Karakterboka, Lyn-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7029

    Karakterboka, Lyn-LSK

    Holdt på å begynne å grine i går, faktisk, og måtte utagere på et par stoler etter kampen. Jeg blir ytterst sjelden voldelig mot møbler, men dette tar snart livet av meg!

    Her er'n:
    Otto 5: Såvidt jeg kunne se, tre ypperlige redninger i går, èn på helt blank goal fra Bala. Lite bestemt ved straffa og velger ikke noe hjørne.
    Danton 4: Offensivt strålende, defensivt alt annet enn feilfritt. Bidro med masse fremover og kom på overlap helt inn i 16-meteren. Holdt på å få målgivende på det. Bakover var det mye verre. Men det skal nevnes at han fikk ikke-akkurat-kompispasninger galore i pressede situasjoner mer enn en gang. Forårsaka straffa, men jeg er ikke enig i at han var så dårlig som bl.a. VG i dag skal ha det til.
    Kippe 6: Beste kamp fra Frode på ganske lenge.
    Rambekk 5: Ok ved siden av Frode. Intet genitrekk å sette ham på høyreback etter pause. God kontroll på Powell i lufta i førsteomgang.
    Shane 5: God i førsteomgang, variabel distribusjon til tross. OK etter pause.
    Søgård 7: Espens kanskje beste kamp i år, etter egen mening. Var en offensiv kraft i går (!) og scora sitt første på veldig lang tid. Gjør det meste riktig defensivt og bryter massevis av angrep. Strålende førsteomgang, falt sammen med resten av laget etterpå. Redda på streken i tillegg.
    Wehrman 3: Et faens idiotisk rødt kort der han viser seg å mangle helt elementær profesjonell innstilling til jobben sin. Utvisninga ødela kampen for oss - frem til da hadde vi rundspilt Lyn og Kasey hadde gjort en ok jobb på midtbanen, til tross for flere suicidale tversoverpasninger til forsvarsspillere som sto i press fra to Lyn-spillere. Slaget ødela alt, både for oss og ham.
    Riise 7: Nå er han der han skal være. En kreativ kraft i nitti minutter. Herlig teknikk - se på forspillet til 0-1! Jobber også blodhardt og tar alle de vonde defensive løpene. Kjempekamp av Riise i går. Fortsetter han sånn er han ute av døra før vi får sagt "ny kontrakt nå!".
    Koren 5: Igjen et godt stykke under det forventede. Ekstra frustrerende er det jo fordi vi ser, hver gang han involverer seg, hvor utrolig god han er. Toneangivende da vi skulle til cornerflagget for å holde på ballen mot slutten, noe som selvsagt ikke lyktes nå heller. Jobbet hardt, men lite resultat.
    Sundgot 4: Bedre som midtbanespiller enn som spiss i går. Vant lite i lufta.
    BB Mifsud 8: Dommerfeil gjorde at han ikke fikk hattrick i går. To herlige scoringer. Gikk tom etterhvert, forståelig nok. Brant også to andre 100%-sjanser. Gjorde virkelig jobben i går.

    ->PSA 4: Slapp Bala til en gigantsjanse rett etter pause og sto også (med mindre jeg så helt feil der på den andre siden av banen) bak feilvurderingen som lå til grunn for 2-3.
    ->Occean: Ikke så verst innhopp, men feil mann kom på. Myklebust burde ha blitt byttet inn så vi kunne fortsatt å true bakrommet. Ausjen var bare millimetre unna scoring da Sundgot fikk huet på Riises innlegg. Synd for ham, synd for oss.
    ->JPW: To gode klareringer.

    Uwe 3: Uthalingstaktikken fungerer ikke, såpass veit vi nå. Og det er ikke Uwes feil at Kasey valgte å bli utvist. Det jeg stiller spørsmål ved er hvorfor ikke Myklebust kom på i stedet for Occean. Uten noe bakrom å bekymre seg for flytta Lyn laget femten meter høyere og vi kollapset. Igjen. Uwe sier han ikke vet hvorfor vi driter oss ut på slutten gang etter gang. Jeg aksepterer ikke det svaret: Det er jobben hans å vite det.

    Kanarifansen 8: God stemning, bra synging og et vilt trykk i store deler av kampen. Best i Skandinavia.
    Last edited by trigz; 24.08.2006, 09:15.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • fjacob82
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 1507

    #2
    Veldig bra karakterbok. Gjenspeiler kampen i sin helhet.
    Må si at jeg var sinnykt frustrert og forbanna etter kampen.
    Vondt å høre halve tribunen gispe i frykt når innlegget kommer på overtid, og alle veit det blir mål imot oss. Faens urutinert.

    Occean burde spille litt på 2.laget og score litt der og få litt selvtillit. Gutten taper jo halvparten av alle duellene han burde vinne, roter med mottaket, spurter som en narkis, og ser mer sliten ut etter oppvarminga enn gutta som har løpt i 90min.... Occean på aerobic i hele vinter...

    Dette burde vi helt klart å holde helt inn. Fortsatt forbanna for dette her. Kan nesten anses som tap, og du kan banne på at det er dette som hindrer oss i å ta gullet.
    Virker som at det skal snø i helvete før vi får gullet...
    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
    *Brasseberget*

    Kommentar

    • Speeder
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 951

      #3
      Generelt god karakterbok, igjen.

      Jeg syns Otto var på endel bærturer i går, nå har jeg ikke fått sett kampen i reprise enda da...

      Helt enig i din vurdering av Riise, han gjør mye bra begge veier på banen. Han har noen briljante nedtak, og lurer fort unna ett par mann.
      Tore Galgerud

      Kommentar

      • soont
        Medlem
        Møteplager
        • Feb 2004
        • 97

        #4
        Riise var gode i 99,9% av kampen i går.
        men skal ha STORT trekk for å ikke ta opp løpet til Gislason på 3-3 goalen.

        Kommentar

        • pal
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2004
          • 422

          #5
          Jeg synes Koren fortjener minst ett karaktertrinn bedre, helst to. Han gjør kanskje ikke de helt spektakulære tingene i går, men totalt sett gjør han en veldig god kamp.

          Dessuten synes jeg ikke Kanari-Fansen fortjener bedre enn 6.
          hilsen pål

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #6
            Helt enig. Koren manglet ikke mye på en stor kamp, og samspillet med han og Mifsud SITTER. Synd at ikke Sundgot får ta del...

            Dagens beste fugler: Riise (hans beste kamp så langt?), Søgård (stupheading! er det mulig?), Koren og selvfølgelig MIFSUD
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • fotball_marthe
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1069

              #7
              Kippe var bedre i går enn mange andre kamper hittil i år...men på førsten hadde han et tilbakespill som fikk hjertet mitt til å stoppe..så dere det eller? jeg sto bak mål der og så for meg at den ballen skulle trille i mål..det var jævlig farlig spill as! det skjedde nesten en gang til i andre omgang også.
              Burde kanskje nevnt det eller?
              Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

              Kommentar

              • Woia
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Sep 2005
                • 108

                #8
                vil ikke akkurat kalle det 100% sjangser, ganske spiss vinkel osv...
                slap that ho like a domino

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎