Odd -Lillestrøm, Skagerak Arena, mandag 9. aug. kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    Kamptråd Odd -Lillestrøm, Skagerak Arena, mandag 9. aug. kl. 19.00

    Én uke til en viktig kamp borte mot Odd. Vi har ikke vunnet siden 9. mai, og en seier her hadde smakt. Både Logi og Bergmann Sigurdarson soner karantene, og jeg synes lagforslaget til Svesengen i dagens RB har mye for seg:
  • Kloachim
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Oct 2005
    • 207

    #2
    Merker jeg er jævla klar for seier nå
    I wouldn`t kill you if you bit my head of!

    Kommentar

    • krogen
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Aug 2009
      • 228

      #3
      Opprinnelig skrevet av RSP
      Én uke til en viktig kamp borte mot Odd. Vi har ikke vunnet siden 9. mai, og en seier her hadde smakt. Både Logi og Bergmann Sigurdarson soner karantene, og jeg synes lagforslaget til Svesengen i dagens RB har mye for seg:
      http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5209283.ece
      Jeg ville gått for:
      Hansen - Essediri, PSA, Kippe, Pedersen - Gulbrandsen, Tokstad, Søgård, Igiebor - Sundgot, Ujah

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7026

        #4
        Jeg håper bare det blir noen forandringer i midtbaneleddet. At det legges om til en formasjon stallen vår har forutsetninger for å beherske, er vel for mye forlangt, men en viss flankespiller og en viss midtstopper bør få en hvilepause nå.

        Hansen; Essediri, PSA, Kippe, LKE; Tokstad, Søgård, Nosa, Edwin; Ujah, Sundgot.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • brisbane-kanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2006
          • 595

          #5
          Det eneste som er sikkert her i livet er skatter, døden og at Knudzon nok en gang får starte

          Kommentar

          • heg
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Oct 2007
            • 112

            #6
            Fevang fikk sitt 3.gule kort mot Hønefoss i går, og må også stå over.
            Da mister de både kaptein, straffeskytter og forsvarsbauta.

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              #7
              Er kiko klar til denne? Ønsker meg noe slikt(urealistisk):

              Hansen
              Essediri - PSA - Kippe - Eriksen
              Gulbrandsen - Kiko(Toks) - Søgård - Edwin
              Nosa
              Ujah

              blir fort mer som en 4231 formasjon. Synes avstanden mellom Ujah og de som kommer etter blir for stor med Arild. Ujah er et meget bra oppspillspunkt, men han ser dårlig ut når han prøver å vende og drible tre mann fordi avstandene blir for store til at han kan slå en enkel pasning tilbake.

              Kommentar

              • McGuffy
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 5092

                #8
                Jeg vil se Ruben på kanten. Høyre eller venstre, ett fett. Med de raidene han hadde mot RBK, og tendensene han viser i sitt offensive backspill tror jeg han kan bekle en kantrolle med bravur.


                André
                Karim - Pedersen/PSA - Kippe - LKE
                Bukken Jr. - Nosa - Espen/Kiko - Ruben
                Arild - Ujah

                Edwin fungerer klart best når han kommer fra benken siste 20, og herjer med slitne forsvarspillere.

                Kommentar

                • Yellow-not-jella
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2009
                  • 1606

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av McGuffy
                  Jeg vil se Ruben på kanten. Høyre eller venstre, ett fett. Med de raidene han hadde mot RBK, og tendensene han viser i sitt offensive backspill tror jeg han kan bekle en kantrolle med bravur.


                  André
                  Karim - Pedersen/PSA - Kippe - LKE
                  Bukken Jr. - Nosa - Espen/Kiko - Ruben
                  Arild - Ujah

                  Edwin fungerer klart best når han kommer fra benken siste 20, og herjer med slitne forsvarspillere.
                  Spennende.
                  Eriksen spiller seff. Men Ruben veit jeg ikke fra start. Hva med Toks?

                  Kommentar

                  • armykanari
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2009
                    • 736

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av McGuffy
                    Jeg vil se Ruben på kanten. Høyre eller venstre, ett fett. Med de raidene han hadde mot RBK, og tendensene han viser i sitt offensive backspill tror jeg han kan bekle en kantrolle med bravur.


                    André
                    Karim - Pedersen/PSA - Kippe - LKE
                    Bukken Jr. - Nosa - Espen/Kiko - Ruben
                    Arild - Ujah

                    Edwin fungerer klart best når han kommer fra benken siste 20, og herjer med slitne forsvarspillere.

                    Jeg er så totalt enig med deg her! Selv om kanskje ikke ruben har esse-innleggen når han kommer ned til linja.

                    Og Edwin har alltid den gløden til å vise seg fram vis han kommer inn på i sluttminuttene av en kamp. Men vis han starter en kamp så føler jeg at den gløden blir spilt bort i feilpassninger og uklokt spill.
                    jeg mener strengt tatt at edwin hadde mer av den så kalte gløden i fjor.

                    Kommentar

                    • Gjest

                      #11
                      Andre
                      Essediri-Pedersen-Kippe-LKE
                      Tokstad/Guldbrandsen-Søgård-Nosa-Bolly/Guldbrandsen
                      BBS/Arild-Ujah

                      Ville gått for dette laget. Med strek under de som bør starte og hvor den uten strek bør komme innpå i pausen hvis den andre ikke presterer bra.

                      Kommentar

                      • El Caco
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2009
                        • 2286

                        #12
                        BBS har karantene.

                        Og why o' why Bolly??
                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                        Kommentar

                        • antikris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 520

                          #13
                          Kunne eksperimentert med følgende lag:

                          ------Hansen------
                          Peders-PSA-Kjepp-LKE
                          Karim-Søg-Nosa-Toks
                          ----Ujah---Arild------

                          Eventuelt Kiko inn for Tokstad, eller Karim på venstre og Tokstad på høyre.

                          Kommentar

                          • krogen
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Aug 2009
                            • 228

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Jeg håper bare det blir noen forandringer i midtbaneleddet. At det legges om til en formasjon stallen vår har forutsetninger for å beherske, er vel for mye forlangt, men en viss flankespiller og en viss midtstopper bør få en hvilepause nå.

                            Hansen; Essediri, PSA, Kippe, LKE; Tokstad, Søgård, Nosa, Edwin; Ujah, Sundgot.
                            Vi slipper inn for mye mål med Nosa som en av to sentrale midtbanemenn. Han har i år gjort sine beste kamper som venstrekant. All den stund vi ikke har noen andre som har kapret venstrekanten, mener jeg det er det opplagt beste valget for laget å la han spille der. En bonus ved denne løsningen er at da slipper vi å la Edwin spille. Han gjør konsekvent dårlige og for seine valg.

                            Kommentar

                            • Ketil Cantona
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6813

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av antikris
                              Kunne eksperimentert med følgende lag:

                              ------Hansen------
                              Peders-PSA-Kjepp-LKE
                              Karim-Søg-Nosa-Toks
                              ----Ujah---Arild------

                              Eventuelt Kiko inn for Tokstad, eller Karim på venstre og Tokstad på høyre.
                              Veldig enig med deg i dette laget... Om ikke Karim fungerer på kant kan en sette inn Bukk jr. Syntes faktisk han fortjener en sjanse.

                              Dette er en kamp vi faktisk(ooops hvor kom optimismen fra) kan klare å få med oss et godt resultat. Har vel brukbart god statt mot Odd i Skien og de har vel ikke akkurat spilt blendende fotball de heller. Fevang ute er et stort pluss for oss! Arild med hattrick:-)

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av krogen
                                Vi slipper inn for mye mål med Nosa som en av to sentrale midtbanemenn. Han har i år gjort sine beste kamper som venstrekant
                                Nosa spilte da vitterlig i sin vante posisjon på midten da forsvaret var som tettest. Og han spilte både gode og dårlige kamper på kant, summa summarum skapte det vel omtrent ikke en eneste negativ reaksjon at han ble dratt inn sentralt igjen. At laget lekker som en sil handler om kollektiv formsvikt iblandet en miks av skader og karantener. Nosa er vårt kreative våpen, det er Søgård som skal være ryddegutten på midten.

                                Etter å ha nærmest overprestert vil jeg si at Søgård nå har hatt en serie kamper under pari, nå ser vi stadig oftere at han blir overløpt og drar på seg en haug av frispark. Likevel er han selvskreven på laget, spesielt all den tid Kiko er ute med skade. Det er i all hovesak en førstellever uten konkurranse og Berg demonstrerer dette nådeløst runde etter runde.

                                Det eneste som gir meg en positiv følelse før denne kampoen er at den faktisk betyr noe. Det er kun seks poeng ned til kvalik med store muligheter for at den kan være kun tre hvis vi taper for Odd. Det er nesten et "kniven på strupen"-scenario, med andre ord en tradisjonell anledning for LSK til og faktisk prestere. Jeg ser at Svesengen i RB hevder vi er sikret kontrakt på bakgrunn av en god vårssesong, men da kan han umulig ha fått med seg formkurven til laget han selv mener fullstendig mangler fasong.

                                For det fikser seg vel ikke over natta, Svesengen?

                                Kommentar

                                • glasgow
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2007
                                  • 1251

                                  #17
                                  Ønsker dette laget.


                                  Andre

                                  Essediri-Pedersen-Kippe-LKE

                                  Tokstad/Guldbrandsen-Søgård-Moheli -nosa

                                  Arild-Ujah

                                  Om moheli er skadefri da. Han kan holde på ballen og tar løpene hjem ved kontringer.
                                  Nosa kan spille kant.

                                  Kommentar

                                  • krogen
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Aug 2009
                                    • 228

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Nosa spilte da vitterlig i sin vante posisjon på midten da forsvaret var som tettest. Og han spilte både gode og dårlige kamper på kant, summa summarum skapte det vel omtrent ikke en eneste negativ reaksjon at han ble dratt inn sentralt igjen. At laget lekker som en sil handler om kollektiv formsvikt iblandet en miks av skader og karantener. Nosa er vårt kreative våpen, det er Søgård som skal være ryddegutten på midten.

                                    Etter å ha nærmest overprestert vil jeg si at Søgård nå har hatt en serie kamper under pari, nå ser vi stadig oftere at han blir overløpt og drar på seg en haug av frispark.
                                    Dette kommer fordi han har en vanskeligere oppgave med Nosa som makker.

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      #19
                                      Litt rart at ingen ønsker å prøve Bukke Jr. i den possisjonen han faktisk spiller i. Med BBS ut og Gilbert er ikke helt i slag om dagen, så synes jeg han kunne vært ett spennede valg. Eventuelt komme inn med friske bein etter 70 min og terrorisere forsvaret til ODD uten Fevang (karantene).

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Litt rart at ingen ønsker å prøve Bukke Jr. i den possisjonen han faktisk spiller i. Med BBS ut og Gilbert er ikke helt i slag om dagen, så synes jeg han kunne vært ett spennede valg. Eventuelt komme inn med friske bein etter 70 min og terrorisere forsvaret til ODD uten Fevang (karantene).
                                        Skeptisk til å sette inn skolebokseksemplet på en bakromsspiss på posisjonen til en mötende.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎