ENKELTBRUKEREN stiandahl på KFL-forumet: -Tom Nordlie, GÅ AV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • stiandahl
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2004
    • 61

    ENKELTBRUKEREN stiandahl på KFL-forumet: -Tom Nordlie, GÅ AV

    Dette er bare trist.
    Jeg blir så lei meg.

    Jeg tar det som en selvfølge at Tom Nordlie har hatt sin siste arbeidsdag i Lillestrøm. Alt annet vil være en skandale.

    Faen,ta dere alle sammen. Spiller,ledere,alle ansvarlige for dette.
    Dere kan brenne i helvete. Dere trenger faen ikke å komme tilbake til Norge.
    Dette må jo få konsekvenser.


    Skam dere!!!!!!!!!!!
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #2
    Hva er alternativet hvis vi skal kvitte oss med Tom da?
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • JhnY
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 975

      #3
      Vidar davidsen? :P

      Kommentar

      • hoyt
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 2850

        #4
        Skjerp deg a. Det er ikke Tom som er ræva.
        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
        - Nosa

        Kommentar

        • kid
          Medlem
          Hoffnarr
          • Aug 2006
          • 68

          #5
          skjønner frustrasjonen, men ser vel ikke de store alternativene...
          fy F for en drittdag

          Kommentar

          • Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1555

            #6
            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
            Hva er alternativet hvis vi skal kvitte oss med Tom da?
            Tja, han er vel ikke den eneste treneren i verden? Sannsynligvis vil det ikke være noe vanskeligere å ersatte ham enn Heinz Müller. Bortsett fra at det nok kommer til å koste noen kroner.

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #7
              Opprinnelig skrevet av hoyt
              Skjerp deg a. Det er ikke Tom som er ræva.
              Tja, si ikke det, men han er hvertfall ikke den eneste i klubben som er ræva.
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • Maximus
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Sep 2005
                • 100

                #8
                Er vel litt drastisk og rope på blod pga en skrell i uefa cupen (selv om den er gjævlig nok)

                La oss gjøre opp status etter sesongen så får man se hvor vi ender.

                Skulle vi vinne cup eller serie så får nok pipa en annen lyd, men at noe må endres på i spillergruppa er helt sikkert. Der er det mye rart som presteres om dagen. Jeg nekter og tro at Tom Nordlie har hele skylda for at de fleste av spillerne opptrer slikt som de gjør.

                Kan ikke si at jeg ser de store alternativene til Tom Nordlie pr dags dato heller for den saks skyld
                ¤Fugl i Oslo¤

                Kommentar

                • Vinje
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Feb 2006
                  • 110

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                  Hva er alternativet hvis vi skal kvitte oss med Tom da?
                  EVEN PELLERUD? IVAR MORTEN NORMARK?

                  ALT, og jeg mener ALT må jo være bedre enn den sekken med TULLPRAT vi har klart å bytte Røssler med!

                  Dette er værre enn å brenne det Norske flagget på Karl Johan:twisted:
                  Det var min mening, og den er alltid riktig!

                  Kommentar

                  • Westbam98
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Mar 2004
                    • 2

                    #10
                    Tror ikke det hjelper å bytte ut Tom...
                    Skal vel ikke se bort i fra at en "psykolog" burde gjeste åråsen før neste kamp.. Makan til møkk.. En annen ting,, han kjakan fra østerrike har vel ikke akkurat spilt mye. Er mannen ikke god nok for LSK?
                    Siden han ikke har spilt mere en 20 min for A-laget. Var vel ikke akkurat gratis..

                    Men til en annen ting. 2.laget driver jo å taper som f... selv med 6-7 a-lagsspillere.. Ser ut jo som hele stallen er langt nede i en skyggedal...

                    Kanskje dette er vendepunktet.. Kanskje spillerene skjønner at de virkelig har gått på "GROSSE" smell nå.. Og alt annet en seiere fremover er "unacceptable"... Er lov å håpe...
                    Ohhh Yesss... Sundgot ruler...

                    *t*

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #11
                      Faen ta dere alle som klager over Nordlie, Fjøra osv.... De spiller ikke kamper for oss, slår innlegg, slår passninger, passer på en halvfeit gjøkj på 5 `metern.

                      Noen av spillerne bør få fyken, noen bør sponse de som reiste nedover(penga tilbake). Jeg holder meg hjemme til helga for å svelge tapet men skyld ikke på treneren!

                      Kommentar

                      • Guling
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 484

                        #12
                        Nedturen er kollektiv. Spillerne har driti seg ut voldsomt, og Nordlie, Bakkemo, Fjørtoft & co kan umulig ha gjort jobben sin, de heller.

                        Ja, det er forjævlig.
                        Ja, noe må gjøres.

                        Men å legge skylda på én person og sparke ham bare for å vise handslingskraft blir bare ødeleggende.

                        Kommentar

                        • Dole
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 1555

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Westbam98

                          Kanskje dette er vendepunktet.. Kanskje spillerene skjønner at de virkelig har gått på "GROSSE" smell nå.. Og alt annet en seiere fremover er "unacceptable"... Er lov å håpe...
                          Ja, kanskje Arild Sundgot til og med plutselig løper dobbelt så fort i morgen

                          Kommentar

                          • merch
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2007
                            • 938

                            #14
                            sparkinga av Røsler har jeg aldri akseptert men tviler på han og Halle noensinne vil være villig til å ta en retur. Norges beste trener vi kan få som er mer realistisk enn superproffe Sollied er vel Ola By Rise. Møtt han flere ganger på jobben og mer sympatisk fyr i Norsk Toppfotball enn han og Terje Hauge skal man lete lenge etter. så Ola er mitt alternativ. Men vil en fullblods RBK`er til Lillestrøm tru? Jo jeg trur det, for jeg spurte han rett før Nordlies ansettelse om han ikke ville ta over klubben i mitt hjerte!
                            lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                            sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                            Kommentar

                            • chrissp
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 2403

                              #15
                              Det er vel nå det skal bevises for hele landet at Tom Nordlie har forandret seg.
                              Bølerkanaris

                              Kommentar

                              • Lars_K!
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2006
                                • 271

                                #16
                                Etter å ha skummet noen av dine siste innlegg mente du at Uwe burde gå, nå mener du tom må gå.

                                Jeg mener ikke at han må gå, Treneren kan ikke score målene for spillerene, han kan ikke ta taklingene, han kan ikke ta returløpene osv... men kan motivere, og legge opp spille stil ect.

                                Jeg synes det er jævlig kjedelig at vi røyk ut i kveld, men så jævlig krise er det ikke, vi ligger på 4. plass i tippeligaen, vi er med i cupen, men er ute av UEFA cupen.

                                Viktig med kontinutet i laget, det er lenge i gjen av sesongen og andre ting å vinne.

                                Det er ingen god løsning å gi trenere sparken på lang sikt, det kan motivere på kort sikt, se hva som har skjedd med start og VIF.

                                Gi Tom denne sesongen og neste og jeg er sikker på at Fugla vil heve seg..

                                Kommentar

                                • maxpayne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 1224

                                  #17
                                  Hvis det er noen i LSK som bør gå så er det vel mannen bosatt på Nesøya.
                                  Etter JÅF sin håpløse opptreden for 2 uker siden virker det nærmest som spillerene har tatt ferie mentalt.
                                  Heldigvis har Fjørtoft moderert seg noe etter Nordlie sin inntreden i klubben, men likevel drømmer jeg ennå våte drømmer om en mann som befinner seg i LYN sine klubblokaler. Det er bare et spørsmål om tid før han er hjemme igjen.

                                  Kommentar

                                  • Dole
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 1555

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Lars_K!
                                    Jeg synes det er jævlig kjedelig at vi røyk ut i kveld, men så jævlig krise er det ikke, vi ligger på 4. plass i tippeligaen, vi er med i cupen, men er ute av UEFA cupen.
                                    Husk at Fjøra mener at kun seriegull er viktigere enn å gå videre i UEFA-cupen.

                                    Kommentar

                                    • Kanarijenta
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 504

                                      #19
                                      Vi har ikke gode nok spillere. Nuff said!
                                      Super Kanaris

                                      Kommentar

                                      • Jan Banan
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 809

                                        #20
                                        Nå må flere av dere faen meg skjerpe dere!

                                        Ja, jeg er enig i at flere av spillerne bør få sparken. De har ikke vist den klassen eller innsatsen man bør ha for å få spille i drakta vår. Og at vi presterer å tape mot en gjeng silomalere fra et eller annet diffust rike på kontinentet er forp... elendig.

                                        Men at Nordlie og Fjøra skal gå???

                                        Hva i helvete har Fjøra med innsatsen på banen å gjøre? Og NÅR ble det annonsert at Nordlie kunne love vi skulle vinne rubbel og bit i hans FØRSTE sesong som trener?

                                        For øyeblikket ligger vi jo på en "håpløs" fjerdeplass i serien, grusomme seks poeng bak tabelltoppen og tre bak sølv med elleve kamper igjen, og vi er bare i en skandaløst dårlig kvartfinale i cupen! Nordlie burde jo ha fått sparken for å ikke ha sikret seier i cupfinalen allerede!!

                                        Ta en valium og hold dere hjemme, patetiske sytere!
                                        - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                                        Stuart Baxter har forstått det.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎