Billettsalg LSK-Brann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kølla Riisa
    Seniormedlem
    • Jun 2004
    • 1021

    Billettsalg LSK-Brann

    Er det lagt opp til lukket billettsalg denne kampen?

    Blir garantert utsolgt og i mine øyne bør ikke Brann fansen få mer enn sin kvote, dvs halve Diadora svingen.

    Viktig at LSK tar grep ganske fort. I motsetning til LSK fans er bergenserene flinke til å kjøpe billetter på forhånd.

    Jeg vil se en fullsatt Åråsen med minst mulig bergensere den 30 september!
    Last edited by Kølla Riisa; 13.08.2007, 09:58.
  • Fugla- patriot83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2005
    • 1241

    #2
    Til de grader enig!!

    La halve Diadora være gul og svart, folkens!! Fyll opp!!
    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      #3
      Brann får hele svingen

      Hvordan billettoplegget blir kommer det info senere, men salgsstart er etter hva jeg har fått med meg tirsdag 28/8

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #4
        Opprinnelig skrevet av Tony
        Brann får hele svingen

        Hvordan billettoplegget blir kommer det info senere, men salgsstart er etter hva jeg har fått med meg tirsdag 28/8
        Jeg skjønner ikke hvorfor Brann skal få hele svingen,når vi ikke behøver å gi dem mere enn ca 600,,,,,nei la Lsk folket få kjøpe først og er det igjen flere billetter da så selg resten til Brann.

        Kommentar

        • Kølla Riisa
          Seniormedlem
          • Jun 2004
          • 1021

          #5
          Helt enig, hvorfor skal vi være kompis nå?

          Og spesielt mot Brann som dreit i KFL for noen år siden når det var 16 mai kamp i Bergen og alle LSK fans måtte kjøpe billetter på forhånd. Husker godt det maset som var der.

          Nå spiller vi om gull og da må vi tenke på oss selv, dvs gjør hjemmebanefordelen så stor som mulig og la dem få 600 billetter.

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            #6
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Jeg skjønner ikke hvorfor Brann skal få hele svingen,når vi ikke behøver å gi dem mere enn ca 600,,,,,nei la Lsk folket få kjøpe først og er det igjen flere billetter da så selg resten til Brann.

            Dette er vel et gammelt og "enkelt" problem.
            Dersom tribunen deles mellom Fuglafolk og mindre intelligente bergensere, så vil faren for evt bråk øke dramatisk. Alternativet er da å lage en buffersone med ledige seter mellom de to feltene. Og det betyr tap av betydelige inntekter.
            Det tror jeg ikke er et alternativ for LSK.

            Mvh
            Gammer`n
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7028

              #7
              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Jeg skjønner ikke hvorfor Brann skal få hele svingen,når vi ikke behøver å gi dem mere enn ca 600,,,,,nei la Lsk folket få kjøpe først og er det igjen flere billetter da så selg resten til Brann.
              Jeg trodde det var en regel om at bortelaget hadde rett på inntil 10% av billettene?
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • Kølla Riisa
                Seniormedlem
                • Jun 2004
                • 1021

                #8
                Ganske sikker på at den regelen er 5%. Correct me if im wrong.

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  #9
                  Det er vel 5% de har krav på.

                  Kommentar

                  • Ted Nugent
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 851

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av trigz
                    Jeg trodde det var en regel om at bortelaget hadde rett på inntil 10% av billettene?
                    Er vel 5%. Tror det er greit å gi de hele svingen, hvis ikke kommer vel de desperate bergenserne til å skaffe seg billetter andre steder på stadion. Tipper det er en del bergensere som kommer til å være desp etter å se denne matchen.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7028

                      #11
                      OK, jeg vet ikke sikkert selv. I tilfelle er det naturligvis bare tøys å gi Brann flere billetter enn de har krav på.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • skotten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 1794

                        #12
                        Er nok ikke noen vei utenom å gi Brann hele Diadorasvingen, alt annet er sikkerhetsmessig å skyte seg selv i foten. Men for å begrense innslag av rødt på de tre øvrige tribuneseksjonene mener jeg lukket billettsalg for medlemmer av LSK/KFL og sesongkortinnehavere er alfa og omega. Dette har vært gjort med stor suksess mot vif tidligere.

                        Kommentar

                        • JhnY
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 975

                          #13
                          Hvorfor skulle det bli noe bråk der?. Ble da ikke noe bråk når vi stor i bergen? Da stod vi ved sidena Bergensere. De var over og ved siden av oss. Herregud.
                          Gi dem de 5% de har krav ikke en % mer.!

                          Kommentar

                          • KFL109
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1958

                            #14
                            Jeg er skeptisk til innføring av 5%-regelen inntil vi har så mange faste publikummere på Åråsen at det tvinger seg fram av seg sjøl.

                            At ikke alle som har lyst til å se en eller to enkeltkamper i sesongen får plass kan gi positive følger i flere solgte sesongkort og færre "turister" - noe som det blei syta maksimalt om etter forrige storkamp.

                            I tillegg til å like å se på fotball og være på feltet synes jeg det er positivt med tribunekamp. Jeg mener at det skaper en bedre total tribunestemning med motstanderfansen på plass.

                            For oss som liker å følge Fugla rundt omkring i Norge går det an å tenke at det finnes likesinnede som følger andre klubber også. Jeg ønsker ikke at Kanari-Fansen skal bli avspist med så få billetter som mulig når vi reiser på tur, og synes det er greit at Vålerengen og Brann fyller opp sin sving.

                            Derimot mener jeg at det er uproblematisk å stenge de tre andre tribunene for andre enn LSK-tilhengere.
                            Vidar Evje

                            Kommentar

                            • JhnY
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 975

                              #15
                              Lukka salg og 5% til bergenserne.! Vi fyller hele stadion uten problemer

                              Kommentar

                              • iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av KFL109
                                For oss som liker å følge Fugla rundt omkring i Norge går det an å tenke at det finnes likesinnede som følger andre klubber også. Jeg ønsker ikke at Kanari-Fansen skal bli avspist med så få billetter som mulig når vi reiser på tur
                                Det gjør vi jo allerede! Unntaket er vel bare Ullevål, men der er det jo plass nok.
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
                                  Er vel 5%. Tror det er greit å gi de hele svingen, hvis ikke kommer vel de desperate bergenserne til å skaffe seg billetter andre steder på stadion. Tipper det er en del bergensere som kommer til å være desp etter å se denne matchen.
                                  Pussig det, hvordan bergensere alltider desp etter å se gullet svinne hen... høst etter høst...i denne kampen får de 0 mål, 0 poeng.
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • JhnY
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 975

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
                                    Tror det er greit å gi de hele svingen, hvis ikke kommer vel de desperate bergenserne til å skaffe seg billetter andre steder på stadion. Tipper det er en del bergensere som kommer til å være desp etter å se denne matchen.
                                    Vil du heller at desperate bergensere får de plassene på diadora enn LSK supportere?

                                    Med et lukket salg vil det være VELDIG få bergensere som vil få sitteplasser. Klart noen vil klare å kapre noen billetter.

                                    Men Faen mann, viktigere å ha 3 1\2 tribuner i gult og svart som heier fram gutta til gullet? Eller er desp bergensere viktigere?

                                    Kommentar

                                    • Nightfox
                                      -Brannsupporter-
                                      Bøffel
                                      • May 2006
                                      • 24

                                      #19
                                      Å sammenligne dette med en 16. mai-kamp i bergen blir veldig feil. En 16. mai kamp blir "alltid" utsolig på første dagen i bergen, og er særdeles populær i Bergen og trondheim. Det er derfor de alltid får hjemmekamp denne dagen. På grunn av at behovet for billetter blir så stort, får LSK bare sin kvote, og ingenting mer. Og grunnen til at det kanskje blir noen færre billetter enn 5% til dere er rett og slett at kanarifansen ikke klarer å selge ut disse billettene, returnerer de til Brann, og disse billettene blir lagt ut for nytt salg noen dager eller en uke senere.

                                      Dere har ikke tradisjon for å fylle stadion. Dessverre for dere, det er realitetene. Objektivt sett. Brann spiller for NESTEN fulle tribuner hver kamp, og gir såklart kun vekk kvoten sin. Dere kan se på høydepunkter fra årets tippeliga på nesten hver eneste hjemmekamp for dere så er det masse ledige seter å spore. Som en konsekvens av dette ser LSK da her et inntektspotensiale, pluss at inntrykket fra åråsen blir mye bedre med to store supportergjenger som kriger om æren og tre poeng som kan friste tvsitterene i å ta turen neste gang. Kanskje har dere til vane å selge ut mot Brann, men jeg tviler. I så fall er det med Brann sin hjelp. For dere selger ikke ut stadion "uten problemer", i den situasjonen er dere ikke.

                                      På Brann Stadion er det et 2 meter høyt gjerde eller noe slikt for å skille supportere i bredden. Det er også noe for å skille supporterne over, men det ser litt uheldig ut. Det er jo rett og slett fordi at Brann er i en ombyggingsperiode, og dette kommer ikke til å bli noen permanent løsning. Uansett er det noen av de bedre borteplassene i eliteserien.

                                      Kommentar

                                      • Ted Nugent
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 851

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av JhnY
                                        Vil du heller at desperate bergensere får de plassene på diadora enn LSK supportere?

                                        Med et lukket salg vil det være VELDIG få bergensere som vil få sitteplasser. Klart noen vil klare å kapre noen billetter.

                                        Men Faen mann, viktigere å ha 3 1\2 tribuner i gult og svart som heier fram gutta til gullet? Eller er desp bergensere viktigere?
                                        Nei jeg vil ikke det. Jeg er helt enig i at det beste ideelt sett er å gi de bare 5%. Poenget er at jeg tror kanskje vi da risikerer haugevis med bergensere andre steder på tribunen. Og da syns jeg det er bedre å samle skarrerne bak goal. Vi skal ihvertfall være jævlig sikre på at vi selger ut alt hvis vi gir de bare 5%.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎