Per Bergs rolle i LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torsi
    Medlem
    Møteplager
    • Apr 2007
    • 80

    Per Bergs rolle i LSK

    Per Berg innrømmet at han "fjernet" Røsler.
    jeg syns det er litt lumpent gjort jeg da.. å bruke milionene sine som pressmiddel for å få det som han vil. Virker som om det ikke er så mye følelser for klubben, bortsett fra reklamen han får på drakter og plakater. Han får vel stole på at det er folk som kan det som ordner organiseringen av LSK. Mistet litt respekten for vår rike onkel må jeg innrømme!
    Aldri alene til Åråsen (eller ullevaal??) :D
  • Johnny Sack
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jun 2007
    • 127

    #2
    Dette kom vel ikke som noe sjokk på deg? Hvis man leste litt mellom linjene i styrets uttalelser når Uwe ble sparket, forstod man jo at Per Berg ønska en forandring. Hva var best for klubben? At alt av økonomiske resurser forsvant eller at Uwe ble sittende? Synes det var døvt sjæl når Uwe ble sparka, men må jo si at det ikke akkurat suger å være LSK supporter nå om dagen.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13271

      #3
      I tillegg går det jo an å lure litt på termer som "mektige bakmann" og "rik onkel". Man er ikke mye "bakmann" når man faktisk sitter i sportslig utvalg. Man er ikke mye "rik onkel" når man har spilt i klubben i årevis og er aktivt med i styre og stell. Da er man en del av kjernefamilien LSK, penger eller ei. Man må forstå at media lager en vinkling på dette som ikke stemmer helt med virkeligheten.

      Kommentar

      • FilipOlander
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2004
        • 218

        #4
        Utrolig rart tidspunkt å ta opp dette på. LSK ligger på andreplass ETT stakkars poeng bak Brann. LSK skal spille semifinale i cupen. LSK har et sunn og god økonomi. Uwe ble løst fra kontrakten. Han tjente sikkert penger på det også.

        Ikke syns synd på en profesjonell utøver som tjener i overkant litt mer enn det gjennomsnittsarbeideren gjør. Han var bare en arbeidsmaur. Han var bare et verktøy for å få LSK opp i toppen. Jeg stoler på Tom. Jeg stoler Per. Jeg stoler på framtida!
        Filip!

        \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

        Kommentar

        • skotten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 1794

          #5
          Opprinnelig skrevet av FilipOlander
          Utrolig rart tidspunkt å ta opp dette på. LSK ligger på andreplass ETT stakkars poeng bak Brann.
          Innslaget er neppe ment for å sverte Fugla, men for å hause opp kampen Viking - LSK på søndag. Var/er forøvrig en av de som er uenige i sparkingen av Rösler, men det tar ikke bort det faktum at jeg er glad for at pengemennene i klubben er tidligere toppspillere med organisasjonstalent. Har ingen problemer med at Per Berg sitter i sportslig utvalg. Hadde vært noe annet om pengemennene hadde vært BikBok-gründere og skipsredere, og hadde krevd å få ta sportslige avgjørelser...

          Kommentar

          • Johnny Sack
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Jun 2007
            • 127

            #6
            Helt klart, glem detta nå. Vi kommer til å ta the double i år...jeg bare veit det!

            Kommentar

            • FilipOlander
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2004
              • 218

              #7
              Opprinnelig skrevet av skotten
              Innslaget er neppe ment for å sverte Fugla, men for å hause opp kampen Viking - LSK på søndag.
              Selvsagt skotten. Likevel er det kanskje på tide at både fans og klubb legger dette bak seg? Uwe Rösler var trener for LSK i to år. Han har ikke lokal tilhørighet. Han har heller ikke gjort seg til en helt mer enn at han løftet LSK opp fra begredeligheten med Arne Erlandsen. Uwe Rösler er trenfer for Viking nå, og denne tråden er for TABLOID. Hvorfor skal ekte supportere kaste seg på hylekoret?
              Filip!

              \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

              Kommentar

              • RoyVaadal
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 4055

                #8
                Ganske mye er allerede sagt i denne diskusjonen:

                RoyVaadal.

                Kommentar

                • Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av FilipOlander
                  Selvsagt skotten. Likevel er det kanskje på tide at både fans og klubb legger dette bak seg? Uwe Rösler var trener for LSK i to år. Han har ikke lokal tilhørighet. Han har heller ikke gjort seg til en helt mer enn at han løftet LSK opp fra begredeligheten med Arne Erlandsen. Uwe Rösler er trenfer for Viking nå, og denne tråden er for TABLOID. Hvorfor skal ekte supportere kaste seg på hylekoret?
                  Latterlig av deg å si at Uwe ikke har gjort seg til en helt, mer enn at han løftet LSK opp fra sumpa i 2002. Han var ene og alene grunnen til at vi ikke rykket ned, og han sikra oss 3 poeng på egenhånd i sin siste kamp i første runde mot Glimt året etter. Etter det profesjonaliserte han LSK så til de grader, og har gitt oss en enorm utvikling, både når det gjelder spillernes profesjonalitet og sportslige resultater. Han leda oss til cupfinalen i 2005, deretter Royal League finalen. Vi kjempet i toppen med han som trener begge år, og vi var _et_ mål unna andreplass i 2006. Uwe er etter min mening blant de aller største.

                  Forøvrig enig i at denne debatten er ferdig debatert.
                  Lauken er vår venn!

                  Kommentar

                  • fotball_marthe
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 1069

                    #10
                    Skjønner ikke helt poenget med å ta opp dette temaet igjen.. Skal vi lage en ny tråd om det her hver gang vi møter Viking?
                    Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                    Kommentar

                    • CocaJerry
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2532

                      #11
                      Angående Per Bergs rolle i Lillestrøm SK så vil jeg bare si at jeg er utrolig glad for at vi en kar som Per Berg, og at han hentet Tom Nordlie hjem til Åråsen.

                      Kommentar

                      • Arind
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2006
                        • 459

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
                        Skjønner ikke helt poenget med å ta opp dette temaet igjen.. Skal vi lage en ny tråd om det her hver gang vi møter Viking?
                        Enig der....dette er en tråd sånn litt uten mening. Dette er historie.....
                        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎