Sikkerheten på Åråsen mot Brann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fuglemann
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Sep 2007
    • 183

    Sikkerheten på Åråsen mot Brann

    Ikke nok med at vi ble pissa på av Brann, men jeg er fly forbanna på vaktene på Åråsen ikveld. Jeg hadde kjøpt billett på RB tribunen til meg og min samboer, irritasjonen ble da grenseløs når jeg ble sittende midt i en horde av Brann supportere!!! hva f.. . er meningen med å stå i kø for billetter når motstanderlagets supportere får billetter på den såkallte "gule" delen av stadion??? jeg bare spør... dette provoserte meg noe så jævlig. Toppen av det hele var at mange LSK fans ble bortvist fra samme sted fordi det var fullt..
    jeg spurte flere vakter om dem var totalt fargeblinde, men dem gadd ikke komme og se engang...
    Forbannat....
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    #2
    Ja dette har vel med at vi ikke klarer å selge ut nok billetter til gule folk og da blir det sånn desverre.Enig med du..Forferdelig siuasjon..

    Huff endelig 667 innlegg..
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

    Kommentar

    • Seb.R
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 4159

      #3
      Selv fikk jeg et eller annet kasta på meg som traff meg i bakhuet. Rundt meg står det 3 vakter som ikke enser en dritt.

      Jeg er også svært enig med deg. Dersom LSK har lukket salg, så har LSK lukket salg. Bortesupportere som setter seg på andre tribuner enn dem har blitt henvist til, bør nektes adgang, evt. bli flyttet over til bortetribunen dersom det er plass.
      www.sebastianramsland.com
      www.twitter.com/sebramsland

      Kommentar

      • LSK-jenta
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2004
        • 656

        #4
        Så dere mener at LSK skal tape penger på la oss si 1000 billetter fordi LSK-folk ikke gidder å komme?
        Skal man ha HELT gule tribuner på Åråsen må nok folk gidde å komme på kamp og fylle stadion da!
        Yvonne

        Kommentar

        • Fuglemann
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Sep 2007
          • 183

          #5
          Tape penger?? det ble bortvist minst 20 LSK fans fra samme sted fordi de ikke fikk sitte, de lot heller Brannfansen ha setene.. og ikke gadd vaktene passe på der heller...jeg hadde lyst til å denge en ekkel bergenser, men da hadde jeg vel sjøl fått deng av 50 Bergensere før vaktene hadde kasta meg ut... URK!!!
          Det neste blir vel at jeg må sitte sammen med Haugesundere under Cupfinalen!!!

          Kommentar

          • Seb.R
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 4159

            #6
            Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
            Så dere mener at LSK skal tape penger på la oss si 1000 billetter fordi LSK-folk ikke gidder å komme?
            Skal man ha HELT gule tribuner på Åråsen må nok folk gidde å komme på kamp og fylle stadion da!
            Det var langt ifra 1000 stk. rødkledde som satt på Notar, RB og SS-tribunene. Dette hadde blitt løst veldig enkelt ved å be alle rødkledde brannsupportere å gå inn ved bortetribunen. Er det ikke plass til alle på bortefeltet, utvider man dette. Det var jo en sikkerhetsklarering på ca. 6 setekolonner mellom bortefeltet og resten av Diadora-tribunen. Hadde man minsket denne avstanden med én setekolonne, hadde man fått plass til alle rødkledde på et samlet sted. Ingen taper penger, og sikkerheten bevares.

            Tar jeg ikke helt feil blir jo VIF-supportere henvist til bortetribunen de gangene vi har dem på besøk.
            www.sebastianramsland.com
            www.twitter.com/sebramsland

            Kommentar

            • Fuglemann
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Sep 2007
              • 183

              #7
              Det teiteste er at vaktene sier politiet sorterte ved inngangen.. da tror jeg man bør begynne å sjekke synet på onklene som står der...
              Jeg så med egne øyne som det sies her at Diadora tribunen ikke var full, hadde man flyttet LSK fansen på høyre siden sammen og utvidet Brannsektoren kunne dem putta alle geiteskjenderne inn der istedet for å la dem herse med oss LSK fans som havna midt oppi dem.. det er f... meg siste gang jeg gidder stå i kø for billetter. (unntatt cupfinalen da ;-)

              Kommentar

              • Jan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2007
                • 386

                #8
                Opprinnelig skrevet av Fuglemann
                Tape penger?? det ble bortvist minst 20 LSK fans fra samme sted fordi de ikke fikk sitte, de lot heller Brannfansen ha setene.. og ikke gadd vaktene passe på der heller...jeg hadde lyst til å denge en ekkel bergenser, men da hadde jeg vel sjøl fått deng av 50 Bergensere før vaktene hadde kasta meg ut... URK!!!
                Det neste blir vel at jeg må sitte sammen med Haugesundere under Cupfinalen!!!
                Noe sier meg at du hadde fortjent litt deng! Deng & fotball har ingenting tilsammen å gjøre. Selv om jeg er enig i at de må gå an å putte alle Brann-supportere på en tribune/plass.

                Kommentar

                • Fuglemann
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Sep 2007
                  • 183

                  #9
                  Det er langt fra å ha lyst til å denge noen til å faktisk gjøre det... jeg bare setter det på spissen for å forklare hvordan det kunne gått pga åndsvak sikkerhet rundt kampen.. de kunne like gjerne sluppet 50-60 Bergensere opp til KFL tribunen, tror ikke det hadde blitt så populært heller...

                  Har ikke slått ett annet menneske på minst 20 år jeg ;-) (men har hatt lyst)

                  Kommentar

                  • Krissern
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 1017

                    #10
                    Jeg kasta biletten min da jeg kom opp på feltet noen timer før start, det skulle vise seg å ikke være så jævla lurt! En innvandrer (ikke han med turban) kommer med den jævla vesten sin å sier at jeg skal dra meg ut fra stadion, jeg blir utvist fra stadion og måtte ta noen telefoner for å komme meg inn! Dette er så på trynet at det er til å spy av!

                    Edit: Dette er forresten samme vakt som jaga en ålesund supporter opp på feltet, fordi hun ikke kunne stå nede.. Stakkars fisker..

                    Kommentar

                    • MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3352

                      #11
                      Skuffende hvis Brannsupportere i supporter effekter slippes inn på andre tribuner enn borte tribunen. Når vi ikke klarer å selge ut kampen selv, så er det greit å selge fritt, men da må vaktene passe på at Brann-effekter ikke er synlige.

                      I Bergen møtte vi LSK-tilhengere som ikke slapp inn på tribunen med LSK-drakter, så da er det bare å gjengjelde tjenesten.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                      Kommentar

                      • Serbern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 5496

                        #12
                        Flere på RB med brann-drakt og brann-skjerf. Utrolig dårlig av onkel og av vaktene og la de sitte komme inn og sitte der hele kampen.

                        Kommentar

                        • forzakanaris
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Feb 2007
                          • 92

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Serbern
                          Flere på RB med brann-drakt og brann-skjerf. Utrolig dårlig av onkel og av vaktene og la de sitte komme inn og sitte der hele kampen.
                          Helt enig med deg!! Det blir for dumt å la bortesupportere med supportereffekter slippe inn på andre tribuner enn den/de som er ment for de (diadora og "spillerbill.plasser" på notar).
                          Det er få land utenom Norge som lar dette passere, i f.eks. England (vet det er en sammenligning satt på spissen) er det strengt forbudt for bortesupportere med supporterutstyr å befinne seg på andre tribunedeler enn tildelt!
                          Vaktene og politiet må da kunne overholdet disse reglene??!!
                          -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

                          Kommentar

                          • Kanariz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 2507

                            #14
                            men hvordan er dette mulig: uansett om vi har lukket salg eller ikke, så blir blir HELE det borterste feltet på SS fyllt opp av borte supportere.... Hvordan er det mulig når det er "Lukket" salg....

                            Kommentar

                            • Henrik
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2006
                              • 2110

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Kanariz
                              men hvordan er dette mulig: uansett om vi har lukket salg eller ikke, så blir blir HELE det borterste feltet på SS fyllt opp av borte supportere.... Hvordan er det mulig når det er "Lukket" salg....
                              Har vel noe med at LSK ikke klarte å selge ut billettene når det var lukket salg, og at akkurat de billettene var de minst populære og ble dermed solgt til slutt i det åpne salget.

                              Kommentar

                              • KanariGulFugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 454

                                #16
                                på feltet i går stod det også bergensere, midt blandt kanarifansen, noe som var syyykt provoserende, da 2 av våre egne supportere måtte gå å finne en annen plass pga altfor trangt og man så ikke noenting.. var like før jeg stakk selv, men tror det var noen som dro hjem etter pausen for ble fort litt bedre plass da!

                                Kommentar

                                • gutt94
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2007
                                  • 3271

                                  #17
                                  Det va 4 jævela brann fans bak meg og kansje 10 foran og 2 til venstre og ja hvor for er de der.
                                  DE skreik at vi bare kunne gå hjemm for vi hadde ingen ting og gjøre på åråsen resten av kampen!!!
                                  Da var det 2 av de som ble bortvist fra åråsen!!
                                  Men resten av de fikk sitte!
                                  HVor for i fan det!
                                  KnutHSolberg

                                  Kommentar

                                  • Fuglemann
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Sep 2007
                                    • 183

                                    #18
                                    bra det er flere som vil ha slutt på det tullet her med å slippe bortesupportere inn sammen med LSK fans. På RB tribunen var det minst 100 Bergensere, hver gang Brann scora reiste jo omtrent delen av RB tribunen seg fra midten og bort mot inngangen... jævli gøy med en flokk hånlige Bergensere i trynet gjennom 90 minutter..
                                    Nei dette må det bli slutt på, greit at LSK ikke greier fylle tribunene, men sortere gult og rødt burde dem jammen klare..
                                    Jeg takla de to gamle kjerringene fra Sogndal i hjemmestrikka saftgensere med pipestemme som jeg alltid kom bak når Sogndal var på besøk, men det var jo sjarmerende i forhold til igår... dessuten er saftpressera der dem hører hjemme nå heldigvis..

                                    Kommentar

                                    • Brann_Askøy
                                      Juniormedlem
                                      Bøffelpromp
                                      • Oct 2007
                                      • 10

                                      #19
                                      Den dagen Lillestrøm tilbyr flere biletter til borte-tribunen, slik at kampkåte bergensere slipper å måtte kjøpe biletter andre steder, så vil nok dette løse seg..

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Brann_Askøy
                                        Den dagen Lillestrøm tilbyr flere biletter til borte-tribunen, slik at kampkåte bergensere slipper å måtte kjøpe biletter andre steder, så vil nok dette løse seg..
                                        Feil!

                                        Den dagen LSK sine vakter gjør jobben sin skikkelig så vil dette løse seg.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎