UFCs framtid i Kanari-Fansen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • okb
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2377

    UFCs framtid i Kanari-Fansen?

    Etter mange innlegg angående UFCs blussing i Molde søndag kveld, synes jeg det er på tide at vi lager en tråd rundt dette på hovedforumet. Dette går på Kanari-Fansens levevilkår, rykte og ikke minst framtid.

    For å spole litt tilbake. Tidligere idag reiste UFC til Molde med egen buss. De holdt seg for seg selv før kampen, og til slutt valgte de å blusse i begynnelsen av andre omgang... Det har blitt sagt at de sto et annet sted på tribunen, men det er feil. Alle LSK-supportere sto på bortefeltet på Røkkeløkka.

    .. UFC hadde tydeligvis planlagt dette da alle i grupperinga dekket til blusserne ved å holde tostangsflaggene tett i tett. Store deler av de andre på bortefeltet reagerte i vantro og i sinne. Desverre oppsto det kraftig håndgemeng og politiet måtte til for å rydde opp.

    I etterkant var mange forbannet over UFCs oppførsel og opptreden. Naturlig nok.
    Last edited by okb; 25.09.2006, 02:42.
    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    #2
    Kommer mere fra styret i KFL om dette i morgen, vi skal ha noen møter da.

    Petter

    Kommentar

    • Kef1r
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 730

      #3
      gratz med tråd nr 1000 mot ufc hahah..

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        #4
        Misliker UFC bare mer og mer for tiden. Setter seg på en annen bar, velger å stå utenfor resten av "gjengen" og blusser uten tillatelse. Ikke rart de gikk med på å flytte over til RB-tribunen?
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

          #5
          Er vel ikke så vanskelig? Hvor mange medlemmer har UFC? 30? Da er det fortsatt gått over 5000 igjen i KFL når de er ekskludert.
          Bølerkanaris

          Kommentar

          • Trondeo
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3062

            #6
            Opprinnelig skrevet av Kef1r
            gratz med tråd nr 1000 mot ufc hahah..

            hva mener du?


            Syntes det er tåpelig oppførsel av UFC; Hadde sansen for de før, men når de går for seg selv helt alene, begynner jeg å misslike de. Hvorfor kjøre egne linjer?

            Kommentar

            • Kef1r
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 730

              #7
              dere sitter hjemme foran pc'en foran hver jævla kamp og etter. dere slenger BARE dritt om ufc hele tia med 1000 vis av tråder. jeg er ikke medlem i ufc så jeg er en del av de 5000. jeg regner med at det ikke bare er jeg som er PISS lei sånne tråder om og mot ufc !

              bruk en tråd hjelper strengt tatt ikke med 100 tråder om det samme !
              Last edited by Kef1r; 24.09.2006, 22:15. Begrunnelse: skrive feil ;)

              Kommentar

              • Trondeo
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3062

                #8
                Opprinnelig skrevet av Kef1r
                dere sitter hjemme foran pc'en foran hver jævla kamp og etter. dere slanger BARE dritt om ufc hele tia med 1000 vis av tråder jeg er ikke medlem i ufc så jeg er en del av de 5000. jeg regner med at det ikke bare er jeg som er PISS lei sånne tråder om og mot ufc !
                Virker i alle fall som om du har sansen for alt de foretar seg

                De fleste slenger ikke dritt, de bare stiller spm. som de aldri klarer å få svar på.

                Når UFC gjør som de gjør nå, ikke rart det kommer opp en tråd om det. Nå skal KFL til og ha møte om de, da er det livts rett å la alle diskutere om det som skjedde vel?

                Kommentar

                • sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Kef1r
                  dere sitter hjemme foran pc'en foran hver jævla kamp og etter. dere slanger BARE dritt om ufc hele tia med 1000 vis av tråder jeg er ikke medlem i ufc så jeg er en del av de 5000. jeg regner med at det ikke bare er jeg som er PISS lei sånne tråder om og mot ufc !
                  Tror kanskje ikke det er helt rett å kritisere folk for at de sitter hjemme foran pc'en? Du sitter jo her selv, og har selv sagt at du sniker deg inn på Åråsen. Man er en like god supporter selv om man ikke får reist Norge rundt hvert eneste år.

                  ufc engasjerer tydeligvis meget sterkt, er vel en grunn til at det kommer nye tråder om emnet hele tiden.

                  Petter

                  Kommentar

                  • Seb.R
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 4159

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Kef1r
                    dere sitter hjemme foran pc'en foran hver jævla kamp og etter. dere slenger BARE dritt om ufc hele tia med 1000 vis av tråder. jeg er ikke medlem i ufc så jeg er en del av de 5000. jeg regner med at det ikke bare er jeg som er PISS lei sånne tråder om og mot ufc !

                    bruk en tråd hjelper strengt tatt ikke med 100 tråder om det samme !
                    Dersom du ikke har noe å tilføye om UFC's framtid i KFL, ber jeg deg vennligst om å holde kjeft. Voks opp.
                    www.sebastianramsland.com
                    www.twitter.com/sebramsland

                    Kommentar

                    • Fugl1120
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 3528

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av okb
                      Etter mange innlegg angående UFCs blussing i Molde søndag kveld, synes jeg det er på tide at vi lager en tråd rundt dette på hovedforumet. Dette går på Kanari-Fansens levevilkår, rykte og ikke minst framtid.

                      For å spole litt tilbake. Tidligere idag reiste UFC til Molde med egen buss. De holdt seg for seg selv, og til slutt valgte de å blusse i begynnelsen av andre omgang...
                      Kan vel være greit å forhøre seg om hva UFC har å si til sitt forsvar før de slaktes? Forøvrig synes jeg det er forståelig at de velger å holde seg unna personer som kun slenger dritt om dem fordi de kaller seg Ultras. Tror ikke jeg ville gått rundt med personer som er fientlig innstillt til meg og kompisene mine.

                      Enig i at blussing ikke burde forekomme da det ikke er lov, men jeg regner med at UFC betaler boten selv om den skulle komme. Dessverre kan jeg ikke si at jeg synes det er forferdelig med blussing, jeg synes det er en kul tribuneeffekt. Jeg vet det er ulovlig, men jeg vil ikke slakte de som gjør det så lenge de tar konsekvensen selv.
                      Lauken er vår venn!

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Seb.R
                        Ikke rart de gikk med på å flytte over til RB-tribunen?
                        Jeg ser du avslutter setningen med et spørsmålstegn og sånn sett kan jeg svare at UFC stilte seg villige på forespørsel fra styret i KFL. Tror ikke UFC ønsket å flytte seg fra FeltC, men at de stilte opp for KFL.

                        Så kan man spørre seg i hvilken grad UFC graver sin egen grav ved å blusse på kampene, all den tid de vet at styret i KFL er beinharde på at det ikke skal forekomme på tribuner i "regi" av KFL.

                        Nå har det vært håndgemeng på tribunen i Molde, deretter kommer denne debatten opp. Nå får vi se hvor mange smil gutta i UFC møter på neste hjemmekamp på Åråsen.

                        Synd at de er såpass uintelligente at de ikke skjønner hvordan man skaffer og beholder sine venner og støttespillere. For de er i utgangspunktet bra folk som er en ressurs for KFL.
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • Ballkunstneren
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 780

                          #13
                          Ufc!

                          1. Jeg er sikker på at dere drar på kamp sammen med vennene deres dere også og at dere er sammen med dem.

                          2. Skulle ønske bluss var lov, men det er det desverre ikke så det er bare tåpelig å gjøre.

                          3. Når noen blusser så er det jo ikke vits å klikke helt. De som gjør det må stå til ansvar og hvis de blir stillt til ansvar så lærer de også kanskje. Bot på 10-20 tusen svir det. Så det er ikke vits å bryte ut i full slosskamp pga det da!

                          Kommentar

                          • okb
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2377

                            #14
                            Personlig synes jeg dette var en totalt unødvendig og uakseptabel handling av UFC. Viktigheten av å dra i samme retning har tidligere blitt påpekt av UFC selv. Hvor har denne holdningen blitt av?
                            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                            Kommentar

                            • Kef1r
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 730

                              #15
                              Dere får lage 100 tråder til å se om ufc gir seg da ?
                              Last edited by Kef1r; 24.09.2006, 22:24. Begrunnelse: god natt

                              Kommentar

                              • Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Kef1r
                                joda er ikke gamle karen jeg da , men jeg skjønner at folk begynner å tvile på ufc men at de må ha 100 tråder for å spørre om spm er vel mindre vits ? Er jo greit at folk blir sure pga bluss som ikke er lov i 1. omgang. men for all del lag flere tråder folk blir bare mer å mer lei så GO ON
                                Herregud, skjønner du ikke at denne tråden kommer som en konsekvens av hva som skjedde i Molde? De andre trådene har vært generelt om hvorfor UFC kaller seg hva de gjør. Denne tråden handler om en episode som har oppstått på turen og som har skapt internt bråk innenfor KFL. Det er opplagt vesentlig, og tråden omhandler ikke noe av det som har vært diskutert i de andre UFC trådene. Skjerp deg med håpløst teite innlegg.
                                Lauken er vår venn!

                                Kommentar

                                • Seb.R
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 4159

                                  #17
                                  Enig med deg Rønnern.

                                  Spør du meg opplever jeg uheldige saker om UFC på nærmest hver eneste kamp Lillestrøm spiller. Noen ganger er det blussing, andre ganger er det utkastninger fra polititet, nå avstand fra resten av "gjengen", bestilling av egen buss osv. For meg virker det som et behov for å oppnå høyere oppmerksomhet rundt seg selv og sin undergruppe, enn behovet for å heia fram sitt eget lag, Lillestrøm.
                                  www.sebastianramsland.com
                                  www.twitter.com/sebramsland

                                  Kommentar

                                  • kimmern
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2005
                                    • 1174

                                    #18
                                    ufc har flytta seg til rb ja... da blir jeg å finne på en annen tribune neste år gitt

                                    Kommentar

                                    • Trondeo
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3062

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av kimmern
                                      ufc har flytta seg til rb ja... da blir jeg å finne på en annen tribune neste år gitt

                                      Feltet er åpne for alle =)

                                      Kommentar

                                      • Kratter
                                        Juniormedlem
                                        Bøffelpromp
                                        • Sep 2005
                                        • 13

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av okb
                                        Store deler av de andre på bortefeltet reagerte i vantro og i sinne. ..
                                        Hvorfor det?

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎