Brann-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Stemningstråd Brann-LSK

    Fugla synger under 1 min stillhet...regner med folk ikke hørte at det skulle være det da flagga gikk ned etterhvert. Brann svarer med piping.

    Da er 16 mai kampen igang!

    Til media og Brann fans: det var nok ikke meningen fra de tilreisende da vi pleier å være med på slike markeringer. Tilogmed mot Enga!
  • MoBee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 958

    #2
    Og så over til kampen.
    Kona mi, som ikke bryr seg noe særlig om tribuneliv, sa nettopp: men i all verden så mye piping og buing det er a... Det er jo ikke noe sånn sang.

    Jeg hører noe sang fra LSKfansen(dårlig micet) men KUN buing og dritt fra Brannfansen.

    Kommentar

    • Christa
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 326

      #3
      Bluss?

      Kommentar

      • MoBee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 958

        #4
        Da får vel forbundet for første gang brukt poengtrekk da, i og med at det var oss...

        Kommentar

        • KFL109
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1958

          #5
          Opprinnelig skrevet av Tony
          Til media og Brann fans: det var nok ikke meningen fra de tilreisende da vi pleier å være med på slike markeringer. Tilogmed mot Enga!
          Tonys innlegg bekreftes av sikkerhetsansvarlig Frode Johansen. LSK-supporterne var midt i sang med tromme og flagg, og de var ikke klar over markeringa med en gang. Som alle så som fulgte TV-sendinga slutta tromming og flagging raskt, og det var stille på bortefeltet som på stadion ellers.

          Vi respekterer alltid minnemarkeringer!
          Vidar Evje

          Kommentar

          • Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

            #6
            Fy faen publikumet i bergen er latterlig, dem buer og piper faen steike meg på ALT! hva faen er galt med det jævla folkeslaget der?

            Ellers så det ut til å være bra med liv blandt KFL, så i alle fall bra ut visuelt med flagging etc :-)
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

            Kommentar

            • Hexaphim
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 2716

              #7
              Opprinnelig skrevet av laco
              Ja det er kult å være visuell. La oss ha skjerf fremfor
              "gutte" pupper.

              Takker for kampen. Ok stemning fra dere utenom en j.... plagsom tromme.

              Ingen kan prøve seg med at dere ikke hørte at det skulle være 1 min
              stillhet. Det var snakk om det på høytalerene i ca 1 min før den begynte.
              Jeg satt 2 felt (ca 20 m) unna og hørte nesten ikke dere. Pga dlitt agro fra meg så måtte jeg finne meg en annen plass ifølge politiet. Sånn kan det gå

              På hele stadion så er stemningen som at dere hørte det, men ga fanen. Så
              ikveld gjør jeg som alle andre. La oss jakte en fugl.. La det være sagt at
              det i kveld ikke skal være trygt å gå i svart og gult i Bergen. For dere
              skal få kjenne det. Synd at det er vanlige jultre som for smake. Men sånn kan det gå
              like gjerne de som har holdt kjæft..
              Avskum som deg som kommer hit og truer med vold kan brenne i helvete. Vær heller glad for at Skjerven støtter Brann mer enn den sutrete pipegjengen som kaller seg supportere på Brann stadion.
              "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #8
                Opprinnelig skrevet av laco
                Ja det er kult å være visuell. La oss ha skjerf fremfor
                "gutte" pupper.

                Takker for kampen. Ok stemning fra dere utenom en j.... plagsom tromme.

                Ingen kan prøve seg med at dere ikke hørte at det skulle være 1 min
                stillhet. Det var snakk om det på høytalerene i ca 1 min før den begynte.
                Jeg satt 2 felt (ca 20 m) unna og hørte nesten ikke dere. Pga dlitt agro fra meg så måtte jeg finne meg en annen plass ifølge politiet. Sånn kan det gå

                På hele stadion så er stemningen som at dere hørte det, men ga fanen. Så
                ikveld gjør jeg som alle andre. La oss jakte en fugl.. La det være sagt at
                det i kveld ikke skal være trygt å gå i svart og gult i Bergen. For dere
                skal få kjenne det. Synd at det er vanlige jultre som for smake. Men sånn kan det gå
                like gjerne de som har holdt kjæft..
                Pappan min er sterkere en pappan din,din forbanna DUST. Og du sier du satt 20 meter unna og nesten ikke hørte,hva er problemet da?
                Last edited by tullebukk; 16.05.2010, 22:19.

                Kommentar

                • LSK N/B
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 830

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Tony
                  Fugla synger under 1 min stillhet...regner med folk ikke hørte at det skulle være det da flagga gikk ned etterhvert. Brann svarer med piping.

                  Da er 16 mai kampen igang!

                  Til media og Brann fans: det var nok ikke meningen fra de tilreisende da vi pleier å være med på slike markeringer. Tilogmed mot Enga!
                  Vi hørte ikke noe av hva speaker sa hele kampen, virka som høytalerene over oss var skrudd ned/av, ei heller minnestund. Fikk roet det når vi fikk med oss hva som foregikk.
                  03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                  Nei til NFF!

                  Kommentar

                  • Jaren-kanari
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Mar 2004
                    • 185

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av laco
                    Ja det er kult å være visuell. La oss ha skjerf fremfor
                    "gutte" pupper.

                    Takker for kampen. Ok stemning fra dere utenom en j.... plagsom tromme.

                    Ingen kan prøve seg med at dere ikke hørte at det skulle være 1 min
                    stillhet. Det var snakk om det på høytalerene i ca 1 min før den begynte.
                    Jeg satt 2 felt (ca 20 m) unna og hørte nesten ikke dere. Pga dlitt agro fra meg så måtte jeg finne meg en annen plass ifølge politiet. Sånn kan det gå

                    På hele stadion så er stemningen som at dere hørte det, men ga fanen. Så
                    ikveld gjør jeg som alle andre. La oss jakte en fugl.. La det være sagt at
                    det i kveld ikke skal være trygt å gå i svart og gult i Bergen. For dere
                    skal få kjenne det. Synd at det er vanlige jultre som for smake. Men sånn kan det gå
                    like gjerne de som har holdt kjæft..
                    Stakkars deg for en idiot du er! Sitte bak et tastatur og true folk på juling fordi høytaleropplegget på det møkkastadionet (altså ikke bare matta, og publikum...:wink ikke funker. Gå og legg deg og ha en flott 17.mai. Feir dagen på bunnen av tabellen, mens vi kjemper i toppen til tross for et surt poengtap... Forza Fugla
                    Jaren-kanari
                    Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

                    Kommentar

                    • Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av laco
                      Si hva dere vil si. Satt 20 m unna og hørte at de virket. Og hvis de ikke virket så vil et stadion anlegg til 5 miller gjøre at dere hører det.
                      At du stod midt i betyr ingen ting.

                      Men honør
                      til dere som så hvor
                      dumt dette var 30 sekunder inn i sangen deres. Selvjustis er fint
                      å se.
                      kan ikke du ta pipinga di et annet sted, feks brann stadion der den hører hjemme!
                      KFL har aldri oversett eller bråket under "stillhet" som jeg vet om, hvis folk som stod i KFL sier dem ikke hørte det så gjorde dem jo ikke det. det må da selv du skjønne! buuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        #12
                        Kan ikke mod bare dele ut et rødt kort så er vi kvitt DUSTEN.

                        Kommentar

                        • superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

                          #13
                          La laco være dust, han lider under et hjerte i brann. Det er hans problem.

                          Det som derimot er KFLs problem er at vi ser ut som idioter etter å laget liv under minuttet stillhet til ære for Bjarne Berg. Jeg aner ikke årsaken og skal ikke spekulere i hvorfor det ble som det ble - jeg var ikke tilstede, men jeg så og hørte hvor respektløst det så ut.

                          Uavhengig av årsak bør KFL gå ut med en offentlig unnskyldning til Sk Brann, Branns supportere og Bjarne Bergs etterlatte etter dagens hendelse.

                          Det er ingen tvil om hvor viktig den typen øyeblikk er, vi har sett og opplevd det samme på Åråsen.

                          Dagen i dag er en fin mulighet til å vise hvor voksne KFL har blitt som organisasjon og sende en pressemelding med en uforbeholden unnskyldning til hele Bergen.
                          Enøyd i de blindes dal.

                          Kommentar

                          • KEBABavSVIN
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2007
                            • 594

                            #14
                            Sier seg selv at en ikke hørte annonseringen fra speaker her. Er ikke noe å unnskylde seg for engang.
                            Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
                              Sier seg selv at en ikke hørte annonseringen fra speaker her. Er ikke noe å unnskylde seg for engang.
                              Feil. Uansett årsak er det respektløst. Ingen bør bli overrasket over at det vile blitt holdt et minutts stillhet hor Bjarne Berg. KFL og andre kanarifans overholdt ikke dette, da er det normal folkeskikk å be om unnskyldning.
                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • FUGlinho
                                KFL styremedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2454

                                #16
                                Uansett grunn så ble det jo ikke overholdt. Da er det vel greit å hvertfall sende Brann en mail om dette.
                                Kim
                                Styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • KEBABavSVIN
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2007
                                  • 594

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                  Feil. Uansett årsak er det respektløst.
                                  Respektløst å ikke høre en beskjed fra speaker? For all del, RIP RIP til hvem enn som døde, men er ingen respektløs handling.
                                  Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                                  Kommentar

                                  • superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
                                    Respektløst å ikke høre en beskjed fra speaker? For all del, RIP RIP til hvem enn som døde, men er ingen respektløs handling.
                                    Det var sikkert ikke ment sånn, men det oppleves sånn.

                                    Stikk fingeren i jorda et lite øyeblikk og se forbi dårlige dommere, bedriten gressmatte og skuffelsen av å tape 2 poeng i overtiden av overtiden; KFL oppførte seg (jeg velger å tro ubevisst) forferdelig dårlig i dag; Ta konsekvensen og be om unnskyldning.
                                    Enøyd i de blindes dal.

                                    Kommentar

                                    • Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                      KFL oppførte seg (jeg velger å tro ubevisst) forferdelig dårlig i dag;...
                                      Troen kan du stappe ett visst sted, KFL har alltid respektert slike markeringer, også for en av søplas falne helter på Ullevaal. Det er åpenbart, banna bein at KFL ikke var bevisste, ikke så tvil om det....
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

                                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                      Kommentar

                                      • superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                        Troen kan du stappe ett visst sted, KFL har alltid respektert slike markeringer, også for en av søplas falne helter på Ullevaal. Det er åpenbart, banna bein at KFL ikke var bevisste, ikke så tvil om det....
                                        Jeg sår ikke tvil, jeg var som sagt ikke tilstede Som jeg påpeker i mitt innlegg; Jeg velger å tro at oppførselen var ubevisst. Takk for at du bekrefter min tro.

                                        For ordens skyld; Vi bør fortsatt be om unnskyldning.
                                        Enøyd i de blindes dal.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎