Karakterboka, LSK-Stabukk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7026

    Karakterboka, LSK-Stabukk

    LSK-Stabæk 2-2. Sjanser: 7-2, Cornere: Ca. 7-2 det også?

    "Faen i helvete" oppsummerer vel dette mageplasket. Khaled M. starter ballet med mongo-hælspark til Shane som er totalt uforberedt, blir runda, Tchoi slår ballen inn bak hele midtforsvaret vårt og duste-Danne dunker ballen i krysset. Når vi så etter mye om og men (og en av de absolutt verste førsteomgangene LSK har levert i år) kommer foran, gjentar faenskapen fra tidligere i år seg for n'te gang, og duste-Danne får stige opp og nikke inn utlikningen mens Frodo står og ser på. Vi skal få mer enn nok med å hanke inn bronsen tror jeg selv, noe også en skikkelig pissed Uwe var helt enig i etter matchen. Sjefen var legemliggjøringen av boblende lava etter kampen i går, og de som hørte brølinga fra garderoben etterpå vil kunne skrive under på dèt.

    Heinz 4 : Synes Heinz har gjort mye dumt i høst, men 0-1 kan han ikke lastes for. Det virker som om 2-2 kommer litt bardus på ham. Flere ulidelig dårlige klareringer, blant annet et uforståelig øyeblikk i førsteomgang der han skulle kaste ut til Shane, men pælma ballen 15 meter bak ham og rett utover sidelinja i stedet. FNATT!! JEG FÅR FNATT!!
    Danton 4 : Sådär. Lite konstruktivt med ballen i dag og var vel nesten aldri med fremover. Holdt på å forstyrre Heinz nok til at et dårlig innlegg sklei helt inn i mål ved et tilfelle. Har fortsatt til gode å overbevise i LSK-drakta.
    Shane 3 : Samarbeidet med Moelhi funka ikke på noen måte i dag, men det er heller ikke bare Moelhis feil. Lå ofte feil i forhold til hverandre, og det mistet vi mye ball på. Var med oppover en del, men leverte en rekke med grusomme innlegg. Dårlig kamp av Shane.
    Frodo 4 : 2-2 må han ta på sin kappe da han ikke følger rykket til duste-Danne og kommer på etterskudd. Trekk for den. Sånn passe ellers, men han er sjef for et forsvar som slipper inn mål som om de var i ferd med å gå av moten og bør som kaptein ta mer ansvar, han også.
    Rambukk 5 : Bedre enn Frodo, men ingen stor kamp. Er nærmeste mann til duste-Danne på 0-1, men kan knapt lastes for det, pasninga fra Tchoi var hard, god og presis og går bak hele forsvarsrekka.
    BB Søgård 6 : Fin kamp av Espen i dag, der han måtte ta mer pasningsansvar enn vanlig ettersom Koren gjemte seg bort. Etter mitt skjønn vår bestemann i dag.
    Koren 3 : Nesten helt usynlig frem til han setter 2-1. Engasjerte seg mer etter det, men hvor i all verden var han den første timen?
    Moelhi 2 : Forferdelig. Hælsparket til Shane som medførte 0-1 er for meg uforståelig. Ikke overraskende ingen trussel på sin flanke. Får pluss for et par fine langpasninger og et greit skuddforsøk, men det var også alt. Synes synd på Kiko som tvinges til å spille i en posisjon han helt åpenbart ikke mestrer. Få ham inn sentralt!
    Riise 3 : Ingen stor kamp. Mange veldig svake innlegg, kommer aldri helt inn i kampen. Stor arbeidskapasitet, men lite resultat i dag.
    Sundgot 4 : Svak. Vant få viktige dueller og brant en gigantsjanse da han på åpent mål bare skulle sette foten til, men blåste ballen fire meter over. Men legger fint igjen til Koren ved 2-1.
    Mifsud 5 : Lite effektiv ettersom Stabæk ble liggende langt bakover etter 0-1. Utlikner med en pent tatt scoring og var et aktivum etter det, også.

    ->Occean : Et bra innhopp av OO! Skulle avgjort ha hatt straffe ved trøyeholdinga (utrolig at Berntsen ikke så den), har flere gode nedtak, fin distribusjon. Vant i lufta et par ganger også. Kjempefremgang fra sist jeg så ham, selvom han ikke spilte lenge. Kanskje et godt tegn for de siste fire kampene.
    ->Strand : Kom til linja to ganger. OK.
    ->Husàr 4 : Viste initiativ, men kom sjelden forbi backen. Trenger tida for å komme inn i rytmen, jeg vil gjerne se ham fra start et par ganger i stedet for Moelhi.

    Uwe: Kiko-Husàr er jo en diskusjon man kan ta. Jeg mener Uwe viser seg som i overkant konservativ i laguttaket når han holder fast ved Kiko på venstre flanke, en posisjon han aldri har behersket.

    Kanarifansen 6 : OK synging.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #2
    Jeg vil vel si at Stabæk hadde tre sjanser. Pall Gunnaron sin hvor Heinz redder såvidt med beina før ballen går i hæla på Shane og nesten imål

    Ellers enig i karakterboka etter det jeg kunne se av en hakkede web-linje.

    Kommentar

    • Dole
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 1504

      #3
      Fin karakterbok.

      Men jeg har vanskelig for å se at Lillestrøm har 7 klare sjanser i denne kampen. Om man skal regne alt av vådeskudd som sjanser, bør i såfall også Alanzinhos skudd på slutten av 1. omgang regnes med.

      Både TV2 og VG har forøvrig 5-4 i sjanser, noe jeg mener gir et mer riktig bilde av kampen.

      Kommentar

      • Vicarious
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 391

        #4
        Hehe, føler at karakterboka di er rimelig preget av kamputfallet denne gangen. Hadde vi vunnet 2-1 tipper jeg du glatt kunne plusset på 2 poeng på samtlige. Men sånn er det vel generelt med sånne karakterer..

        Er ikke enig i at Mouelhi var så dårlig. Han var langt mer ballsikker enn de øvrige på midtbanen i går, Koen inludert. I tillegg syns jeg han jobba bra, og vant ballen en del også. Faktisk for en gangs skyld skuffet når han ble byttet ut. Klart, hælsparket som førte til 0-1 var horribelt. Men det var tross alt bare en misting av ballen i angrep, og joggu hadde vi en del av den typen i går. Selv om det så latterlig ut syns jeg ikke Mouelhi skal lastes for målet. I første rekke er det knallprestasjoner av Tchoi og Nannskog. Dernest er Shane rundingsbøyle som vanlig, og Rambekk for passiv.

        Hvordan kan du hevde at Occean gjorde et bra innhopp? Tror han vant EN eneste duell, og det var åpenbart bare flaks. Jeg la mye mer merke til situasjonene der han fikk en perfekt stikkpasning fra Riise, som han ikke greide å se selv siden han løp med ryggen til ballen. Mannen er jo en klovn, bare å gi opp.

        Derimot syns jeg Påsan gjorde et bra innhopp... Må da ha vært flere enn meg som la merke til den ene fantastiske vendinga hans ute på høyresiden der?

        Kommentar

        • pal
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2004
          • 422

          #5
          Jeg er ikke enig i at Koren fortjener 3 for denne kampen. Greit at man har store forhåpninger til gutten, men han var faktisk en av de bedre på laget vårt i går.

          P.S. Synd at du ikke kom til åttendelsfinalen på lørdag...
          hilsen pål

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7026

            #6
            Opprinnelig skrevet av pal
            P.S. Synd at du ikke kom til åttendelsfinalen på lørdag...


            20. plass i det selskapet er egentlig en kanonprestasjon, 13 av de 15 beste i verden deltok jo. Var til syvende og sist bare tilfeldigheter unna playoff, så jeg er glad som ei lerke. Min beste turnering noen sinne, nivået tatt i betraktning. Men hvor fant du ut av dette?!

            (Til alle andre: Det er bordhockey det er snakk om. Les mer på www.puck.no)
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7026

              #7
              Opprinnelig skrevet av Vicarious
              Er ikke enig i at Mouelhi var så dårlig. Han var langt mer ballsikker enn de øvrige på midtbanen i går, Koen inludert. I tillegg syns jeg han jobba bra, og vant ballen en del også.
              Mulig han jobba godt, men flankespillere skal bidra på sida si også offensivt og feilen hans i forkant av 0-1 er absurd. Moelhi mestrer ikke den rollen, jeg synes Rösler snart bør se det. Kanskje heller gi Husàr sjansen fra start med muligheten for å bli positivt overrasket, i stedet for å fortsette med Moelhi, vel vitende om at han i beste fall får en middels prestasjon. Han har vært kjempegod i en sentral rolle tidligere. I tillegg får han ikke benytta den glimrende skuddfoten sin når han skal gjemmes vekk ute på flanken. Jeg håper å få se ham sentralt før eller seinere, helst før.

              Opprinnelig skrevet av Vicarious
              Hvordan kan du hevde at Occean gjorde et bra innhopp? Tror han vant EN eneste duell, og det var åpenbart bare flaks. Jeg la mye mer merke til situasjonene der han fikk en perfekt stikkpasning fra Riise, som han ikke greide å se selv siden han løp med ryggen til ballen. Mannen er jo en klovn, bare å gi opp.
              Ikke enig i det hele tatt. Occean virket mye mer "på" og på tærne da han kom innpå. Han vant et par dueller, og hadde flere gode pasningsvalg. I tillegg ville han antakeligvis ha kommet inn på en farlig heading da han ble revet i trøya og LSK skulle hatt straffe. Han gjorde et godt innhopp og jeg håper det er et godt tegn for de siste fire kampene. Vi trenger en OO i fjorårs- og tidlig vårsesongform.

              Opprinnelig skrevet av Vicarious
              Derimot syns jeg Påsan gjorde et bra innhopp... Må da ha vært flere enn meg som la merke til den ene fantastiske vendinga hans ute på høyresiden der?
              Ja, han hadde et par flotte vendinger, som jeg da også nevner i karakterboka. Helt ok innhopp av Påsan syntes jeg.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • BennyLem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2902

                #8
                Opprinnelig skrevet av Vicarious
                Derimot syns jeg Påsan gjorde et bra innhopp... Må da ha vært flere enn meg som la merke til den ene fantastiske vendinga hans ute på høyresiden der?
                Vi så, og klappet. Påsan viser glimrende teknikk og balanse den korte tiden han er utpå. Finter og kommer til flere innlegg selv om det er feil side.

                Det må da være bedre å starte med han på ventre (eller Husar), så kan han byttes ut når han er sliten.

                Min påstand er at manglende venstrekant har kostet oss en rekke poeng i år, men det burde være velkjent nå.
                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  LSK-Stabæk 2-2. Sjanser: 7-2, Cornere: Ca. 7-2 det også?
                  RB hadde 9-1 i cornere. Men Stabæk trengte bare en unødvendig corner for å score.

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #10
                    Sorry ass trigz, dette er jeg rett og slett jævlig uenig i, over hele linja. Det eneste vi er enige om er at Espen var best, men han var til gjengjeld jævla bra. Pasningene og kreativiteten ser ut til å plutselig ha spruta inn i ham, han styrte midtbanen med letthet i går. Bjørnhelge var grisegod også, og ga høyrebacken deres et helvete hele kampen i gjennom. At spissa ikke MAKTER å komme seg i ordentlige posisjoner ved innlegg, DET er problemet. Ikke at leggene er dårlige. Mouelhi hadde den håpløse klakken til Somenwhatshisname, men var ellers ganske bra, og hadde en tre-fire legg som var meget gode. Arildo, greit. Ikke bra. Koren var ekstremt mye bedre enn en treer, muligens oppi en sekser. Hva forsvare angår er jeg vel strengt tatt enig med deg, synes johansen var god og de andre var dårlige. Jeg er også helt uenig i at første omgang var noe av det dårligste vi har prestert i år, ettersom vi faktisk prøvde å spille fotball; og det innebærer som vi alle vet at ballen HOLDES PÅ BAKKEN. Personlig synes jeg faktisk vi spilte mye bedre denne kampen enn hva vi har gjort så lenge jeg kan huske.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • Gullars
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 355

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Vicarious
                      Derimot syns jeg Påsan gjorde et bra innhopp... Må da ha vært flere enn meg som la merke til den ene fantastiske vendinga hans ute på høyresiden der?

                      Helt enig, veldig positivt innhopp, syns han virket som han hadde større selvtillit en på lenge, spesielt med tanke på den vendiga...

                      Kommentar

                      • krisruds
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 839

                        #12
                        Jeg er enig i stort sett alt, jeg var ikke på Åråsen, så jeg så kampen hjemme. jeg synes Shane fortjener 1 eller 2 karaktere bedre, grunnen til at han var mindre god i starten tror jeg kommer alene pga Kiko, kiko trekker alt for langt inn hele tiden, pluss at han må være en veldig vanskelig spiller og ha på siden sin. Så fort Husar kom på så gikk det mye mye lettere for Shane. Men han gjorde noen feil alene også, men alle gjør vel det?

                        OO syntes jeg var helt overaskende og se på i Molde, virka som han var litt løsere og mer våken i kroppen. Etter han kom på igår så viste han at det faktisk stemmer. Tror han kommer sterkere og sterkere fremover nå.
                        krisruds medlem av KFL siden 1996


                        OI OI OI nå har vi det morro :)

                        BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4376

                          #13
                          Syns det var en litt merkelig karakter til Koren. Greit, han var ganske usynlig i 1.omg, men i 2. var han virkelig god! 1 scoring, en assist, og i tillegg jobbet han bra hjemover også.

                          Vil også legge til Heinz' fantastiske beinparade på gunnarsson's(?) forsøk på stillinga 1-1
                          ..................

                          Kommentar

                          • sigurdsen
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 1817

                            #14
                            Ikke enig i at Søgård var banens beste, han hadde flere feil passingner på midten og skulle plutselig begynne å drille ballen på midten noen han ikke kan så stabæk fikk en mulighet. Syns heller Koren burde fått bestemannsprisen han tok flere løp hjem i 2 omgang når søgård sviktet deffensivt. noterte meg 5 store løp hjem og vant tilbake ballen. Og linjedommeren på siden til trenerbenken kan vel kalles årets dårligste av det jeg har sett. hadde ikke kondisjon til å følge med i det hele tatt. Flere stor offsider han iokke så og han skulle ha gripet inn i flere situasjoner som dommeren ikke så.. Han så helt klart at Koren ble felt på 18-19 meter rett før slutt!:lsk:

                            Kommentar

                            • MedlemNR35
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2004
                              • 905

                              #15
                              Ganske ofte jeg er enig her men denne gangen må jeg si meg kraftig uenig med børsen her.Hvordan det er mulig å gi Riise 3 og Søgård 6 (BB) er for meg et stort mysterium.Koren 3 poeng også er jeg sterkt uenig i.Koren var vår klart beste spiller i 2.omgang.Første omgangen til Koren stod til en 3 poenger men andre omgang spilte han oppmot karakteren 7 og bør derfor få mellom 5-6 iallefall.Mener også Muller var sjanseløs på scoringene og hadde en fantastisk redning mot Pall Gunnarson.4 er for lite,5 så er vi enige.

                              Derfor vil min børs se noe sånn som dette ut.

                              Muller - 5,Sjanseløs på målene,Fantastisk benparade fra Gunnarson.
                              Danton - 5,Kommer på flere løp og er sterkere defensivt enn tidligere.Opptur.
                              Kippe - 4,Må ta 2-2 på sin kappe.Likevel råsterk i duellene.
                              Rambekk - 5,På det jevne av Rambekk.Godt å ha farten hans bak der.
                              Shane - 3, Vår svakeste i går.Posisjonsfeil,feilpasninger og blir løpt forbi flere ganger.Dette holder ikke hvis vi skal ta medalje.
                              Riise- 6 ,Stor i første omgang,mer anonym i andre men en av våre beste.Kjemper,løper,kommer rundt.Hadde innleggskvaliteten vært bedre hadde han fort kunne få 8 poeng for denne kampen.
                              Søgård - 5 , Hva kan man si.Jobber,kriger,kjemper og spiller en typisk Søgård kamp.Blir bare mer og mer viktig i.o.m Kasey`s uteblivende.
                              Koren- 6 ,Tam i første men spiller veldig bra i andre omgang.Er med på å snu Stabæks 0-1 til 2-1.Tar også flere defensive løp i andre omgang og det lyste vinnervilje av Robbie.
                              Mouheli- 3,Direkte skyld i 0-1 med klovneri.Kommer aldri inn i kampen selvom han til tider kjemper bra.Riktig at han ble tatt av til andre omgang.
                              Sundgot - 3,Mannen må begynne å løpe mer.Synes han blir altfor statisk foran mål.Han virker heller ikke like på hugget som vi har sett han før.Kanskje på tide å prøve OO fra start i neste kamp.
                              Mifsud - 5,Synes han alltid spiller bra.Er ikke lett å være forsvarer med Mifsud på motsatt banehalvdel.Scorer mål igjen og er en viktig spiller for Fugla.Kanskje litt for viktig.

                              Husar - 4,Minner litt om Arsenals gamle Oleg Luzhny i løpesettet.Morsomt.Det virker som han har masse trøkk og vilje.Det er positivt men gutten må få tid på seg her.Tror ikke vi skal forvente mirakler før neste sesong.

                              OO og Strand for lite tid til å bedømmes.

                              Kommentar

                              • hoyt
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2004
                                • 2850

                                #16
                                Enig med deg Trigz.

                                Koren i førsteomgang = en ener, da han var helt usynlig og uvillig til å involvere seg.

                                Koren i andreomgang = en sekser. Mål, assist og noen knallharde og viktige defensive løp.

                                Å være god i en omgang, og usynlig i en omgang holder ikke. Utfra forutsetningene hans, og mine forventninger til han, får han en treer, eller kanskje en snill firer.
                                "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                - Nosa

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7026

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                                  Hvordan det er mulig å gi Riise 3 og Søgård 6 (BB) er for meg et stort mysterium.
                                  Greit nok at Riise løper mye, men hvor mye resultat ble det ut av det i går? I forhold til de fleste andre kampene hans denne høsten, veldig lite. 4 hadde kanskje vært greit. Men å snakke om 8 til Riise er bare tøys. Han har nesten uten unntak hatt en strålende sesong, men i går fikk han det ikke helt til, enkelt og greit.

                                  Søgård var LSKs beste i går. Løper kanskje mest av alle og tok også ballfordelingsansvar i første omgang. Hva mener du han gjorde vesentlig feil?
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • MedlemNR35
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2004
                                    • 905

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Greit nok at Riise løper mye, men hvor mye resultat ble det ut av det i går? I forhold til de fleste andre kampene hans denne høsten, veldig lite. 4 hadde kanskje vært greit. Men å snakke om 8 til Riise er bare tøys. Han har nesten uten unntak hatt en strålende sesong, men i går fikk han det ikke helt til, enkelt og greit.R

                                    Søgård var LSKs beste i går. Løper kanskje mest av alle og tok også ballfordelingsansvar i første omgang. Hva mener du han gjorde vesentlig feil?
                                    Jeg sa at hvis innleggskvaliteten hans hadde vært bedre hadde vi kunnet snakke om 8`er.Han fortjener en 6 poenger fordi han kommer ofte rundt.Han løper minst like mye som Søgård og er veldig kreativ.Hadde Dan Anton kommet på enda flere løp hadde dette også skapt enda mere rom for Riise.Likevel,han kommer rundt,han får ballen inn i feltet og det er ikke alltid man skal skylde på spilleren som legger innlegget når det går galt.Var mye galt med løpene inn i boks når vi kom rundt på siden.Han hadde også en nydelig pasning til Sundgot som la igjen til Koren på 2-1 målet.Uansett synes jeg 3 poeng er altfor lite.Altfor lite.Særlig når du bruker Søgård`s enorme løping som argument for at han var vår beste i går.

                                    Jeg synes Søgård var god jeg,men ikke vår beste.Han har en tendens til å sinke overgangene fordi han er litt for dårlig med ball i beina.Søgård prøvde også i drible av 3 spillere med bare Kippe og Rambekk bak seg.Han fikk et heldig frispark men det kunne ha kostet oss poenget.Han løper mye og dekker store områder defensivt.Uten tvil.Men han finnes ikke kreativ og som sagt blir overgangene noe tregere når det er Søgård som startet dem kontra Koren og Riise.
                                    Last edited by MedlemNR35; 02.10.2006, 15:39.

                                    Kommentar

                                    • BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av MedlemNR35

                                      Jeg synes Søgård var god jeg,men ikke vår beste.Han har en tendens til å sinke overgangene fordi han er litt for dårlig med ball i beina.Søgård prøvde også i drible av 3 spillere med bare Kippe og Rambekk bak seg.Han fikk et heldig frispark men det kunne ha kostet oss poenget.Han løper mye og dekker store områder defensivt.Uten tvil.Men han finnes ikke kreativ og som sagt blir overgangene noe tregere når det er Søgård som startet dem kontra Koren og Riise.
                                      Som nevnt tidligere i tråden av en annen, så måtte Koren (!) flere ganger rydde opp defensivt etter Søgård. Ved flere anledninger i 2. omgang blir Søgård lett dratt ut av Alanzinho som setter fart forbi. Søgård mangler fart til å ta igjen motspiller, selv om sistnevnte har ball. Heldigvis har Koren et par hakk høyere toppfart en Søgård, og rydder opp. Deriblandt en gang hvor han sklitakler og gjenvinner ball.

                                      Legg også merke til at som regel når Koren stopper en motspiller, så gjør han noe kreativt med ballen i neste trekk. Det hjelper lite å vinne en ball når man i neste trekk spiller den tilbake til motspiller...
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                      Kommentar

                                      • MedlemNR35
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2004
                                        • 905

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                        Som nevnt tidligere i tråden av en annen, så måtte Koren (!) flere ganger rydde opp defensivt etter Søgård. Ved flere anledninger i 2. omgang blir Søgård lett dratt ut av Alanzinho som setter fart forbi. Søgård mangler fart til å ta igjen motspiller, selv om sistnevnte har ball. Heldigvis har Koren et par hakk høyere toppfart en Søgård, og rydder opp. Deriblandt en gang hvor han sklitakler og gjenvinner ball.

                                        Legg også merke til at som regel når Koren stopper en motspiller, så gjør han noe kreativt med ballen i neste trekk. Det hjelper lite å vinne en ball når man i neste trekk spiller den tilbake til motspiller...
                                        Helt rett.

                                        Søgård vinner ofte ball men pasningen etter dette blir sjeldent en positiv pasning men heller en nøytal/negativ.Søgård har nok endel igjen før han kan kalle seg noe taktisk ballfordeler.Synes ikke han var noe ballfordeler i går men heller som vanlig en arbeidsmaur med stålkondis.

                                        Koren gjør stort sett noe positivt med ballen hver gang han har den.

                                        Men at Søgård blir vår beste her på børsen og Koren får en 3`er tror jeg handler mer om forventninger til spillerene.Man forventer at Søgård rydder og jobber og det gjør han i hver eneste kamp.Tror mange forventer at Koren vinner kampen for LSK og når han ikke gjør det blir det lettere å kritisere Koren.3 poeng til spilleren som gjør 0-1 til 2-1 er ikke logisk for meg.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎