Karakterboka, LSK-Lyn

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7021

    Karakterboka, LSK-Lyn

    LSK – Lyn 2-0
    Sjanser: 13-4, cornere 4-0?

    Årets siste karakterbok er litt halvfornøyd. 2-0 og med en halvtime igjen å spille, og på dette tidspunktet trenger LSK tre mål for å ta igjen Vålerenga. Fjerdeplassen er uansett sikret uavhengig av utfallet av kampen, Lyn er ikke interesserte i å spille fotball. Hvorfor i guds navn kjører vi ikke på alle våre offensive krefter og gjør et kvalifisert forsøk, i det minste? Fram til 2-0 hadde jeg telt ni LSK-sjanser; fem mål mot Lyn hadde ikke vært noen umulighet slik de fremsto i går.

    Klart, vi spilte bra og vant, og holdt nullen for andre gang på rad. Ikke minst scora OO igjen, et øyeblikk som ga meg en stor klump i halsen. En hyggelig sesongavslutning tross alt, men i tråd med sesongen som helhet, ikke helt bra nok. LSK har hatt 26 serierunder på seg og et alle tiders utgangspunkt for å klare store ting i år, men tulla det vekk.

    Müller 6 – flott beinparade mot Powell i andre omgang. Men flere elendige utspark. Holdt nullen, var solid.
    Anton 4 – mange plasseringsfeil før pause. Ingen store feil etterpå, men da ga vel også Lyn mer eller mindre faen.
    Shane 5 – god kontroll på sin side. Men herregud for noen innlegg. Likevel, bortsett fra å ha like god innleggsfot som tanta mi er Shane god nå. Rutinert og solid.
    Kippe 7 – stålkontroll. Ikke noe mer å si.
    PSA 6 – glapp han ene duden til Lyn før pause, og opphevet vel også offsiden da Powell kom gjennom i andre, om jeg så rett. Utover det var også han god.
    Wehrman 6 – fikk mye rom i går og trivdes godt med det. Bra med ballen.
    Koren 8 – helt konge. Gjorde omtrent som han ville, og forspillet til 2-0 er i superklassen. Ingen gjør det etter ham i Tippeligaen, banna bein. Og nå er det slutt, kjære venner. Håper dere har nytt synet av Koren i LSK-drakt like mye som jeg har det. Lykke til videre, Robbie. Bare ikke gå til en annen norsk klubb, da kommer jeg til å grine.
    Riise 7 – innleggene satt ordentlig igjen i går, og BHR fikk testa skuddfoten, også. Hadde et par ordentlige susere, den siste hadde strengt talt fortjent å gå inn. Flott avslutning på en god andresesong for det jeg tror blir vår store nøkkelmann til neste år.
    Søgård 4 – venstre flanke, hva mer kan man si. Gjorde så godt han kunne.
    BB Olivier Occean 9 – sjelden har jeg vært mer rørt denne sesongen enn da OO dunket inn 1-0. Og hvilken forskjell det gjorde. Resten av kampen var han en gigant utpå der. Millimetre unna to mål til, og hadde Mifsud eid fotballforståelse ville han ha fått en assist, også. Herlig, Ollie. Herlig!

    Mifsud 4 – en av hans dårligste kamper i år. Helt ineffektiv, brant en egenskapt sjanse i første omgang og ødela en sikker scoring ved å ta et helt uforståelig løpsvalg i andre omgang. Kunne like gjerne vært bytta ut i pausen. Mifsud er vel også ferdig i LSK, men i motsetning til Koren kommer jeg ikke til å savne ham. Arrivederci.

    ->Husàr – burde fått mer spilletid i går. Jeg gleder meg til å se ham fosse nedover vingen til neste år. Spennende spillertype
    ->Myklebust – 12 minutter er jo ingenting. Han burde fått en hel omgang. Håper Myklebust tar steget i vinter og blir et klart førstevalg på topp. Potensialet hans er større enn Mifsuds.
    ->Sundgot – kort innhopp, fikk ingen inntrykk av ham. Ingen stor sesong på Arild i år, håper på bedre i 2007 (og tar det for gitt at han blir med videre, selvsagt).

    Uwe : God sesongavslutning, men litt skuffa over at vi ikke satsa det vi hadde på å utfordre Vålerenga den siste halvtimen. Fjerdeplass er under pari, og det veit nok også Rösler ganske godt.

    Kanarifansen 4 – direkte dårlig i første, mediokert i andre. Jaja.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    Endelig kom den
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • Fugla-83
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 282

      #3
      Enig at stemnignen ikke var toppers søndag...Ut ifra mine ører må det ha vært det dårligste på hjemmebane jeg har hørt i år...
      ! Mitt hjerte banker LSK !

      Kommentar

      • Serbern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 5496

        #4
        Lyn hadde noen cornere i kampen tror jeg..? Uansett ikke så farlig..

        Kommentar

        • SAEDbeger
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 421

          #5
          nei var ikke super stemning. Folk sutra og gikk hjem 10 min før slutt.. ganske dårlig spørr du meg...
          når det kommer til karakterboka så er jeg stort sett enig utenom at ocean ikke var banens best. Som jeg skreiv i en anna post, han scora to mål men utover det var han ikke veldig mye bedre en før desverre...det ene målet var jo bare flaks!
          Koren derimot herjer midtbanen så sinnsykt at det er en fryd for øyet. Kommer til og savne han på laget.

          Kommentar

          • Øyvind
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2006
            • 292

            #6
            Opprinnelig skrevet av SAEDbeger
            når det kommer til karakterboka så er jeg stort sett enig utenom at ocean ikke var banens best. Som jeg skreiv i en anna post, han scora to mål men utover det var han ikke veldig mye bedre en før desverre...det ene målet var jo bare flaks!
            Tror ikke vi har sett samme kampen.. Occean var strålende på søndag! Jobbet bra, skapte rom for seg selv og andre og viste at han er på vei tilbake. To scoringer, hvor den ene illustrerer at han har det lille ekstra.

            Nå har han fått mye pepper mens han har spilt dårlig, da må han få ros når han begynner å prestere igjen!

            Gleder meg til å se Occean i RL

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              #7
              Opprinnelig skrevet av Øyvind

              Nå har han fått mye pepper mens han har spilt dårlig, da må han få ros når han begynner å prestere igjen!
              Helt enig. Første scoring kommer som en følge av stort trykk, og andre scoringa er en perle.

              Det beste med kampen til OO er imidlertid at han løper riktig, fullfører løp i boksen (fremfor å nøle), samt vinner dueller.
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎