Kjent fotballspiller voldtektsiktet. (Østlandsområdet).

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #21
    Det jeg kom frem til og. men dette er totalt bassert på min egen fantasi.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      • Nov 2003
      • 6248

      #22
      Eneste kjente spilleren på Hønefoss litt over tredve. Faen, har alltid likt ham. Håper han er uskyldig(det håper jeg for så vidt alltid i sånne saker, løgnaktig jente er bedre enn voldtatt, if you catch my drift).
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #23
        (VG Nett) Den norske toppfotballspilleren som er siktet for voldtekt ble løslatt i ettermiddag.


        Voldtektssiktet fotballspiller løslatt

        (VG Nett) Den norske toppfotballspilleren som er siktet for voldtekt ble løslatt i ettermiddag.

        Les også:
        Kjent fotballspiller voldtektsiktet (02.07.06)



        Samtidig har politiet tatt fra ham passet, og pålagt ham å melde seg med jevne mellomrom.

        - Saken er tilnærmet ferdig etterforsket. I nærmeste fremtid vil vi bestemme om saken blir henlagt eller om den blir sendt videre for påtale, sier en politiadvokat i det aktuelle politidistriktet til VG Nett.

        - Tilhørte supporterklubben

        Det var fredag for en uke siden at fotballspilleren i 30-årene ble varetektsfengslet, siktet for voldtekt av en tenåringsjente fra supporterklubben til fotballklubben spilleren tilhører.

        Det er foreløpig uklart om fotballspilleren, som har spilt for en rekke norske toppklubber, får spille fotball igjen.

        - Lykkelig

        - Han er naturligvis svært lykkelig for å være løslatt. Selv vil han spille fotball igjen så snart som mulig. Men vi vet ikke hva som skjer videre. Det er en dialog vi vil ta med klubben, sier fotballspillerens forsvarer til VG Nett.

        Direktøren i toppspillerens klubb vil overfor VG Nett ikke si noe om spillerens fremtid i klubben.

        - Vi ønsker ikke å kommentere denne saken. Vi ønsker å ta diskusjonen direkte med spilleren, ikke i media, sier klubbdirektøren.

        Selv hevder fotballspilleren at 19-åringen hadde frivillig sex da hun ble med ham hjem torsdag i forrige uke.

        (VG NETT 07.07.06 kl. 15:41)
        Last edited by Rønnern; 07.07.2006, 20:00.

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎