Noen tanker etter en særs flau kveld

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • aguado
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 448

    Noen tanker etter en særs flau kveld

    Ok. Dette er kvelden da alt gikk til helvete. Serien har så smått begynt å rakne, Europa har så definitivt raknet. Slike kvelder er som regel ikke da de mest konstruktive innleggene kommer...

    Men kan vi ikke benytte denne tråden til å samle opp hva du mener er galt samt konstruktive forslag over hva du nå mener bør gjøres. Synes du Nordlie er en dust, fint, men i denne tråden må du begrunne det for å svare. OK? Ikke det at jeg tror Nordlie kommer til å lese denne tråden, men fotballfaglige diskusjoner er alltid interessante...

    For å starte et sted. Spillerne har så liten innsats nå at de enten lider av vitaminmangel eller rett og slett er overtrente. Sistnevnte er nevnt tidligere på forumet. Nordle HAR definitivt drevet spillerne sine hardt, men støtteapparatet er også meget godt. Dette burde derfor ikke være et argument.

    Den manglende gløden kan også skylde et temmelig heit kampprogram, uten at det heller har vært noe særlig ferie på gutta. Du kan jo tenke deg selv hvordan du selv ville prestert på jobb etter fire ukers sammenhengende ferie nå, kontra én uke. I tillegg har det vitterlig STORMET rundt klubben fra dag én. Kan det tenkes at dette også har tæret på spillerne?
  • Guling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 484

    #2
    Noen tanker etter en særs flau kveld

    Klubben og vi supportere har blitt pissa på av laget. Regelrett driti ut. Vi er latterliggjort og gjort narr av. Null glød.

    Jeg har vært fast åråsen-gjenger siden 2002. Det svir for meg, det er helt jævlig, og jeg kan ikke forestille meg hvordan det er for "gamlegutta" som har fulgt LSK siden lenge før jeg ble født.


    Tidligere i kveld vurderte jeg å droppe neste kamp. Jeg betalte 150 kroner for 2x45 med brønnpissing i hjemmekampen i UEFA-cupen. Jeg bruker stadig tid, penger og "investerer" følelser i fugla, og dette er møkka jeg får tilbake.

    Men det er nå jeg har tenkt å vise at jeg mener alvor. Jeg er en supporter. Support. Støtte. Tidenes LSK-flause, javel, men vi skal for pokker ikke gi oss.

    Møt opp på Åråsen på mandag. Drit i været, kjedelig motstander, foregående resultater og spill. Støtt laget. Trenger ikke laget det nå, så trenger de det aldri.


    Selv om det virker mørkt nå, er vi fortsatt med i serie og cup - godt med. Kommer vi i form igjen kan det fortsatt bli en fin sesong (f eks bronse og cupfinale - ikke uoppnåelig).

    På mandag starter resten av sesongen.

    Møt opp og syng!


    PS. Dette innlegget er kanskje overflødig, og burde kanskje postes på tribunekultur-forumet. Bare for moderatorer å flytte/slette, i så fall.

    PPS. Sikkert mange rare ordvalg og setningskonstruksjoner her. Er ikke i humør til å korrekturlese. Tilgi meg.

    Kommentar

    • Vestfold Kanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Oct 2004
      • 4583

      #3
      Nå er det jævli viktig at ihvertfall supportera gir 100%. De som elsker Sportsklubben stiller opp mandag og gir 100% støtte til Lillestrøm SK.

      Spillersanger kan vi gi faen i dog.
      LOUD
      PROUD
      ULTRA

      Kommentar

      • ulfpulf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2506

        #4
        Opprinnelig skrevet av Guling
        Det svir for meg, det er helt jævlig, og jeg kan ikke forestille meg hvordan det er for "gamlegutta" som har fulgt LSK siden lenge før jeg ble født.
        Jeg har vært der før, eller kanskje ikke akkurat der, men veldig nær.

        Men det er nå jeg har tenkt å vise at jeg mener alvor. Jeg er en supporter. Support. Støtte. Tidenes LSK-flause, javel, men vi skal for pokker ikke gi oss.
        Vi er av ett blod, du og jeg.

        Møt opp på Åråsen på mandag. Drit i været, kjedelig motstander, foregående resultater og spill. Støtt laget. Trenger ikke laget det nå, så trenger de det aldri.
        Jeg er med.

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #5
          Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
          Nå er det jævli viktig at ihvertfall supportera gir 100%. De som elsker Sportsklubben stiller opp mandag og gir 100% støtte til Lillestrøm SK.

          Spillersanger kan vi gi faen i dog.
          Jeg vil heller synge spillersanger enn å synge "blø for drakta". Jeg tror det kan føre til at de får mer prestasjonsangst. Jeg tror gutta vil sette mer pris på å høre spillersangen. Det må bygges opp selvtillit og da tror jeg spillersanger er rettere medisin enn en vegg som skriker blø for drakta selv om symbolikken selvsagt er rett. Men vi bør prøve å fremheve de spillerne som prøver å ta i ett tak.

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            #6
            Opprinnelig skrevet av Guling
            Jeg har vært fast åråsen-gjenger siden 2002. Det svir for meg, det er helt jævlig, og jeg kan ikke forestille meg hvordan det er for "gamlegutta" som har fulgt LSK siden lenge før jeg ble født.

            Jeg husker kamper tilbake til -72.
            Jeg husker ikke noe som har vært i nærheten så vondt som dette.
            Mest vondt fordi spillerne ga blaffen i klubben sin. Eller rettere sagt klubben vår. Jeg forventer ikke at noen av spillerne som ikledde seg gult i kveld tenkte på klubben i det hele tatt.


            Mvh
            Gammer`n
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7055

              #7
              Hjertens enig med gamle-perta. Jeg har vært fast inventar siden midten av åttitallet, og har aldri sett et LSK nær blottet for klubbsjel. Før nå.

              Bruk gjerne folk som Lasse Bergan-Foss og Johan Petter Winsnes fra start neste gang. Der har du gutter som bryr seg om klubben sin. Kast gjerne innpå Frank Grønlund også, for den saks skyld. Arild Myklebust. Hvem som helst. Bare la meg se et LSK-lag jeg kjenner meg igjen i.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • egil
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2005
                • 1119

                #8
                Jeg er ikke skuffet, bare veldig forbannet! Headingen på forumet nå er helt riktig. Spillerne bør skamme seg, og det gjør de nok også.

                Fotballedere som Fjørtoft og andre sier ganske riktig at det er ute i Europa at kvaliteten på norsk klubbfotball blir målt.

                Derfor var jeg absolutt ikke full av skadefryd når Rekdals Enga tapte med et b-lag mot Bosnisk motstand, og Branns b-lag mot Åtvidaberg. Jeg var forbannet over prioriteringene til trenerne. Når du er ute i e-cupene representerer du hele fotball-Norge. En kan ikke klage på tett kamprogram da, og spare førstelagsspillere som er friske og raske.

                I dette tilfelle tror jeg LSK har stilt med beste tilgjengelige mannskap over to kamper, så jeg frikjenner Tom og støtteapparatet.

                Spillerne er jeg derimot forbannet på. Hvordan de har greid å prestere slik over 180 minutter er for meg totalt uforståelig. Dette skulle vært avgjort etter første omgang på Åråsen. Dette laget fra Luxemburg er klart dårligere enn det laget fra Wales, som Brann kjørte over på bortebane.

                Jeg stiller opp på Åråsen på mandag, og skriker meg gjerne hes for klubben. Men tilliten til profesjonaliteten til nåværende spillerstall har fått seg en kraftig knekk.

                Til klubben LSK som heldigvis er noe annet og større enn dagens spillerstall;

                Et rungende; "Svikter deg aldri"
                KFL - medlem nr 23

                Kommentar

                • e.d
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2005
                  • 688

                  #9
                  jeg driter i om vi synger spillersanger eller hva faen vi synger. Nå skal det faen i meg synges som det aldri har blitt gjort før. så får vi se hvem som er ekte supportere. Er det samme om Fugla fortjener det eller ikke. Dette er det eneste som kan få dem på rett kjøl igjen.
                  synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                  Kommentar

                  • maxpayne
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 1224

                    #10
                    Det er f... meg helt håpløst å si at spillerene på dagens LSK ikke har klubbfølelse. Nei de har ikke den samme som før men det er noe som kjennetegner alle klubber rundt om i Europa i 2007. Jeg er skråsikker på at dagens LSK spillere er stolte av å kle på seg drakta, men ferdighetsnivået til flere av LSK spillerene holder ikke mål i kamper som vi må føre.

                    Jeg klarer faktisk ikke å bli skikkelig opprørt over dette tapet. Det er flaut, men alle vet at det dette laget fra Luxembourg gjorde var et lite fotballmirakel. De var vel knappt over midtbanen mere enn 10 ganger på 2 x 90 minutter men dette er selvsagt en real lærepenge. Vi ser at Brann har lært fra fjoråret i UEFA cupen og vi får håpe at vi gjør det samme.

                    Kommentar

                    • hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

                      #11
                      Det blir spennende å høre om gutta faktisk hadde baller nok til å takke de 25 tilreisende fra Kanarifansen. Respekt til de som reiste ned for å støtte laget i dag.
                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                      - Nosa

                      Kommentar

                      • kimmern
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2005
                        • 1174

                        #12
                        Gratis inngang til samtlige på neste hjemmekamp

                        Etter å ha opplevd noe så FLAUT og ydmykende som dette her så mener jeg at vi FANSEN fortjener bedre enn dette her og derfor gratis inngang på neste hjemmekamp. Det er tross alt vi som betaler. Til de som var i luxemburg så burde gratis sesongkort ut sesongen være på sin plass.

                        Kommentar

                        • Tony
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4737

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av hoyt
                          Det blir spennende å høre om gutta faktisk hadde baller nok til å takke de 25 tilreisende fra Kanarifansen. Respekt til de som reiste ned for å støtte laget i dag.
                          Det hadde dem. ikke bare spillerne, men Nordlie, Per mathisen, Birger k, Fjøra mm.

                          Møt opp på mandag, syng som faen, piperne kan holde seg hjemme.

                          Ja, jeg er drit forbanna nå, men det gir meg ennå mer energi til å være idiot på tribunen til mandag

                          Kommentar

                          • LSKFUGLALSK
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Jul 2007
                            • 1

                            #14
                            Alle fugler små de er
                            skyter vi med luftgevær.
                            Hvis dem ikke faller da
                            Feller vi dem med en bazooka.

                            Nei, fra spøk til alvor så er LSK et lag jeg har hatt respekt for, på tross av klysa Heinz M. og tildels også JÅF. Så jeg syns dette er ganske trist, selvom jeg ikke er en "LSK-patriot". Blir rett og slett litt flau på norsk fotballs veine, for det skal virkelig ikke gå an å være såpass amatørmessige i kampforbredelsene. Ingen virket å være det minste motivert, og da kan du ha hvilken som helst spiller og du vil ikke vinne. Jeg tror faktisk ikke at Tom Nordlie er riktig mann for LSK. Eller rettere sagt, jeg tror ikke LSK er rett klubb for Nordlie. Jeg tror ingen klubber er rett for Nordlie. Han har oftest suksess over en kort periode, og syns han først og fremst kun burde bli tilbudt seks månederskontrakter.

                            Nei, den rette treneren for LSK er i min favorittklubb, HamKam. Tror LSK hadde blitt en seriøs gullkandidat med han tilbake, men det tror jeg aldri vil skje. Og det skal jeg være ganske takknemlig for.

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7055

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av LSKFUGLALSK
                              Alle fugler små de er
                              skyter vi med luftgevær.
                              Hvis dem ikke faller da
                              Feller vi dem med en bazooka.
                              Kan moderator ta ansvar og kaste ham ut av forumet?
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

                                #16
                                Tull. Invester i sesongkort før sesongen, så føles det som du kommer inn gratis hele sesongen, enten laget presterer eller stinker.
                                Lauken er vår venn!

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4377

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av LSKFUGLALSK
                                  . Så jeg syns dette er ganske trist, selvom jeg ikke er en "LSK-patriot". Blir rett og slett litt flau på norsk fotballs veine, .
                                  Vær flau over det føkkings drittlaget ditt som spiller i 1.divivsjon, jævla bonde.
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • egil
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2005
                                    • 1119

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av LSKFUGLALSK
                                    Alle fugler små de er
                                    skyter vi med luftgevær.
                                    Hvis dem ikke faller da
                                    Feller vi dem med en bazooka.

                                    Nei, fra spøk til alvor så er LSK et lag jeg har hatt respekt for, på tross av klysa Heinz M. og tildels også JÅF. Så jeg syns dette er ganske trist, selvom jeg ikke er en "LSK-patriot". Blir rett og slett litt flau på norsk fotballs veine, for det skal virkelig ikke gå an å være såpass amatørmessige i kampforbredelsene. Ingen virket å være det minste motivert, og da kan du ha hvilken som helst spiller og du vil ikke vinne. Jeg tror faktisk ikke at Tom Nordlie er riktig mann for LSK. Eller rettere sagt, jeg tror ikke LSK er rett klubb for Nordlie. Jeg tror ingen klubber er rett for Nordlie. Han har oftest suksess over en kort periode, og syns han først og fremst kun burde bli tilbudt seks månederskontrakter.

                                    Nei, den rette treneren for LSK er i min favorittklubb, HamKam. Tror LSK hadde blitt en seriøs gullkandidat med han tilbake, men det tror jeg aldri vil skje. Og det skal jeg være ganske takknemlig for.

                                    Med Arne Erlandsen tilbake ville det vil bli nye år med 7. plasser... Men det skjønner jeg jo at Hamarfolk er strålende fornøyd med...
                                    KFL - medlem nr 23

                                    Kommentar

                                    • kjett
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Oct 2006
                                      • 40

                                      #19
                                      Mine tanker:

                                      Utrolig flaut resultat, men ikke minst gir det revansjesug. Kommer til å synge av full hals på mandag.

                                      Kommentar

                                      • Gjertsen_KANARIS
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Jun 2006
                                        • 196

                                        #20
                                        Jeg trodde ikke mine egene øyne når jeg så det. først lo jeg "Dette må være en kødd" men fy faen er så utrolig forbanna nå. NÅ MÅ TIFO GRUPPA FÅ OPP EN TIFO, i tilegg KFL skal synge spillernes navn før kampstart få opp selvtelitten som skal til for å knuse godset. Vi skal reise oss sammen med gutta.!
                                        VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎