånn som i går. TO ganger på veldig kort tid klarere han å fucke til to glimrende overgangsmuligheter helt alene. Selv muttern hadde klart å slå bedre pasninger. Blir fysisk dårlig når jeg ser at han står i lagoppstillingen.

                                      Takk for det gode du har gjort for oss Kiko, men nå er begeret nådd. Sorry

                                      Kommentar

                                      • El Caco
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2009
                                        • 2286

                                        #20
                                        Som det ble nevnt i en annen tråd, så er det ordentlig vinger med bevegelse som må til for at en sentral midtbane skal få ting til å fungere.

                                        Bortsett fra de to feilpasningene i sluttminuttene kan jeg ikke huske noe annet bemerkelig som Kiko gjorde galt. Men men, sånn er det å se på en fotball kamp når du fokuserer på kun èn spiller og skal slå ned på alle småfeil spilleren gjør. Da blir spilleren plutselig ræva.
                                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎