Karakterboka, Brann-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7020

    Karakterboka, Brann-LSK

    Kjedelig førsteomgang, men kampen tar seg kraftig opp etter pause. LSK tamme før pause, men rundspiller Brann så til de grader etter pause. Jeg har 1-0 i sjanser til Brann i førsteomgang, og 7-2 til LSK etter pause! Ingen grunn til å være fornøyd med uavgjort; kamper mot slike middelmådigheter må vinnes hvis vi skal melde oss på i toppen i år.

    Karakterboka:
    Heinz - 8: Ingen feil, stor/trygg/god/rolig, si hva du vil. Ikke minst en matchvinnerredning helt på slutten. Suveren inntreden der. Kunne ikke gjort et skvett med målet til Brann. Ikke noe å sette fingeren på, dette var BRA!
    Stoffe - 3: Nå må du SKJERPE DEG, Stoffe! En svak treer på svensken i dag. Èn god dødball, ellers ingen vesentlige offensive bidrag. Defensivt falt han vesentlig etter pause og særlig mot slutten. Var hovedsynderen bak Branns kanonsjanse helt på slutten da han er veik og passiv i en duell. Rett etter det slurver han vekk ballen midt på egen halvdel og hadde nær forært Brann en kjempeovergang. Fortsetter dette ser jeg ingen grunn til ikke å gi franskmannen sjansen i nær fremtid. En elendig sesongstart.
    Rambukk - 5: En kamp mer eller mindre på det jevne, med et par små minus. Er passiv ved to anledninger, men slipper billig unna. Ellers rydder han fint opp. Ikke testet på farta i dag som han ble det mot RBK, og kom godt unna det. Griseflaks som ikke får straffe mot seg på handsen, men jeg mener bestemt at han ikke gjorde det med vilje.
    Kippe - 5: To grove bommer etter pause som trekker ned helhetsinntrykket. Jeg mener han må ta skylda for Winters' scoring: Rambekk følger mannen sin, Shane har en mann på sin side, mens Kippe rygger i det uendelige. Feilberegner heading forut for kanonsjansen rett før slutt. En fin heading i tverrliggeren til tross, grove feil i to nøkkelsituasjoner trekker ned helhetsinntrykket.
    Shane - 6: Faktisk vår bestemann i forsvaret, etter min mening. Gjør ingen feil og demmer opp for andres småglipper ved flere anledninger. Lite minus da han blir passiv etter å ha blitt forbipassert av...han høyreflankefyren til Brann...og ikke jobber nok defensivt etterpå slik at Rambekk blir litt småstressa ved en anledning, men utover det, prima vare fra vår mann. Slikt vil jeg se hver uke, Shane. Flott.
    Søgård - 5: Skjerpet seg defensivt etter pause, men fortsatt mye å sette fingeren på i forhold til det offensive. Plukket imidlertid opp massevis med andreballer utenfor boksen, noe som var viktig for å etablere press i det glimrende kvarteret vi hadde midtveis i andreomgang.
    Kiko - 5: Ålreit innsats også etter pause ispedt et par fine offensive bidrag. Nydelig innlegg til Occean som nær hadde gitt oss scoring. OK kamp. Fikk også konstantert at han ikke er den største høyreflanken i verden også, i folkeopplysningens navn.
    Koren - 5: Litt kjedelig å gi 5 til alle, men sånn er jo livet innimellom. Koren hevet seg etter pause og tok tak fra 40 meter og inn. God distribusjon, høy arbeidsmoral, men ofte lite resultat. Har sett ham veldig mye bedre, og førsteomgangen var direkte elendig.
    Riise - 4: Bedre etter pause i likhet med alle andre. Et par gladinnlegg, og mye mer initiativ. Men voldsomt bra ble det ikke. Mye opp og ned, som i fjor. Mer stabilitet savnes.
    Miffe - 4: Klarte aldri å heve stressnivået i brannforsvaret vesentlig. Fikk av en eller annen grunn mange hodedueller å bale med...og det gjør jo ikke akkurat totalinntrykket så mye bedre. Godt jobbet, uansett, og et par fine løp som åpnet opp rom. Savner mer ro og overblikk fra Miffe; han har ofte mer enn nok tid og rom til å se seg om og velge bedre løsninger enn å gå på hundre "Bukken-løp" og miste ballen.
    Olle - 8: En voldsom andreomgang!! Kan ikke si noe annet enn det. Mister omtrent aldri ballen, velger nesten alltid gode løsninger og, i andre omgang, nesten alltid i gode posisjoner når ballen kommer inn foran mål. Fin scoring - hadde i tillegg en i tverrliggeren og et skudd Opdal i rettferdighetens navn godt kunne ha sluppet inn. Fankern for en fyr!

    Innbyttere:
    Trond Olsen - Giddalaus og uinteressert. Meningsløst innbytte. Hvis dette er det beste han klarer blir det mange opptredener på LSK2 fremover. Vær glad du ikke spilte ti minutter mer, da hadde du fått 2. Maks.
    Gilbert - Hadde vært på 7-tallet hvis han hadde spilt nok. Jeg har savnet Gilbert i skadefraværet hans, og så nesten umiddelbart hvilken ro han tilfører laget i oppspills- og andreballsfasen, hvis det er noe som heter det. To fine flikker til Occean som med litt flyt kunne ha medført scoringsmuligheter.

    Uwe - 7: God defensiv organisering. Brann var aldri noen trussel på vingene, og ble stort sett pakket godt inn i midten. Gilbert kunne vel med fordel ha kommet på tidligere? Mye langt etter pause, men banen innbød heller ikke til så mye mer.

    Kanarifansen - 7: God mikrofonhjelp fra TV2 gjorde at våre 20 representanter sang ut hjemmefansen. Godt gjort, hæhæhæhæhæ!

    Og her er pausenotatene:

    Tam og slapp førsteomgang sjansemessig; LSK har grei kontroll bakover men ser ikke alltid like balanserte ut når Brann kommer på overganger gjennom midten. 0-0 helt ålreit resultat hittil; 1-0 til Brann i sjanser og ting kan vel bare bli bedre etter pause. Hvertfall offensivt. Jeg vil VINNE i Bergen!

    Karakterboka ved pause:
    Heinz - 7: Trygg og god i alt han gjør. Fin parade på Huseklepps frekkisskudd.
    Stoffer - 3: Som mot RBK - stort sett trygg bakover, men usynlig fremover. Skjerpings!!
    Rambukk - 5: God kontroll. Ett elendig tilbakespill til Heinz som kunne blitt farlig, ellers ok.
    Kippe - 7: Sjef. Fus i alt og tøffest i klassen. Herlig.
    Shane - 5: Mye, mye bedre enn sist. Bryter ballbanen sentralt flere ganger og leser faktisk spillet på en fortreffelig måte. Det har forhindret et par Brann-tiltak. God kamp hittil, stå på!
    Søgård - 4: Ålreit bakover, trukket ut av posisjon et par ganger av smarte Brann-løp, ellers fin. Men elendig distribusjon av ballen!
    Kiko - 5: God med ballen. Ingen trussel overhodet fremover på venstrevingen, men gjør manns jobb med å låse rom bakover og gjøre jobben enklere for Shane. Bra distribusjon. Men nok en gang: Ingen flankespiller.
    Koren - 3: Har mye ball, men har gjort lite bra ut av det. Ett godt løp som resulterte i skuddmulighet fra 16 meter. Ellers langt, langt under forventet nivå. Skjerpings!!
    Riise - 3: Tilnærmet usynlig hittil. Ingen gode innlegg. Blir felt et par ganger uten å få frispark, virker litt sur?
    Miffe - 4: Frisk og opplagt, ligger alltid bra plassert, men lite uttelling hittil.
    Olle - 6: Kanonjobb som target man. Vinner vel gode 80% av alle dueller, umulig å ta ballen fra. God og smart i avleveringene. Men må komme seg inn foran mål også.

    Kanarifansen - 6: Drøye 100? Bra synging i følge TVen, men det kan jo være på grunn av mikrofonene, også. Stå på!
    Last edited by trigz; 18.04.2006, 21:08.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • fugla_4_ever
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 467

    #2
    Opprinnelig skrevet av trigz
    Tam og slapp førsteomgang sjansemessig; LSK har grei kontroll bakover men ser ikke alltid like balanserte ut når Brann kommer på overganger gjennom midten. 0-0 helt ålreit resultat hittil; 1-0 til Brann i sjanser og ting kan vel bare bli bedre etter pause. Hvertfall offensivt. Jeg vil VINNE i Bergen!

    Karakterboka ved pause:
    Heinz - 7: Trygg og god i alt han gjør. Fin parade på Huseklepps frekkisskudd.
    Stoffer - 3: Som mot RBK - stort sett trygg bakover, men usynlig fremover. Skjerpings!!
    Rambukk - 5: God kontroll. Ett elendig tilbakespill til Heinz som kunne blitt farlig, ellers ok.
    Kippe - 7: Sjef. Fus i alt og tøffest i klassen. Herlig.
    Shane - 5: Mye, mye bedre enn sist. Bryter ballbanen sentralt flere ganger og leser faktisk spillet på en fortreffelig måte. Det har forhindret et par Brann-tiltak. God kamp hittil, stå på!
    Søgård - 4: Ålreit bakover, trukket ut av posisjon et par ganger av smarte Brann-løp, ellers fin. Men elendig distribusjon av ballen!
    Kiko - 5: God med ballen. Ingen trussel overhodet fremover på venstrevingen, men gjør manns jobb med å låse rom bakover og gjøre jobben enklere for Shane. Bra distribusjon. Men nok en gang: Ingen flankespiller.
    Koren - 3: Har mye ball, men har gjort lite bra ut av det. Ett godt løp som resulterte i skuddmulighet fra 16 meter. Ellers langt, langt under forventet nivå. Skjerpings!!
    Riise - 3: Tilnærmet usynlig hittil. Ingen gode innlegg. Blir felt et par ganger uten å få frispark, virker litt sur?
    Miffe - 4: Frisk og opplagt, ligger alltid bra plassert, men lite uttelling hittil.
    Olle - 6: Kanonjobb som target man. Vinner vel gode 80% av alle dueller, umulig å ta ballen fra. God og smart i avleveringene. Men må komme seg inn foran mål også.

    Kanarifansen - 6: Drøye 100? Bra synging i følge TVen, men det kan jo være på grunn av mikrofonene, også. Stå på!
    Godt oppsumert, men jeg syntes Miffe fortjener bedre. Skal jeg være pirkete, kan jeg legge til at 100 kanarifans var å ta i vel hardt(?).

    Kommentar

    • mooph
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 1496

      #3
      Enig i det meste.

      Stoffe var dårlig i 1. omg, mista ballen livsfarlig ett par ganger samt dårlige innlegg. Blei bedre i 2. omg.

      Søgård kanon i 1. omg. deffensivt. Han rappa ballen fra brann 10, 12 ganger. Blei mer borte i 2. omg.

      Trond Olsen: 2. Virka interesseløs de 20min han spilte. Flytta seg omtrent ikke.
      Sundgot: 3. Rolig, dog rusten.
      Fugla mot nye høyder

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #4
        Veldig uenig med Søgård og Kiko, Søgård har en klar 6 hvis ikke bedre, Kiko er direkte svak, 3'r
        Ocean er direkte dårlig i 1 omgang, og bra i 2 omgang, vet ikke om det tilsvarer en 6r.

        KFL: kjempejobb, brann fansen er latterlige, synger en gang i kvarteret! KFL høres hele tiden.
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • Blogger
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Jul 2004
          • 104

          #5
          Opprinnelig skrevet av trigz
          Kippe - 7: Sjef. Fus i alt og tøffest i klassen. Herlig.
          Kjempemissen på slutten som hodt på å koste oss poenget bør vel trekke nd litt mer.....

          Kommentar

          • hoyt
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 2850

            #6
            Opprinnelig skrevet av trigz
            Søgård - 4: Ålreit bakover, trukket ut av posisjon et par ganger av smarte Brann-løp, ellers fin. Men elendig distribusjon av ballen!
            4?? Helt uenig. Søgård er sammen med Occean vår beste spiller. Han vinner ball ofte gjennom hele kampen, og er faktisk en av våre tryggeste spillere med ball i denne kampen.

            Opprinnelig skrevet av trigz
            Shane - 5: Mye, mye bedre enn sist. Bryter ballbanen sentralt flere ganger og leser faktisk spillet på en fortreffelig måte. Det har forhindret et par Brann-tiltak. God kamp hittil, stå på!
            Han bør få to forskjellige karakterer. Èn for defensivt spill, og èn for offensivt, for det er helt forskjellige verdener for Shane. Synes han er på hugget fremover, og viser vilje til å komme på løp, mens bakover er han horribel på plassering.
            "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
            - Nosa

            Kommentar

            • Henrik
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2006
              • 2110

              #7
              Opprinnelig skrevet av trigz
              Karakterboka ved pause:
              Sånn siden ingen her har sett at han har tatt sagt at dette er karakerene ved pause.

              Kommentar

              • dIsTurBeD
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 668

                #8
                Opprinnelig skrevet av Henrik
                Sånn siden ingen her har sett at han har tatt sagt at dette er karakerene ved pause.
                Det var en grei påpekning det, ja! :-)

                Kommentar

                • Vegar Hjermundrud
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 423

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Blogger
                  Kjempemissen på slutten som hodt på å koste oss poenget bør vel trekke nd litt mer.....
                  Den feilberegningen var ille. Hva var det de sa på fjernsynet?: "Kippe tapte en hodeduell med seg selv". Greit oppsummert.

                  Ellers håper jeg gressteppet på Åråsen innbyr til å spille hurtig langs bakken mot Viking - da tror jeg også LSK blir bedre. I Bergen var banedekket virkelig dårlig, men det forklarer selvsagt ikke alt det rare spillerne gjorde utpå der. Alt i alt en kamp på det jevne av Lillestrøm, uansett hva Uwe sier, med unntak av fem minutters fyrverkeri rundt scoringene.
                  Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                  Kommentar

                  • Vegar Hjermundrud
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 423

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av hoyt
                    Han (Shane) bør få to forskjellige karakterer. Èn for defensivt spill, og èn for offensivt, for det er helt forskjellige verdener for Shane. Synes han er på hugget fremover, og viser vilje til å komme på løp, mens bakover er han horribel på plassering.
                    Mannen liker vafler, er en moderne backtype og en hyggelig kar, men vi trenger en ny venstreback. Shane er utrygg i plasseringene, er relativt lett å runde, er ikke god nok på offensiven i tillegg til at vi bør tre mann i backkjeden som er høyere enn meg. Hva gjør Indy nå om dagen, mon tro?
                    Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7020

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
                      Mannen liker vafler, er en moderne backtype og en hyggelig kar, men vi trenger en ny venstreback. Shane er utrygg i plasseringene, er relativt lett å runde, er ikke god nok på offensiven i tillegg til at vi bør tre mann i backkjeden som er høyere enn meg. Hva gjør Indy nå om dagen, mon tro?
                      Kan du umulig mene. Shane var gull i dag. Andersson derimot. Hvorfor kritiserer ingen de letargiske kampene han har levert de siste ukene? Ser ut som om huet hans er i Hannover allerede. Èn sjanse til, så inn med Cyril Kali.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • chrissp
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 2403

                        #12
                        Gode analyser Trigz.

                        Mifsud er god og stresses Brann, men synes at han altfor ofte mangler det siste ekstra som gir mål. Han velger en feil, har ikke overblikk og løper på - ofte i offside...

                        Stoffe var faen meg elendig til tider. Forventer at Uwe forteller han at han spiller for fugla noen kamper til....

                        Sundgot var det godt å se igjen. Synes han bringer med seg stabilitet og sikkerhet med spillet sitt. Han roer ned og har overblikket som vi ofte sårt trenger. Gleder meg sinnsykt til han og Kasey er tilbake.
                        Bølerkanaris

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4376

                          #13
                          Enig med Trigz i det meste, inkludert at Stoffe var ganske dårlig. Han skal ha for at dødballene var gode i andreomgang, men ellers var det tynt, og noen store feilpasninger som kunne straffet seg.

                          Occean og Heinz var våre 2 klart beste i dag!
                          ..................

                          Kommentar

                          • dIsTurBeD
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 668

                            #14
                            Her må jeg si meg enig med Trigz. Shane bryter foran og avklarer en rekke farlige fremspill fra Brann. Han gjør det stort sett trygt og enkelt i dag. Selv om han er litt variabel i posisjoneringene sine, så gjør han alt i alt en bedre match enn Andersson, som særlig i første omgang har en rekke grusome forsøk på avdriblinger og vanskelige pasninger fra sin posisjon godt inn på LSKs halvdel. Han var ikke kjempegod mot RBK heller, men antar at Kali ikke er klar for å gå rett inn i laget med det første. Håper Andersson, i likhet med en del andre i dagens LSK-lag, hever seg til Viking-kampen.

                            Kommentar

                            • SuperErik
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 535

                              #15
                              Müller.............7
                              Andersson......3
                              Stefanutto......5
                              Kippe..............7
                              Rambekk.........6
                              Mouelhi...........4
                              Koren..............4
                              Søgård............8 BB
                              Riise................6
                              Occean...........8
                              Mifsud.............6

                              I dag var Espen Søgård mektig.
                              Jobbet,slet og vant det aller meste utpå der. Selv lekre pasninger hadde han. Occean var også knall i dag.

                              Mest skuffet over Andersson.
                              Ligger tankene hans i Hannover alt? Han var svak mot RBK,og enda verre i dag.
                              - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                              <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                              Kommentar

                              • BennyLem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 2902

                                #16
                                Det tydeligste savnet er etter en skikkelig venstreving. Shane blir fryktelig alene, og vi klarer ikke å variere spillet. Riise er god i perioder i 2. omgang, men vi trenger innlegg fra begge kanter.

                                Dette må ikke tolke som hets mot Kiko, som må spille på uvant plass. Desverre kommer nok dette til å fortsette, ettersom Olsen og Strand er langt unna kampform.

                                Pål og Kasey i toppform hadde hevet dette laget betraktelig, får håpe de klarer å komme tilbake til fjorårsform.
                                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                Kommentar

                                • Fugl1120
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 3528

                                  #17
                                  Helt enig med dine analyser, Trigz! Jeg synes også Shane var veldig bra idag, synes det rettes unødvendig mye pepper mot han. Også enig i at venstrekanten blir for svak med Mouelhi da han ikke har ving-ferdighetene i seg. Han er ikke den som utfordrer rundt og slår innlegg, og det er det vi trenger på kanten. Mouelhi har andre ferdigheter vi trenger andre steder.

                                  Jeg synes Søgård spiller en bra kamp og rydder opp, men han mangler fortsatt mye på pasningene. Han har en høyere treffprosent, ja, men pasningene kommer som regel for langt bak eller spilles med stor risiko bak i egne rekker. Jeg liker ikke helt at ballen skal rulles fra midtbane skrått bakover til eget forsvar. Langpasningene mangler også kvalitet, han mangler en del presisjon på crossballene sine.

                                  Occean var veldig bra i 2 omgang den støtter jeg. Jeg er derimot ikke enig i at han hadde en bra 1 omgang, da han de gangene han var rettvendt med ballen løp med den for lenge og slo pasningen for sent. Men en knallbra 2 omgang!
                                  Lauken er vår venn!

                                  Kommentar

                                  • Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Ingen grunn til å være fornøyd med uavgjort; kamper mot slike middelmådigheter må vinnes hvis vi skal melde oss på i toppen i år.
                                    Du er en mann av store ord Trigz, men jeg tror ikke Brann blir en middelmådighet hjemme på Brann Stadion i år. Flere lag kommer til å få det tøft der.

                                    Stoffe - 3: Nå må du SKJERPE DEG, Stoffe! En svak treer på svensken i dag. Èn god dødball, ellers ingen vesentlige offensive bidrag. Defensivt falt han vesentlig etter pause og særlig mot slutten.
                                    Stoffe hadde ingen god omgang defensivt i første, men feilene første ikke til noen store sjanser for Brann. Spilte seg opp i andre. Mye mer med offensivt og gjør sine saker greit.

                                    Shane - 6: Faktisk vår bestemann i forsvaret, etter min mening. Gjør ingen feil og demmer opp for andres småglipper ved flere anledninger.
                                    Fremdeles skuffet over at han virker like handlingslammet som Kippe med ball i beina. Panikk hver gang som ender med en lang ball. Må tørre mer nå som han nyter tillit fra Uwe.

                                    Søgård - 5: Skjerpet seg defensivt etter pause, men fortsatt mye å sette fingeren på i forhold til det offensive. Plukket imidlertid opp massevis med andreballer utenfor boksen, noe som var viktig for å etablere press i det glimrende kvarteret vi hadde midtveis i andreomgang.
                                    Veldig fornøyd med Espen utfra forutsetningene. Rolig med ball og gjorde det enkelt. Jeg savner dog Kasey som har evnen til å dra av en mann eller tre og sende de forløsende pasningene.

                                    Miffe - 4: Klarte aldri å heve stressnivået i brannforsvaret vesentlig. Fikk av en eller annen grunn mange hodedueller å bale med...og det gjør jo ikke akkurat totalinntrykket så mye bedre.
                                    Synes du gir ham for dårlig betalt. Fikk lite å jobbe med, men det som kom løste han bra. Er uansett blitt bedre til å time løpene og var en konstant trussel mot Branns forsvar og en grunn til at Brann måtte ligge lavt med fireren sin.
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

                                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                    Kommentar

                                    • Kimito
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 2600

                                      #19
                                      Jeg har skrevet noen vurderinger i kamptråden hvor jeg egentlig, som flere her, er mest uenig i vurderingen av Søgård. Han jobbet og vant utrolig mange baller og fikk frem de fleste pasningene.

                                      Tror faktisk jeg skal redigere litt på tråden min for min kritikk av Shane var nok basert på et par situasjoner i første del av første omgang, veldig nære der vi stod, men han spilte seg egentlig opp til middels.

                                      Er dog enig med Rønneren i at Brann ikke er noen middelmådighet. I alle fall ikke på Brann Stadion med skadefri stall. Brann er dog avhengige av å slippe skader i midtforsvaret (deres slovenske "forsterkning" kan i følge rimelig sikre kilder, ikke spille soneforsvar...aldri gjort det i sitt liv...og det hjelper heller ikke at verken Zavrl (spilleren) eller Monsemann er spesielt dyktige i engelsk) og på Sæternes. I tillegg må de begynne å vinne bortekamper.
                                      Ferdigskåra

                                      Kommentar

                                      • Gale Isbre
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2005
                                        • 1164

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Kimito
                                        det hjelper heller ikke at verken Zavrl (spilleren) eller Monsemann er spesielt dyktige i engelsk
                                        So you don't think he can the language?

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎