Lillestrøm SK - Tromsø IL Søndag 02 aug. kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KrisB
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2008
    • 2923

    Kamptråd Lillestrøm SK - Tromsø IL Søndag 02 aug. kl. 18:00

    Hjemme kamp mot Tromsø. På Alfheim ble det 1-1 med mål av Edwin.
    Nordveit er i Nürnber og får ikke spille. Pedersen er tilbake, er Johnsen og Eriksen klare? Nosa er tilbake fra karantene.

    Hvordan blir laget?
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

    #2
    Otto
    Eriksen - Pedersen - Kippe - Ringstad
    Tokstad - Nosa - Kiko - Bolly
    Occean - Edwin

    Vi trenger desperat en stopper, men heller Gabrielsen enn Riseth. Håper vi fortsetter å bruke venstreben på venstresiden. Ergo ikke Eriksen eller Pedersen på venstreback, og ikke Kiko eller Bjørkøy på venstrekant.

    Var det opp til meg ville jeg brukt Hansen i mål (til tross for at Otto var god i forrige kamp) samt BBS sammen med Edwin på topp. Men det er vel så lite trolig at jeg ikke vil foreslå det

    Kommentar

    • mats
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 621

      #3
      ----------------otto-------------------
      pedersen/eriksen---vidar-kippe---ringstad/eriksen
      bolly---nosa---kiko--- mykle
      --------edwin--------arild-------

      Kommentar

      • MartinRE
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2008
        • 738

        #4
        Otto
        Eriksen-Pedersen-Kippe-Ringstad
        Essediri-Nosa-Kiko-Myklebust
        Edwin-Sundgot
        "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

        Kommentar

        • krisruds
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 839

          #5
          Etter min mening har vi et førstelag slik det er nå.

          Otto
          Eriksen-Pedersen-Kippe-Ringstad
          Essidiri-Nosa-Bjørkøy-Tokstad/Myklebust
          OO-Edwin


          Keeper: Er såpass liten forskjell på Hansen og Otto i mål, så da kjører vi safe med Otto pga han har et jevnere nivå en Hansen.

          Forsvar: Eriksen-Pedersen-Kippe-Ringstad

          - Kippe har fast plass, ferdig med det.

          - Eriksen burde spille når han er frisk, han kan spille både venstre og høyreback. Men i manko av stopper så blir det høyreback i denne kampen.

          - Ringstad mener jeg er klart førstevalg på venstreback siden Marius er skadet, kanskje han burde være førstevalg når Marius er skadefri også?? Samt at vi mangler en stopper (Håvard f.eks) slik at Pedersen må spille stopper.

          - Pedersen er vel det beste høyreback valget vi har, men i manko på en stopper må og burde han spille stopper. Nå møter vi en stor spiss i Sigurd, så da trenger vi den kraften han har inne i midten.

          Midtbane: Essidiri - Nosa- Bjørkøy- Mykle/Tokstad.

          - Essidiri: Han er vel den eneste på laget som har et bra innleggsbein i kamp. (Se bort ifra Bjørkøy sitt på dødball) Samt at vi trenger veldig en spiller som kan spille kant. Han tror jeg også har godt av å ha Eriksen bak seg slik at vi kanskje kan få noen overlapp.

          - Nosa: det sier seg selv.

          - Bjørkøy: joda, det er ikke så stor forskjell på Bjørkøy og Kiko, men synes Kiko har alt for mange dårlige og farlige pasninger de sisten kampene at jeg heller vi gå for en mer sikker Bjørkøy. Men hadde vi spilt med et lite anker så hadde Kiko blitt valget.

          - Mykle/Tokstad: Synes Tokstad har gjort en god jobb de kampene han har spilt, samt de kampene har hele laget sliti, slik at han ikke har fått vise seg offensivt noe. Men i en kamp vi har muligheter til å kanskje styre kampen litt burde han få litt sjanser fremover også. Samt at han klarer seg veldig godt bakover. Mykle har ikke vist noe spesielt iår, men han har nokså gode ferdigheter fremover, men er dessverre helt lam foran mål. (man kanskje det snur nå etter han fikk sitt første.)

          Spiss: OO og Edwin

          - Edwin: Skal være med uansett.

          - OO: Han kommer seg mer og mer, dette burde bli en kamp der vi har mer ball enn mot RBK. Samt at Arild ikke akkurat har vist seg god de siste 2 kampene han spilte. Bergmann er også en mulighet, men først som innbytter for OO.
          krisruds medlem av KFL siden 1996


          OI OI OI nå har vi det morro :)

          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

          Kommentar

          • Udyret
            Medlem
            Hoffnarr
            • Oct 2008
            • 47

            #6
            Drømmelaget (til denne runden)

            Otto

            Eriksen Gabrielsen Kippe Johnsen

            Essidiri Nosa Kiko Bolly

            Edwin Ollie

            Kommentar

            • tippen
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Jul 2009
              • 25

              #7
              Hvilket lag jeg tror kommer til å starte er :

              Otto
              Eriksen - Pedersen - Kippe - Ringstad
              Nosa - Bjørkøy - Kiko - Myklebust
              Olli-Edwin

              Hvilket lag jeg skulle ønske er :

              Hansen
              Eriksen-Pedersen-Kippe-Ringstad
              Essediri-Bjørkøy-Nosa-Myklebust
              Sungot-Edwin

              Syns Olli og Kiko er for ustabile....jeg kan heller ikke skjønne hva vi gjør med essediri på laget....men....Han har en god passnings fot og har faktisk spilt relativt greit de siste kampene....og ingen tvil...jeg mener ikke Otto holder ett stabilt tippeliga nivå, som i fjor...han er en av mange grunner til at vi snart har slippi inn mest mål i år,MEN absolutt ikke bare hans feil..en stabil første keeper er han desverre ikke........



              Men vi eLSKer vell fordet...

              Og vi skal knuse Tromsø...både på tribunen og ute på banen....

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                #8
                ----------Otto----------
                Lasse-Lunan-Frode-Stian
                ----------Kiko----------
                -Kristoffer-Nosa-Magnus-
                ----------Arild----------
                ----------Edwin---------

                Eventuelt Bolly inn på venstre og Magnus over på Höyre.

                Essediri hörer ikke hjemme på vingen. Har for lite register. Har derimot litt tro på at han kan bli en bra back. Det krever dog mer defensiv drilling. Fyren har god fart og en bra innleggsfot, men er for dårlig mann mot mann. Som overlappende back som slår innlegg kan han derimot bli bra.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • sparwasser
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3185

                  #9
                  FRODE KIPPE SPILLER SIN ELITESERIEKAMP NR.200 FOR LSK
                  (forhåpentligvis mot Tromsø)

                  Følg med på LIVE resultater for dine favorittlag og ligaer i hele verden og Eliteserien, Toppserien, Obos-ligaen og resten av norsk toppfotball.

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    #10
                    Mitt drömmelag til denne runden:

                    Innsats
                    Innsats-Innsats-Innsats-Innsats
                    Innsats-Innsats-Innsats-Innsats
                    Innsats-Innsats

                    Jeg driter i hva innsats-spillerne heter.

                    Trenere: Herr Rutinert, Herr Kynisme og Herr Vinnervilje.
                    Drömmedommer: en nöytral mann. Hvis dette finnes innenfor NFFs LSK-hatende diktatur.
                    Resultat: likegylig, saa lenge det blir tre poeng igjen paa Aaraasen. Alt annet er likegyldig.

                    Men vi maa ha tre poeng, alt annet er raeva og ikke bra nok - Henning Berg.
                    Denne gangen faar du sörge for at det blir slik.
                    Last edited by Hamburg & Kanari; 29.07.2009, 04:14.
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • tippen
                      Juniormedlem
                      Bøffel
                      • Jul 2009
                      • 25

                      #11
                      noen som vet hvor lenge Søgård,Eriksen og Johnsen er ute med skader?

                      Kommentar

                      • Eriksve
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 885

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av tippen
                        noen som vet hvor lenge Søgård,Eriksen og Johnsen er ute med skader?
                        Ref. nyhetstråden så trente Espen i dag.

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4376

                          #13
                          Otto

                          Eriksen - Pedersen - Kippe - Ringstad

                          Essediri - Tokstad - Nosa - Mykle

                          Edwin - Sundgot


                          Otto er ganske selvskreven.

                          Eriksen er det samme, hvis han ikke er klar så starter Ruben.

                          Pedersen er vel det beste alternativet.

                          Kippe bankers.

                          Ringstad er nok beste alternativ på VB, hvis ikke Johnsen blir klar.

                          Essediri vårt beste alternativ på kanten. Slår gode innlegg i det minste.

                          Tokstad sentralt hvis ikke Søgård er klar. Kiko er vanvittig dårlig om dagen, og ødelegger vårt offensive spill med dårlig tempo, håpløse tversoverpasninger, eller støttepasninger. Virker som at det meste skal gjennom kiko, og han er så forbanna treig at det er en plage å se på. MÅ UT! Minner om at vår rekke med gode kamper kom uten kiko. Mulig tilfeldig, men har nok en sammenheng. Bjørkøy svak i det siste. Gi Tokstad en sjanse på sin favorittplass?

                          Nosa er selvskreven.

                          Mykle på venstrekant i mangel på alternativer.

                          Edwin selvskreven.

                          Sundgot blir hans makker. Smart spiller. Scorer mer enn Occean.
                          ..................

                          Kommentar

                          • Pingla
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 345

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av _Jonern
                            Otto

                            Eriksen - Pedersen - Kippe - Ringstad

                            Essediri - Tokstad - Nosa - Mykle

                            Edwin - Sundgot


                            Otto er ganske selvskreven.

                            Eriksen er det samme, hvis han ikke er klar så starter Ruben.

                            Pedersen er vel det beste alternativet.

                            Kippe bankers.

                            Ringstad er nok beste alternativ på VB, hvis ikke Johnsen blir klar.

                            Essediri vårt beste alternativ på kanten. Slår gode innlegg i det minste.

                            Tokstad sentralt hvis ikke Søgård er klar. Kiko er vanvittig dårlig om dagen, og ødelegger vårt offensive spill med dårlig tempo, håpløse tversoverpasninger, eller støttepasninger. Virker som at det meste skal gjennom kiko, og han er så forbanna treig at det er en plage å se på. MÅ UT! Minner om at vår rekke med gode kamper kom uten kiko. Mulig tilfeldig, men har nok en sammenheng. Bjørkøy svak i det siste. Gi Tokstad en sjanse på sin favorittplass?

                            Nosa er selvskreven.

                            Mykle på venstrekant i mangel på alternativer.

                            Edwin selvskreven.

                            Sundgot blir hans makker. Smart spiller. Scorer mer enn Occean.
                            I disse dager hvor det ropes om for MYE endring på laget og posisjoner, er det vel lite sannsynlig at Tokstad brått skal kastes inn i konkurransen om en sentral plass. Ser heller ingen grunn til at han skulle bli foretrukket fremfor Kiko og Jonna, selv om de ikke akkurat har storspilt.

                            Noe av det vi sliter mest med er vel en midtbane som har ro nok og ferdigheter nok med ball til å klare å beholde ballen lenge nok til at vi klarer å spille oss ut av press, og gjerne også klarer å sette et visst press på motstanderne. I tillegg til selvsagt å ha spillere med nok fart og ork til å tette rom når vi ikke har kula.
                            Sistnevnte tror jeg Tokstad definitivt ville gjort bedre enn ihvertfall Bjørkøy, men MED ball tror jeg Tokstad er lang unna moden nok etter hva han har vist sålangt (selv om Kiko har gjort helt sjeldent mye guffent med ballen etter at han kom tilbake fra skade).
                            ¯\_(ツ)_/¯

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4376

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Pingla
                              I disse dager hvor det ropes om for MYE endring på laget og posisjoner, er det vel lite sannsynlig at Tokstad brått skal kastes inn i konkurransen om en sentral plass. Ser heller ingen grunn til at han skulle bli foretrukket fremfor Kiko og Jonna, selv om de ikke akkurat har storspilt.

                              Noe av det vi sliter mest med er vel en midtbane som har ro nok og ferdigheter nok med ball til å klare å beholde ballen lenge nok til at vi klarer å spille oss ut av press, og gjerne også klarer å sette et visst press på motstanderne. I tillegg til selvsagt å ha spillere med nok fart og ork til å tette rom når vi ikke har kula.
                              Sistnevnte tror jeg Tokstad definitivt ville gjort bedre enn ihvertfall Bjørkøy, men MED ball tror jeg Tokstad er lang unna moden nok etter hva han har vist sålangt (selv om Kiko har gjort helt sjeldent mye guffent med ballen etter at han kom tilbake fra skade).
                              At det har vært for mye endringer er det liten tvil om. Men akkurat det å flytte Tokstad fra venstrekanten (en uvant posisjon for han) og inn midten (der han hører hjemme) ser jeg ikke på som det største problemet akkurat. Hvorfor ser du ingen grunn til at han skulle få sjansen fremfor ubrukelige kiko og bjørkøy? Vi har blitt totalt pissa på på sentral midtbane med de to fra start.

                              Videre ser jeg du mener at Tokstad har mer fart og ork, men umoden med ball. Enig i det første, men hvor dårlige er ikke de to andre med ball da? Det går feilpasninger i hytt og pine. Kan umulig bli noe værre.

                              Dessuten mener jeg det er en skam at et av våre største talenter skal bli misbrukt på kanten, mens to av våre "stjerner" har klippekort sentralt uansett hvor ubrukelige de er.
                              ..................

                              Kommentar

                              • dollyholly
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2007
                                • 965

                                #16
                                [QUOTE=sparwasser;362151]FRODE KIPPE SPILLER SIN ELITESERIEKAMP NR.200 FOR LSK
                                (forhåpentligvis mot Tromsø)


                                Hvor mange har egentlig over 200 eliteseriekamper for Lsk? De jeg kommer på i farten er Bjarmann, Sundgot og Søgård. Sikkert mange flere. Finnes det noen statistikk over dette?

                                Kommentar

                                • Baloo
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2006
                                  • 292

                                  #17

                                  Kommentar

                                  • dollyholly
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2007
                                    • 965

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Baloo
                                    Takk så mye, elsker statistikk. I følge denne siden har Kippe 198 kamper. Litt vanskelig å vite hva man skal stole på.

                                    Kommentar

                                    • sparwasser
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3185

                                      #19
                                      [QUOTE=dollyholly;362302]
                                      Opprinnelig skrevet av sparwasser
                                      FRODE KIPPE SPILLER SIN ELITESERIEKAMP NR.200 FOR LSK
                                      (forhåpentligvis mot Tromsø)


                                      Hvor mange har egentlig over 200 eliteseriekamper for Lsk? De jeg kommer på i farten er Bjarmann, Sundgot og Søgård. Sikkert mange flere. Finnes det noen statistikk over dette?
                                      Kanaripedia:
                                      306: Torgeir Bjarmann (1988-03)
                                      273: Arild Gilbert Sundgot (1997-09)
                                      227: Arne Amundsen (1977-87)
                                      222: Espen Søgård (1999-09)
                                      221: Tom Gulbrandsen (1988-97)
                                      207: Dennis Schiller (1987-96)
                                      199: Frode Kippe (1997-09)




                                      Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                      Takk så mye, elsker statistikk. I følge denne siden har Kippe 198 kamper. Litt vanskelig å vite hva man skal stole på.

                                      Vet ikke når Kjell Nystrøm oppdaterte LSKhistorikk sist. Uansett, mannen gjør en kjempejobb.
                                      Selv bruker jeg altomfotball.no som hovedkilde.

                                      Kommentar

                                      • dollyholly
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2007
                                        • 965

                                        #20
                                        Herlig, takk takk Kjell Nystrøm. Gjett hvilken dommer som har gitt Lsk flest røde kort? Roy Helge Olsen.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎