Boikott av Haugesundkampen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    Boikott av Haugesundkampen

    Kanari-Fansen og UFC står sammen i å boikotte Haugesundkampen i protest mot oppsettet av mandagskamper.

    Det blir ikke organisert turopplegg til denne kampen, og vi oppfordrer medlemmene våre om å holde seg hjemme.

    Last edited by RSP; 23.09.2010, 16:15. Begrunnelse: Trådtittel.
    Vidar Evje

  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

    #2
    Ingen tvil om at mandagskamper suger! Men hva hjelper det at vi boikotter en super viktig bortekamp? hjelper det LSK, laget som vi elsker å holde seg i tippeligaen? NFF og TV2 driter vel i om det ikke kommer 60-70 personer på Haugesund Stadion den 20 september!

    Kommentar

    • gja
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2008
      • 302

      #3
      Ikke hvis samtlige supportere gjør det samme som oss, hver mandagskamp.
      Årets supporter 2010!!

      ________________________________________________

      Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

      Kommentar

      • HolterKanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 1603

        #4
        Boikott av Haugesund matchen

        Noen tanker og meninger? Jeg syns det er utrolig viktig at vi i denna sammenhengen sender en Mail til klubben og forsikrer oss om at spillere og trenere får vite hvorfor vi ikke er til stede. Vil nødig at gutta skal tro vi har svikta dem. Vi har vel debbatanter her inne som er ansatt i, eller kjenner noen i LSK? Eller kanskje vi skal la være å informere slik at spillerne forstår at de må jobbe for vår støtte?
        Last edited by RSP; 02.09.2010, 07:43. Begrunnelse: Flyttet til rett forum.
        ***Større baller enn vett***

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #5
          Spillerene, gjennom Kippe og Søgård er informert og støtter oss i saken. Klubbledelsen ved Mathisen osv. har også fått beskjed. Om dem liker det eller ikke spiller ingen stor rolle, da det er prinsippet her som er viktig og det er viktig at vi sier ifra på vår måte.

          Håper de som hadde tenkt seg til Haugesund stiller seg bak denne demonstrasjonen!

          Kommentar

          • ulfpulf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2501

            #6
            Opprinnelig skrevet av Emil B
            NFF og TV2 driter vel i om det ikke kommer 60-70 personer på Haugesund Stadion den 20 september!
            De gjør ikke det hvis det blir nok fokus på det.
            Papirutgaven av Romerikes Blad i dag har mer enn ei helside om saken, og har snakket med fotballpresident Yngve Hallen og TV2s fotballleder Vegard Jansen Hagen. Hallen sier at dette er et innspill de skal ta med videre, og at de må høre på fansen.
            Hagen sier at han ikke har problemer med å forstå LSK-supporternes frustrasjon over så mange mandagskamper i løpet av så kort tid. Da RB snakket med ham, satt han i møte for å sette opp TV-kampene for de to serierundene etter Haugesundkampen. Ingen mandagskamper for LSK der.

            Jeg synes det er en bra aksjon. Den koster lite og får fram at det er et problem.

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              #7
              Snakk om og pisse i havet.

              Skulle en slik demonstrasjon hatt noen virkning burde det vært en av de korte borteturene der det hadde kommet mange folk, at det mangler 50-70 folk i Haugesund kommer ikke til og merkes.

              Dog jeg håper media tar tak i dette, NFF kommer iallefall til og drite i en slik liten aksjon.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • ulfpulf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2501

                #8
                Henning Berg er intervjuet om aksjonen i papir-RB i dag og sier at han skjønner tilhengernes frustrasjon. Han synes synd på laget - for dem er supporterne veldig viktige - men tror en tribune uten gult og svart vil få fram budskapet.

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av iL
                  Snakk om og pisse i havet.

                  Skulle en slik demonstrasjon hatt noen virkning burde det vært en av de korte borteturene der det hadde kommet mange folk, at det mangler 50-70 folk i Haugesund kommer ikke til og merkes.

                  Dog jeg håper media tar tak i dette, NFF kommer iallefall til og drite i en slik liten aksjon.
                  Det er jo jævlig lurt av deg, som en av hovedcapoene i KFL.

                  Snakk om å pisse i buksa!!!

                  Kommentar

                  • UltraFo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2007
                    • 800

                    #10
                    Litt enig med IL med at det ville synes bedre på en annen match MEN sånn ble det nå at Haugesund var kampen som fikk begeret til å renne over. Og kamp nr 4 av 5 som ble mandag. På tide å si ifra uansett! Det beste er å blåse det opp i media så det blir diskusjon rundt mandagskamper. For fy faen for noe herk det er!
                    Last edited by UltraFo; 02.09.2010, 08:18.
                    UFC ~ Gulsvarte Brødre

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      #11
                      En idè at et par hadde dratt opp og lagt ut et banner og gått ut igjen?
                      Ellers vil ingen skjønne hvorfor det ikke er noen der.

                      Kommentar

                      • Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av gja
                        Ikke hvis samtlige supportere gjør det samme som oss, hver mandagskamp.
                        Er det flere grupper en KFL/UFC som er med på dette?

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                          En idè at et par hadde dratt opp og lagt ut et banner og gått ut igjen?
                          Ellers vil ingen skjønne hvorfor det ikke er noen der.
                          Holmiz bor der oppe, han gjør det sikkert mot at han får siste nummer av ett eller annet kjøkkenblad
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • KEBABavSVIN
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2007
                            • 594

                            #14
                            At det mangler en tretti supportere i bortesvingen i én kamp vil nok ikke skape de reaksjonene en kanskje håper på. Hvor lenge har ikke supporterklubbene protestert mot mandagskampene med bannere, "stilleaksjoner" og liknende? Det blir aldri hørt. Om en vil sende signaler som kanskje vil plukkes opp av forbundet/TV 2, så burde en alliert seg med flere supportergrupper og boikottet samtlige mandagskamper ut sesongen.
                            Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                            Kommentar

                            • Petter Ø
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3008

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
                              At det mangler en tretti supportere i bortesvingen i én kamp vil nok ikke skape de reaksjonene en kanskje håper på. Hvor lenge har ikke supporterklubbene protestert mot mandagskampene med bannere, "stilleaksjoner" og liknende? Det blir aldri hørt. Om en vil sende signaler som kanskje vil plukkes opp av forbundet/TV 2, så burde en alliert seg med flere supportergrupper og boikottet samtlige mandagskamper ut sesongen.
                              Det viktigste er omtalen som kommer i pressen av det uansett
                              Petter Ø - Kreativ Kanaris
                              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                #16
                                Eller kanskje ikke så lett når det finnes slike:

                                Leder i Maakeberget, Arild Flesjå, er ikke imponert over Kanarifansens beslutning.
                                - Det er dårlig gjort ovenfor laget til Lillestrøm, sier han.
                                Flesjå sier at en slik boikott aldri kunne blitt praktisert av Maakeberget.
                                - Jeg synes dette er dumt. Men vi hadde tatt dem på tribunen og på banen uansett, sier Maakeberget-lederen.

                                Kilde: http://www.h-avis.no/sport/kanarifan...kamp-1.5591340

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
                                  At det mangler en tretti supportere i bortesvingen i én kamp vil nok ikke skape de reaksjonene en kanskje håper på. Hvor lenge har ikke supporterklubbene protestert mot mandagskampene med bannere, "stilleaksjoner" og liknende? Det blir aldri hørt. Om en vil sende signaler som kanskje vil plukkes opp av forbundet/TV 2, så burde en alliert seg med flere supportergrupper og boikottet samtlige mandagskamper ut sesongen.
                                  Mange små dråper fyller ett beger.
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

                                    #18
                                    Jeg er for en aksjon fra neste år om å boikotte HVER mandagskamp jeg!

                                    Kommentar

                                    • Petter Ø
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3008

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                      Eller kanskje ikke så lett når det finnes slike:

                                      Leder i Maakeberget, Arild Flesjå, er ikke imponert over Kanarifansens beslutning.
                                      - Det er dårlig gjort ovenfor laget til Lillestrøm, sier han.
                                      Flesjå sier at en slik boikott aldri kunne blitt praktisert av Maakeberget.
                                      - Jeg synes dette er dumt. Men vi hadde tatt dem på tribunen og på banen uansett, sier Maakeberget-lederen.

                                      Kilde: http://www.h-avis.no/sport/kanarifan...kamp-1.5591340
                                      Rimelig idiotisk kommentar av lederen av Måkeberget. Takk for støtten din fjott!
                                      Last edited by Petter Ø; 02.09.2010, 08:56. Begrunnelse: Kommentaren var allerede postet av Uwes disippel
                                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                      Kommentar

                                      • Håkon Henriksen
                                        Administrator
                                        • Nov 2003
                                        • 6411

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                        Er det flere grupper en KFL/UFC som er med på dette?
                                        Jeg håper KFL har vært i kontakt med Molde, som har mandagskampen i kommende runde!
                                        Håkon Henriksen
                                        -
                                        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                        -
                                        ALT FOR FUGLA

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎