Fredrikstad-Oss: Karakterboka

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    • Nov 2003
    • 6248

    Fredrikstad-Oss: Karakterboka

    På tide med comeback, rasshøl! Håper dere har savna meg. Her kommer årets første karakterbok fra denne kanten, og hvis humøret vedvarer og snøen holder eg unna, skal dere ikke se bort i fra at det kommer fler.

    Angry Man Heinz: 5
    Hadde bokstavelig talt ikke en dritt å gjøre ettersom Fredrikstad klarte å skape ganske nøyaktig INGEN sjanser (ingen jeg la merke til, i alle fall). Slurvet imidlertidig endel i distribusjonen, men dette legger vi på banen og vinden, som ellers gjorde sitt ytterste for å ruinere det som burde vært en parademarsj til tre poeng for oss.

    Porr-Shane: 6
    Har spilt seg voldsomt opp, og hadde god kontroll på venstresida kampen i gjennom. Det er ingen grunn til å spørre seg om vi har et backproblem, Shane er i kraftig vekst (hohoho) og trenger vel egentlig bare litt bedre plasseringstyrke og innleggsfot før han er i toppsjiktet blant TLs venstrebacker.

    Rambekkio: 5
    Er det bare jeg som har problemer med å se forskjell på Blurkh og Charltongutten når kameraene zoomer ut? Uansett, grei kamp av Anders, men det skulle vært straffe. Skikkelig straffe.

    Blurkh: 7
    Sterk. Beinhard. Uslåelig i dueller. God distribusjon. Jævlig skummel. Seriens beste stopper. Glatt. Nuff said.

    Stoffe: 4
    Jeg synes Stoffe har vært langt under pari stort sett hele tida i år. Om det skyldes dårlige baneforhold(som florerer og gjør meg drittforbanna), VM-nerver eller at hodet hans har dratt til Hannover aner jeg ikke, men gårsdagen var ikke bra. Feilvurderte MANGE ganger i lufta(vinden, men uansett), og sleit langs bakken. Dødballene var...vel, døde. Skjerpings Stoffe! Det er ikke slik vi vil huske deg!

    Supergutten: 5
    Plukker som vanlig flere andreballer enn kjerringa til Vidar Lønn Arnesen plukker sopp om høsten, og det er positivt. Slet imidlertid med mye av den samme dritten som Stoffe, og det trekker ned. Sleit tungt teknisk og pasningsmessig på den direkte jævlige matta, men har jaggu vokst som anker uansett. Kasey får det hardt med å få tilbake plassen.

    Diego Armando Koren: 5
    Totalt usynlig i lange perioder før han plutselig scoret årets vakreste mål så langt. Etter det var han mer involvert, men det var noe distinkt Stoichkovsk (for yngre lesere, bulgarsk legende som bare var god når han hadde lyst) over Koren i går. Har utført noen genistreker så langt i år, men sliter med dissa helvetes banene. Kom igjen nå, Robert. Det er bare en enkel håndbevegelse, og du kan nyte alt jeg skriver om deg i enda et par sesonger. Du veit det er verdt det

    Bjørnhelge: 5
    Jobber og sliter, men sleit AAARGHH!!! med banen han også. Faen så frustrerende. Har en tilnærma unik evne til å få inn crosser uansett hvor lite plass han har, og viser det fram en to-tre ganger uten at det ble noe voldsomt ut av det. Møtte muligens den verste venstrebacken(les beste) i serien, og under sånne forhold er det alltid forsvareren som har fordelen.

    Kalle/Mulle(velg selv): 8 BB
    Den som tacklet forholdene aller best. Visste frem hele registeret og var til tider på en annen planet teknisk. Ga i alle fall deres ydmyke forteller tro på at Kalle/Mulle(velg selv) faktisk kan spille venstreving uten at det går utover det offensive spillemønsteret. Banens klart beste spiller, men det klarte selvsagt alle avisidiotene som har jobbene jeg burde fått(ikke at jeg har søkt, men uansett) å overse med største kunnskapsløshet. Grattis Kalle/Mulle(velg selv), dette var knall!

    Miffe: 5
    Same old story. Løper som en gal, går i offside, plager vettet av motstanderens forsvar, blåser ballen over mål og ser grinete ut når noe går galt. Hvor er det blitt av smilet og spillegleden fra i fjor? Er det virkelig så jævlig her? Smil litt. Jeg veit det er en klisje og ei colareklame, men verden smiler faktisk litt oftere tilbake da.

    bOObs: 5
    Kommer ikke til de helt store sjansene. Eller, kommer vel egentlig ikke helt til sin rett. FFK lå jævlig dypt, og det gjorde det vanskelig for ollie å finne rom til å vende når han først fikk ballen. Binder imidlertid opp motstanderens forsvar veldig godt, og skaper dermed rom for andre spillere, blant annet på målet, da forsvarerne ikke kom oppi i frykt for å slippe markeringa av bOObs. Spilte seg opp i 2. omgang, men i likhet med resten av laget trenger han nok snart en kamp på en ordentlig gressmatte for å få tilbake litt sprut og spilleglede.

    Subs: Arildodildo: 8
    I forhold til lengda på innhoppet var dette helt fabelaktig. Ser mer atletisk og veltrent ut enn noensinne, og skapte full panikk i motstanderens forsvar da de plutselig måtte forholde seg til to ballmøtende kolossuser på topp. Bidro til total Fugladominans i forkant av målet og i 20 min. etter det. Uheldig som ikke scorte med et sjeldent intelligent skrudd innlegg/skudd og et langskudd. Verdens beste lagspiller.

    PSA: For kort tid til å markere seg, men jeg følte meg i alle fall tryggere på ham enn Stoffe. Er muligens mer et Backemne enn hva han har vist tidligere.

    Uwe: 7
    Førstelleveren var sedvanlig velkomponert, og la oss være helt ærlige her: det var aldri snakk om å ikke vinne denne kampen. Veldig godt bytte med Arildo inn for Miffe, men mer er det vel ikke å si. Smart å be spillera om å skyte i medvind, men det kunne vel hvem som helst kommet opp med. Holder godt nivå.

    KFL: 8
    Pissa på Xeroxgutta i plankehaugen. Bra, Gutta.

    Dommeren: 2
    Pirka i stykker kampen. Jeg vil bare påpeke det. Alle kampa jeg har sett i år er blitt pirka i stykker, og jeg snakker ikke bare om fuglakampa. Jævla dritt. SKJERP DERE! DETTE ER IKKE BASKETBALL, DET ER LOV Å VÆRE BORTI MOTSTANDEREN!!!
    Last edited by Grusom B; 01.05.2006, 14:16.
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • fugla4ever
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jul 2005
    • 212

    #2
    synes du er litt slem med stoffe . selv om han er den beste høyrebacken i norge, kan han jo ha en dårlig match!!!!!!!!!

    Kommentar

    • Jan Banan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 809

      #3
      Her dukker det stadig opp nye og mer uforståelige kallenavn på spillerne, skjønner jeg...
      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

      Stuart Baxter har forstått det.

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        • Nov 2003
        • 6248

        #4
        Hehe...Er sånn det skal være det. Jeg tar bare det første som faller i hodet på meg mens jeg skriver. Assosiative kallenavn eller noe sånt.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

          #5
          Uwe, hvem er det?
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

          Mvh
          Mr.Jordbakke

          Kommentar

          • SuperErik
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 535

            #6
            Enig i at Kippe og Khaled var de to beste på LSK i går.

            Khaled var rett og slett stor i går.
            Jobbet steinhardt og var både høyt og lavt.
            Turte slippe seg mere løs,og kom med hælspark og andre finesser.

            Ser et utrolig stort potensiale i han.
            - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

            <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

            Kommentar

            • Ola
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1651

              #7
              Spesielt å lese hvordan de forskjellige aviser og folk og fans oppfatter spillernes prestasjoner forskjellig.

              Dette mener FXT:

              1 Heinz Müller (5)
              5 Christoffer Andersson (6)
              2 Anders Rambekk (5)
              13 Frode Kippe (C) (6)
              3 Shane Peter Stefanutto (5)
              7 Espen Søgård (5)
              12 Bjørn Helge Riise (5)
              10 Robert Koren BB (7)
              25 Khaled Mouelhi (4)
              15 Michael Mifsud (4)
              30 Olivier Occean (4)

              Her får Kiko 4 og Andersson 6 - motsatt av hva de fleste Fugla-fans mener. Rambekk får 5 - samme mann får BB av andre.

              Kommentar

              • Fridtjof
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2005
                • 2120

                #8
                Bra skrevet Erlend (ja, jeg driter i nicket ditt). Karakterboka er din jobb.

                Ellers blei det kanskje litt over the top med "Rambekkio". Klarer seg med "Rambukk".
                Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                Kommentar

                • fotball_marthe
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1069

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av fugla4ever
                  synes du er litt slem med stoffe . selv om han er den beste høyrebacken i norge, kan han jo ha en dårlig match!!!!!!!!!
                  Stoffe har ikke spilt spessielt bra hittil i år til at han kan kalles norges beste høyreback for øyeblikket.....syns jeg da..
                  Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7004

                    #10
                    He-he. "bOObs"...!

                    Morsom lesning. Men var Kiko virkelig SÅ god? Det høres merkelig ut for meg, men ok.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Men var Kiko virkelig SÅ god? Det høres merkelig ut for meg, men ok.
                      Ikke bare ok, men jæ.... gledelig.
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        #12
                        Syntes han var den eneste på hele banen som faktisk tacklet forholdene. Viste frem flott overblikk, gode pasninger, teknikk og arbeidskapasitet. BB.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎