Karakterboka, LSK-Hamkam

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7004

    Karakterboka, LSK-Hamkam

    Er forbannelsen brutt nå? Kan jeg begynne å gå på LSK-kamper igjen uten å være på infarktets rand i nitti minutter?

    LSK-Hamkam 3-1 (1-0)
    Sjanser: ca 6-4
    Cornere: 7-2?


    Heinz 3 - Bærturen da det ble mølje foran mål i andreomgang tok nesten livet av meg. Har ikke sett reprisa på målet, men tror han feilberegnet innlegget der og gikk mot bakerste stolpe. Sleit med distribusjonen på det glatte underlaget også.
    Danton 5 - Slurva mye med ballen, kompenserte med god defensiv kontroll, selvom han ikke hadde all verden å ta fatt i. Herlig skuddforsøk, bra fot på den mannen.
    Shane 5 - Helt ok, ålreit distribusjon og ingen nevneverdige brølere. Lite med fremover.
    Kippe 7 - Igjen en god kamp av Frode som liker brutale muskelkamper som den i går. Råsterk i lufta mot Ringberg, stort sett god distribusjon.
    Rambekk 5 - Sleit med å komme innpå Abiodun den første halvtimen, etter det: prima vare.
    Søgård 6 - Lå veldig dypt til tider, kriget voldsomt og vant en haug med dueller. Som mot Lyn god med ballen.
    Koren 7 - Spilte seg gradvis inn i kampen. Anonym start, men var tidvis enorm etter pause. Herlig scoring!!
    BB Riise 7 - Jobber som vanlig beina av seg. Verdensklasse over pasninga foran Mifsuds 2-0. Får med seg ballen i tilsynelatende umulige situasjoner. Strålende kamp etter litt anonyme første 25 minutter.
    Moelhi 7 - En av hans beste kamper for LSK. Ute av posisjon på venstre flanke, men herlig innstilling. Jobbet voldsomt defensivt og er en nytelse å se på med ballen.
    Sundgot 6 - Kanonviktig scoring etter at LSK hadde slitt i hele førsteomgangen. Bedre med ballen i beina enn på huet i går.
    Mifsud 6 - Herlig scoring, men burde ha hatt to assist dersom han hadde vært litt mindre egoistisk. Fikk ikke til stort før pause da Hamkam ikke la igjen noe bakrom, mye mer synlig etterpå.

    ->PSA 5 - Kom på da Hamkam dunket langt de siste tjue og klarte seg fint

    Uwe 6 - Ikke noe å si på dette. LSK malte i stykker Hamkam og Uwe må ha gjort en god jobb på treningsfeltet denne uka. Bra bytte Shane-PSA, og LSK klarte omsider å holde på en ledelse. Var glad og blid etter kampen og tydelig lettet.

    Kanarifansen 7 - Litt flatt i perioder, herlig andreomgang.
    Last edited by trigz; 28.08.2006, 09:19.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #2
    Jeg synes du er litt for snill mot Moelhi,og Sundgot, men ellers veldig enig.
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • e.d
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 688

      #3
      Jeg pleier vanligvis å være veldig enig i karakterene dine, men hvordan kan du sette bedre karakter på Kanarifansen enn på Mifsud igår?
      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        #4
        Opprinnelig skrevet av iL
        Jeg synes du er litt for snill mot Moelhi,og Sundgot, men ellers veldig enig.
        God karakterbok av trigz som vanlig, og også jeg er enig i mesteparten.
        Synes nok også at Kiko får vel god karakter, men for all del: Han gjorde en god match i går på en plass som helt klart ikke er hans beste.

        Sundgot synes jeg fortjener karakteren. Jobber veldig godt, riktig plassert i en rekke situasjoner. Og han var på rett sted da Rønningen glapp ballen.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #5
          Mener Kippe tapte for mye i luften i 1.omgang ift karakteren, ellers enig.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

            #6
            Opprinnelig skrevet av RSP
            God karakterbok av trigz som vanlig, og også jeg er enig i mesteparten.
            Synes nok også at Kiko får vel god karakter, men for all del: Han gjorde en god match i går på en plass som helt klart ikke er hans beste.
            Kiko er konge! Ingen LSK-spillere er i nærheten av hans pasningsfot på langballer. Jeg håper Rösler prioriterer Kiko foran Kasey resten av denne sesongen og i framtida. Kasey får skaffe seg norsk pass hvis han ønsker å kjempe om en plass på laget.

            Kommentar

            • dIsTurBeD
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 668

              #7
              Opprinnelig skrevet av Torolf
              Kiko er konge! Ingen LSK-spillere er i nærheten av hans pasningsfot på langballer. Jeg håper Rösler prioriterer Kiko foran Kasey resten av denne sesongen og i framtida. Kasey får skaffe seg norsk pass hvis han ønsker å kjempe om en plass på laget.
              Jeg er til dels enig. Kiko får altfor lite kred. Pasningene han slår er til å få frysninger av. For en presisjon!!

              Dog mener jeg at Occean er nærmere tribunen enn Kasey for øyeblikket. Vi har jo spisser som scorer på banen allerede...

              Kommentar

              • Henrik
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2006
                • 2110

                #8
                Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
                Dog mener jeg at Occean er nærmere tribunen enn Kasey for øyeblikket. Vi har jo spisser som scorer på banen allerede...
                Veldig enig i det.

                Kommentar

                • gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Mener Kippe tapte for mye i luften i 1.omgang ift karakteren, ellers enig.

                  Bra karrakterbok, men jeg synes Kippe slurver for mye.
                  Tror han lagde 6-7 frispark i går, og halvparten av dem var unødvendig. Spesielt farlig mot et lag som HamKam med så mange store spillere inne i feltet.
                  Synes armbruken hans er skummelt synlig og på grensen til farlig.

                  Men ellers var dette den beste kampen hans på lenge etter min mening.

                  mvh
                  Gammer´n
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

                  Kommentar

                  • chrissp
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 2403

                    #10
                    Er enig i det meste, men er av de som kanskje synes du er litt for snill med Kiko. For all del, han gjør en god kamp og pasningene hans er til tider sinnsykt bra, men i første omgang spesielt var han slurvete ved en del anledninger.
                    Bølerkanaris

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                      Bra karrakterbok, men jeg synes Kippe slurver for mye.
                      Tror han lagde 6-7 frispark i går, og halvparten av dem var unødvendig. Spesielt farlig mot et lag som HamKam med så mange store spillere inne i feltet.
                      Synes armbruken hans er skummelt synlig og på grensen til farlig.

                      mvh
                      Gammer´n
                      Jeg er helt enig i at Kippe lager altfor mange unødvendige frispark. I tillegg er det frustrerende å se på at han gir HamKam innkast høyt oppe i banen istedenfor å måke ballen oppover eller spille den i motspiller og over linja. Men det er godt å høre (fra spillerne) at Kippe tok ansvar i sluttminuttene og manet dem til å presse høyere opp på banen.

                      Kommentar

                      • Vicarious
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 391

                        #12
                        Syns Kippe får litt for bra karakter. Riktignok legger han ned en stor jobb med å stagge Ringberg, men han skremmer også vannet av meg ved et par anledninger der han bommer på ballen ved avklaringer.

                        Mouelhi får også for bra karakter. Han var jo praktisk talt usynlig de første 60 minuttene.

                        Men gutta var bra i går! Nå har jeg trua igjen.

                        Kommentar

                        • fjacob82
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 1507

                          #13
                          bra karakterbok trigz.
                          Har ikke så mye å utsette på den egentlig.
                          Syntes ikke mouheli får nok kredd. Var noen syyyke tversoverpassninger igår. Herlig å se på
                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                          *Brasseberget*

                          Kommentar

                          • KanariEngel
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Jun 2006
                            • 154

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av fjacob82
                            bra karakterbok trigz.
                            Har ikke så mye å utsette på den egentlig.
                            Syntes ikke mouheli får nok kredd. Var noen syyyke tversoverpassninger igår. Herlig å se på
                            Mouheli har mashallah sinnsykt bra pasningsfot, bare synd han mangler en venstre innleggsfot, men det får han nok inshallah.
                            Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎