LSK-Start

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Stemningstråd LSK-Start

    Bare å renske stemmebånda og gi alt for LSK. Imorra følger man det som blir levert ut ved trappene opp til feltet!

    Syng for Fugla alle mann
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    #2
    Etter en del mediafokus rett før landskampene om kampboikotten mot Haugesund er det nå på tide å vise publikum (og betal-TV-seere) at vi er supportere som støtter opp om klubben vi elsker.

    Følg forsangerne og push med de som står rundt deg. Alle kan bidra på feltet: Vi trenger noen til å vise to-stangs, vi trenger noen som kan flagge, vi trenger noen til å holde opp skjerf, vi trenger at alle som har fysiske muligheter blir med å hoppe, vi trenger at alle som ikke er stumme synger av full kraft uansett om de ikke treffer en rein tone (på feltet er det ingen X-Faktor-dommere som sender deg hjem). Og folkens, når vi klapper - se til å løfte armene over hue! Det vil også de aller, aller fleste på feltet være i stand til.

    Og alt dette er ikke for å tilfredsstille noe supporterpoliti. Det er for å gi maksimal verbal og visuell støtte til gutta på banen, det er for å dra i gang stemninga på resten av tribunen, det er for å vise sin kjærlighet til klubben. Det er for å hjelpe Lillestrøm Sportsklubb til å ta tre poeng!

    Få med deg en kamerat eller ei venninne - og gi jernet for Fugla. Vi sees (og høres)!
    Vidar Evje

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      #3
      BORKED

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        #4
        Opprinnelig skrevet av Tony
        BORKED
        Ikke for å disse noen eller starte ny klesdebatt, bare en litt artig observasjon.. Man ser merkbart hvor skille for gule plagg får. mye gult på hele feltet, frem til første del av felt A :P Som sagt, ikke ute etter en diskusjon på dette
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #5
          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
          Ikke for å disse noen eller starte ny klesdebatt, bare en litt artig observasjon.. Man ser merkbart hvor skille for gule plagg får. mye gult på hele feltet, frem til første del av felt A :P Som sagt, ikke ute etter en diskusjon på dette
          Det som det bør diskuteres er hvor dårlig stemning det var, hvor på feltet det er liv og hvor lite folk som var på feltet. Det vi ikke har på oss av plagg tar vi igjen på flaggbruk. Hvor er klumpen der?

          Kommentar

          • FUGlinho
            KFL styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2454

            #6
            Opprinnelig skrevet av Tony
            Det som det bør diskuteres er hvor dårlig stemning det var, hvor på feltet det er liv og hvor lite folk som var på feltet. Det vi ikke har på oss av plagg tar vi igjen på flaggbruk. Hvor er klumpen der?
            Var som sagt ingen kritikk..

            Men er enig i det du sier, var veldig dårlig stemning til tider.. Klumpen var ikke bra deler av første, er for mange som steller seg rundt der som ikke bør stå der føler jeg. Men syns det tok seg litt opp i 2.omgang.

            Tommel opp til Petter som står foran og flagger nesten hele matchen! Ellers tar resten av klumpen det igjen i gule plagg Neida, men var ikke mye å skryte av når det gjelder flagg. Var en del flagg som lå rundt der, men de ble bare ikke brukt. Klumpen får skjerpe seg litt der.
            Kim
            Styremedlem KFL

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #7
              Opprinnelig skrevet av FUGlinho
              Var som sagt ingen kritikk..

              Men er enig i det du sier, var veldig dårlig stemning til tider.. Klumpen var ikke bra deler av første, er for mange som steller seg rundt der som ikke bør stå der føler jeg. Men syns det tok seg litt opp i 2.omgang.

              Tommel opp til Petter som står foran og flagger nesten hele matchen! Ellers tar resten av klumpen det igjen i gule plagg Neida, men var ikke mye å skryte av når det gjelder flagg. Var en del flagg som lå rundt der, men de ble bare ikke brukt. Klumpen får skjerpe seg litt der.
              Tar det ikke som kritikk heller. Men feltet er fryktelig dårlig for tida ass. gapet mellom de syngende på felt b og felt a blir bare større og større.

              Hva må gjøres for å få fiksa opp i dette? Nytter ikke bare å se på lenger. Nå må man finne på noe som får opp trøkket igjen

              OG FOR GUDS SKYLD: KOM IKKE MED MOTGANGPISSET IGJEN!

              Kommentar

              • ulfpulf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2501

                #8
                Feltet skal ha æren for minst ett frispark og muligens straffa.
                Massive brøl hjelper dommeren å ta de riktige avgjørelsene.
                Last edited by ulfpulf; 15.09.2010, 05:48. Begrunnelse: Skrivefeil

                Kommentar

                • lega66
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Oct 2006
                  • 57

                  #9
                  Det er snart så jeg ikke gidder å stikke innom stemningstrådene lenger. uansett hvordan stemninga har vært så er det faen meg bare klaging. hva med å dra fram noe positivt innimellom?? det hjelper ikke å bare slenge dritt, noe positivt må det vel være?? hva med å snu denne trenden... (den negative trenden)
                  http://www.youtube.com/watch?v=JtZ68gBz8S8

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av lega66
                    Det er snart så jeg ikke gidder å stikke innom stemningstrådene lenger. uansett hvordan stemninga har vært så er det faen meg bare klaging. hva med å dra fram noe positivt innimellom?? det hjelper ikke å bare slenge dritt, noe positivt må det vel være?? hva med å snu denne trenden... (den negative trenden)
                    Stemningen blir ikke bedre av at vi gir hverandre en klapp på skulderen og sier at det var bra, når det ikke var det. Bedre å komme med litt konstruktiv kritikk, og heller komme med ting vi kan bli bedre på.
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • Tony
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4737

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av lega66
                      Det er snart så jeg ikke gidder å stikke innom stemningstrådene lenger. uansett hvordan stemninga har vært så er det faen meg bare klaging. hva med å dra fram noe positivt innimellom?? det hjelper ikke å bare slenge dritt, noe positivt må det vel være?? hva med å snu denne trenden... (den negative trenden)
                      Herremåne. Si meg en ting som var bra på søndag da.

                      Å si at vi var gode på søndag er som å si at LSK er norges beste lag. Totalt løgn!

                      Kommentar

                      • LSK N/B
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 830

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                        Stemningen blir ikke bedre av at vi gir hverandre en klapp på skulderen og sier at det var bra, når det ikke var det. Bedre å komme med litt konstruktiv kritikk, og heller komme med ting vi kan bli bedre på.
                        Men hvor er den konstuktive delen av kritikken? Føler at alle trådene blir helt like når det går dårlig. Stemningen blir heller ikke bedre av å skrive at stemningen er dårlig, og ikke noe mer en det.

                        Forslag: La de som bidrar mest stå på A og B, og bruk C til de som er mer semi engasjerte, de som ønsker å bli med på en sang i ny og ne. Da blir feltet mindre utvannet. Det er lettere og be sidemannen gå til felt C, en bidra eller stikk alternativet som er nå. Synergieffekten av å samle de store sangerene på A og B tror jeg også vil slå heldig ut.
                        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                        Nei til NFF!

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9362

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                          Forslag: La de som bidrar mest stå på A og B, og bruk C til de som er mer semi engasjerte, de som ønsker å bli med på en sang i ny og ne. Da blir feltet mindre utvannet. Det er lettere og be sidemannen gå til felt C, en bidra eller stikk alternativet som er nå. Synergieffekten av å samle de store sangerene på A og B tror jeg også vil slå heldig ut.
                          Helt enig. Ser ikke poenget med tre felt kontra no mer masssivt.

                          Kommentar

                          • Fjeller'n
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 905

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                            Forslag: La de som bidrar mest stå på A og B, og bruk C til de som er mer semi engasjerte, de som ønsker å bli med på en sang i ny og ne. Da blir feltet mindre utvannet. Det er lettere og be sidemannen gå til felt C, en bidra eller stikk alternativet som er nå. Synergieffekten av å samle de store sangerene på A og B tror jeg også vil slå heldig ut.
                            Så hvis du er dårlig til å bidra skal du forvises til de beste plassene? Må da være mye bedre å sende de inn i "skammekroken" på felt A? Da kan også trykket samles nærmere midten av banen.
                            Felt A for gratispassasjerer og felt B og C for aktive.
                            "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                            Kommentar

                            • LSK N/B
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 830

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
                              Så hvis du er dårlig til å bidra skal du forvises til de beste plassene? Må da være mye bedre å sende de inn i "skammekroken" på felt A? Da kan også trykket samles nærmere midten av banen.
                              Felt A for gratispassasjerer og felt B og C for aktive.
                              .

                              Godt poeng. Vi er konstruktive . Tror det blir lettere å svelge for de forviste å svelge felt C fremfor felt A, og det kan faktisk gjøre at dette vil fungere bedre. Uansett om det blir flytting til høyere eller venstre tror jeg dette kan være en løsning for å få bedre trøkk på feltet.

                              Det er også det elementet at det er stoler på C. Enklere for en aktiv supporter med en rein stå tribune en med en med stoler?
                              03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                              Nei til NFF!

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9362

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
                                Så hvis du er dårlig til å bidra skal du forvises til de beste plassene?
                                Sjukt at ingen har brekt no bein ennå på felt c. Stolene/stolryggene er farlige og helseskadelige (kødder ei).

                                Kommentar

                                • Fjeller'n
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 905

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av knut
                                  Sjukt at ingen har brekt no bein ennå på felt c. Stolene/stolryggene er farlige og helseskadelige (kødder ei).
                                  Du finner nok ingen på felt C med osteoporose.
                                  "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9362

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
                                    Du finner nok ingen på felt C med osteoporose.
                                    Ny forskning viser at forekomsten av osteoporose trolig
                                    er større blant menn, enn helsevesenet tidligere har kjent
                                    til.

                                    Kommentar

                                    • FUGlinho
                                      KFL styremedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 2454

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                                      Men hvor er den konstuktive delen av kritikken? Føler at alle trådene blir helt like når det går dårlig. Stemningen blir heller ikke bedre av å skrive at stemningen er dårlig, og ikke noe mer en det.
                                      Tony ber også om innspill til hva som kan gjøres for å få det bedre...

                                      Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                                      Forslag: La de som bidrar mest stå på A og B, og bruk C til de som er mer semi engasjerte, de som ønsker å bli med på en sang i ny og ne. Da blir feltet mindre utvannet. Det er lettere og be sidemannen gå til felt C, en bidra eller stikk alternativet som er nå. Synergieffekten av å samle de store sangerene på A og B tror jeg også vil slå heldig ut.
                                      Oppfordrer herved flere til å bli med på møter som tribunegruppa har og tribunemøter før kamp, hvor det kan diskuteres hva som bør gjøres og hvordan vi vil ha det. Så kan folk stå hvor de vil!

                                      Ps! Er tifo-møte ikveld, men etter søndagens opptreden så bør det diskuteres litt annet tribuneliv og..
                                      Kim
                                      Styremedlem KFL

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎