LSK interessert i Simen Brenne (FFK)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjertsen_KANARIS
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jun 2006
    • 196

    LSK interessert i Simen Brenne (FFK)

    Fredrikstad er omsider kommet på banen og tilbyr midtbanespilleren Simen Brenne (25) ny kontrakt, melder Fredrikstad Blad.


    "Brenne har ikke lagt skjul på at han ønsker seg til utlandet. Lillestrøm er kjent for å eksportere spillere til utlandet, og det kan bli avgjørende i klubbvalget."

    Dette tyder på at lsk er interiserte?
    VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    #2
    Skal ikke utelukke det nei...

    Bølerkanaris

    Kommentar

    • Sem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2005
      • 1626

      #3
      Opprinnelig skrevet av chrissp

      Det bør vel ligge en Brenne-tråd i hovedforumet også, da Lillestrøm har vist interesse...

      Kommentar

      • chrissp
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 2403

        #4
        Opprinnelig skrevet av chrissp
        Opprinnelig skrevet av Sem
        Det bør vel ligge en Brenne-tråd i hovedforumet også, da Lillestrøm har vist interesse...
        Det er godt mulig, men viser bare til eksisterende tråd med nyheter om dette. Moderator kan nok ta en avgjørelse om den skal flyttes eller ikke. To tråder er uansett ikke på sin plass.
        Bølerkanaris

        Kommentar

        • RoyVaadal
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 4055

          #5
          Jeg synes det nå bør være bare en tråd, og som ligger i hovedforumet.
          Dilemmaet er at det er nesten hundre innlegg i Brenne-tråden på "Forslag til nye spillere"-forumet. Hadde de fleste handlet om Brenne så hadde det vært greit, men det er veldig sprikende.

          Jeg velger å ta en enkel løsning som ikke krever veldig mye jobb. Stenging av den gamle tråden. Protester hvis dere er uenig eller har spesielt gode innlegg i den forrige tråden som dere vil ha med over.
          RoyVaadal.

          Kommentar

          • KimFL
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1410

            #6
            Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
            Jeg synes det nå bør være bare en tråd, og som ligger i hovedforumet.
            Dilemmaet er at det er nesten hundre innlegg i Brenne-tråden på "Forslag til nye spillere"-forumet. Hadde de fleste handlet om Brenne så hadde det vært greit, men det er veldig sprikende.

            Jeg velger å ta en enkel løsning som ikke krever veldig mye jobb. Stenging av den gamle tråden. Protester hvis dere er uenig eller har spesielt gode innlegg i den forrige tråden som dere vil ha med over.
            Det er da en egen tråd om Simen Brenne i "Nye spillere"-forumet....

            Jeg mener dette bør diskuteres der, siden han pr dags dato spiller i en annen klubb, og har således ingenting med LSK å gjøre.....enda


            KimFL

            Kommentar

            • ChriZza
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 4265

              #7
              nei nei, med en gang lsk offentlig har gått ut og vist interesse har han noe med lsk å gjøre.
              ihverfall når han selv sier at lsk er et fint utstillingsvindu..

              Kommentar

              • Øyvind
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2006
                • 292

                #8
                Utstillingsvindu? Stoppested? Utlandet? Proff?

                Vil vi ha slike spillere da? Er vi ikke kun interessert i typer alla Bjarmann og Søgård?

                Kommentar

                • okb
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2377

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Øyvind
                  Utstillingsvindu? Stoppested? Utlandet? Proff?

                  Vil vi ha slike spillere da? Er vi ikke kun interessert i typer alla Bjarmann og Søgård?
                  Om vi vil? Selvsagt vil vi ha spillere som har ambisjoner. LSK er den klubben i Norge som har solgt flest spillere til utlandet. At vi derfor kan få inn en av de neste utenlandsproffene må jo bare være bra. I tillegg er det jo der pengene ligger, altså salg av spillere til utlandet.

                  Brenne er i tillegg en meget god fotballspiller. Tror han kan bidra stort til at LSK når målet om å ta seriegull.

                  For Brennes del vil jeg tro at han melder seg på i landslagsdiskusjonen med en gang han har skrevet under for LSK. Han tar steget opp i toppsjiktet av norsk fotball, og får lagkamerater som spiller for landslaget.

                  -okb!
                  Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                  Kommentar

                  • kjutta
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Oct 2006
                    • 80

                    #10
                    "Brenne har ikke lagt skjul på at han ønsker seg til utlandet. Lillestrøm er kjent for å eksportere spillere til utlandet, og det kan bli avgjørende i klubbvalget."

                    Ja skal vi få en til som skriker opp hver gang han er i media om en større klubb å bedre liga.Lei det nå.Brenne må ihvertfall skrive under en 5 års kontrakt,ellers så syns jeg lillestrøm skal trekke seg og ønske han lykke til videre i karieren.

                    Kommentar

                    • Øyvind
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2006
                      • 292

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av okb
                      Om vi vil? Selvsagt vil vi ha spillere som har ambisjoner. LSK er den klubben i Norge som har solgt flest spillere til utlandet. At vi derfor kan få inn en av de neste utenlandsproffene må jo bare være bra. I tillegg er det jo der pengene ligger, altså salg av spillere til utlandet.

                      Brenne er i tillegg en meget god fotballspiller. Tror han kan bidra stort til at LSK når målet om å ta seriegull.

                      For Brennes del vil jeg tro at han melder seg på i landslagsdiskusjonen med en gang han har skrevet under for LSK. Han tar steget opp i toppsjiktet av norsk fotball, og får lagkamerater som spiller for landslaget.

                      -okb!
                      Jeg er helt enig med deg okb. Vil veldig gjerne se han i gult og svart. At spillere har ambisjoner om spill i utlandet er i mine øyne utelukkende positivt. Det samme vil jeg mene hvis han om tre år forsvinner som bosman..

                      Mitt innlegg var ment som et spark til alle de som er så oppgitt over Koren og hans uttalte ambisjon om spill i en større liga. Eksempelvis Kjutta..

                      Kommentar

                      • okb
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2377

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Øyvind
                        Mitt innlegg var ment som et spark til alle de som er så oppgitt over Koren og hans uttalte ambisjon om spill i en større liga. Eksempelvis Kjutta..
                        Jeg skal ikke bruke mye tid på Robert Koren i denne tråden, for det er ikke det den handler om. Likevel bør det vel sies at Koren hele tiden har sagt at han ønsker seg til en større liga etter at han kom til LSK. Han har hele tiden vært ærlig om dette, kanskje litt vel ærlig? Negativt med denne situasjonen er at han går som bosman, og i tillegg at han muligens velger en svensk klubb, når han hele tiden har sagt at han vil opp et eller flere nivå. Jeg tror det er her det begynner å skurre for de fleste.. Ting rimer ikke helt.

                        Jeg forventer at LSKs spillere har ambisjoner med det de driver med. At de vil til utlandet er ikke negativt. Det spørs bare hvor raskt de vil dit, og hvor mye LSK får for de. ;-) Brenne er derfor en meget fin signing.

                        -okb! - som selvsagt også liker spillere som vil være i klubben karrieren ut.
                        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                        Kommentar

                        • kjutta
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Oct 2006
                          • 80

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av okb
                          Jeg forventer at LSKs spillere har ambisjoner med det de driver med. At de vil til utlandet er ikke negativt. Det spørs bare hvor raskt de vil dit, og hvor mye LSK får for de. ;-) Brenne er derfor en meget fin signing.

                          .
                          Ja på en 5 års kontrakt.Han er ung å har god tid.Bare se på riise.Han har jo en 5 års kontrakt å han bjeffer ikkke om noe større liga hver gang han er i media.Selvom vi vet jo selvfølgelig han vil ut i den store verden.

                          Kommentar

                          • okb
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2377

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av kjutta
                            Ja på en 5 års kontrakt.Han er ung å har god tid.Bare se på riise.Han har jo en 5 års kontrakt å han bjeffer ikkke om noe større liga hver gang han er i media.Selvom vi vet jo selvfølgelig han vil ut i den store verden.
                            LSK har alltid hatt en policy om å selge spillere til utlandet hvis det riktige budet kommer. Derfor tror jeg ingen er redde for at de skal bli sittende igjen på Åråsen den dagen det blir aktuelt med et utenlandsopphold. Det har sikkert Brenne fått fortalt.

                            -okb!
                            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                            Kommentar

                            • Øyvind
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2006
                              • 292

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av kjutta
                              Ja på en 5 års kontrakt.Han er ung å har god tid.Bare se på riise.Han har jo en 5 års kontrakt å han bjeffer ikkke om noe større liga hver gang han er i media.Selvom vi vet jo selvfølgelig han vil ut i den store verden.
                              Brenne fyller 26 år den 17. mars. Ung? En femårskontrakt vil i så fall binde han til LSK til han er 31.

                              Skulle han signere en så lang kontrakt er vel sjansen for å miste han som bosman til et større liga liten. Og det er jo bra...

                              Kommentar

                              • Psymon
                                Juniormedlem
                                Bøffelpromp
                                • Aug 2004
                                • 11

                                #16
                                Ikke en ny masekopp, håper jeg



                                "Spilleren har ikke lagt skjul på at han ønsker å prøve seg i utlandet og da kan Åråsen være et bedre utstillingsvindu for 25-åringen"

                                Bare vi ikke får enda en mediekåt proffdrømmer som maser om å bli solgt etter annenhver kamp...

                                Kommentar

                                • okb
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2377

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Psymon
                                  Bare vi ikke får enda en mediekåt proffdrømmer som maser om å bli solgt etter annenhver kamp...
                                  Jeg vil tro at Brenne er en litt mer taktisk fyr enn det Koren og Mifsud var. Spiller man bra nok vil man gjøre seg aktuell for andre klubber i utlandet uansett.

                                  At Brenne nå ønsker seg bort fra Fredrikstad etter sesongslutt synes jeg er helt naturlig. Det er en ærlig sak at man vil videre.

                                  -okb!
                                  Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                  Kommentar

                                  • kjutta
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Oct 2006
                                    • 80

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Psymon
                                    "

                                    Bare vi ikke får enda en mediekåt proffdrømmer som maser om å bli solgt etter annenhver kamp...
                                    Det er også jeg redd for.Lei det nå. 5 års kontrakt eller skygg unda.25 år er ingen alder..Jan ove pedersen holder vel på enda i utlandet.Han er vel 38 år..

                                    Kommentar

                                    • Ballkunstneren
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 780

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av tulip
                                      Jeg har hørt av en kamerat av kameraten til Simen Brenne at han er klar for Lillestrøm ... hmm
                                      Og hvis han ikke er det synes jeg vi bør slå til med en "Kjøpe, kjøpe, kjøpe, simen brenne" på matchen i morra...

                                      Kommentar

                                      • Fugla
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 1718

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Psymon
                                        Bare vi ikke får enda en mediekåt proffdrømmer som maser om å bli solgt etter annenhver kamp...
                                        Proff er jo strengt tatt gutten i dag... vi må vel heller si "utenlandsproffdrømmer", selv om dette uttrykket stammer fra tiden hvor man var amatør eller semipro i Norge.
                                        Homer Simpson.



                                        www.ultrassarp.no

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎