Nettavisen hevder feilaktig at deler av KFL vurderer Tom Nordlies avgang

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    Nettavisen hevder feilaktig at deler av KFL vurderer Tom Nordlies avgang

    leste dette i nyhetstråden : ÅRÅSEN (Nettavisen): Etter to kamper med null poeng og seks baklengs, og et fall fra andre til fjerdeplass på tabellen, er det kanskje ikke underlig at det begynner å stilles spørsmål ved Tom Nordlies resultater på Åråsen. Deler av kanarifansen har allerede gjort det, og tirsdag fulgte Aftenposten opp.

    Mulig det bare er jeg som ikke følger med , men kan ikek huske å ha sett KFL har stilt spørsmål ved Nordlies resultater og hans evne som trener ??
    er det bare jeg som har gått glipp av dette eller er det som jeg tror at det bare er media som prøver å lage en sak her?
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud
  • Errevs
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jun 2005
    • 200

    #2
    Tom har iallefall 100% støtte fra meg. Vi har ikke god nok stall for å vinne serien iår men vi har absolutt noe på gang, jeg er ikke bekymret.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13244

      #3
      Media lager sak: 100 % fotball hadde en kort notis om at Rõslers viking ligger foran LSK. Nettavisen/TV2 lager på det grunnlaget en sak om at vi er misfornøyd - dette er nærmest ren fabrikasjon av "fakta" da jeg har tilgode å se noe her inne om at vi er misfornøyd med trenebytte den siste tiden. Skulle ønske at vi kunne gå ut og be TV2/nettavisen dokumentere disse påstandene.

      Kommentar

      • morrari
        Medlem
        Hoffnarr
        • Nov 2006
        • 58

        #4
        Tok meg en tur inn hit etter å ha lest den saken. Virket som om den saken ble skrevet pga. mishagsytringer på forumet. Så jeg var rimelig forbannet og klar for å kjefte. Men det viste seg at det hadde jeg ingen grunn til. Makan til journalistikk...

        Kommentar

        • LasseN
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 1610

          #5
          Så siden flere og flere her inne har i signaturen sin at innlegg ikke skal brukes i media, så begynner media og fabrikere hva vi sier for å få noe å skrive om..

          Opprinnelig skrevet av reka
          Skulle ønske at vi kunne gå ut og be TV2/nettavisen dokumentere disse påstandene.
          Vi kan jo prøve. Selv om "kildevernet" står omtrent høyere enn personvernet her i landet.
          LasseN

          Kommentar

          • erlando
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 858

            #6
            Jepp, gikk også direkte inn hit for å se hvem i alle dager som var misfornøyd med Nordlie, men her er det da ingen...

            Nettavisen (eller skal man si Brannavisen) er like latterlige og upålitelige som vanlig. De har like stor troverdighet og etterrettelighet som The Sun.
            Ja til pause i pausen!

            Kommentar

            • Ranakanaris
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 487

              #7
              Makan til jornalist-faanskap skal man leite lenge etter. Håper vi kan gi ett svar på tilltale før kampen med å vise att vi støtter Tom Nordlie. Greit, resultatene har gått litt i mot oss, men Nordlie kan da for pokker ikke løpe ut på banen og gjøre jobben som spillerne egentlig skulle ha gjort.

              Stå på Tom, du ihvertfall min støtte, og jeg støtter deg og laget 100% selv hvor skuffet jeg har vært etter de 2 siste kampene.

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #8
                For en gjeng ass! Det eneste negative var noen fjortisser som skreik etter Tom etter braknedturen i det store Europa, men dog alle her støttet oppunder. LSk med Tom i front kjemper fortsatt (ikveld) om cupfinale....og medalje i serien.

                Han har sagt at laget skal ta seriegull innen en periode på 3 år, vent å se!

                100% støtte herifra

                Kommentar

                • maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1212

                  #9
                  Herlig å se at nettavisen koker suppe på spiker. Det er så latterlig så latterlig

                  Kommentar

                  • gamle-perta
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2418

                    #10
                    Tror ikke Toms posisjon er et tema i noen deler av klubben eller ASA-selskapet. Det er det ikke grunnlag for.

                    Mvh
                    Gammer`n
                    Mvh
                    Gammer´n (Per T)

                    Kommentar

                    • Geirfugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 561

                      #11
                      Kan noen legge ut en avstemning her inne, så kan vi "bevise" at Tom Nordlie har vår støtte?
                      Jeg er dritt lei av at media må finne på nye og idiotiske vinklinger hver jævla dag. Nettavisen og Dagbladet er helt ute og kjører, og det gjelder ikke bare Fugla, men på alle områder.

                      Kommentar

                      • Rovfugl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 3672

                        #12
                        Jeg liker dårlig at disse forbanna journalistene produserer sine egne uttalelser på vegne av oss i kanarifansen, jeg kan til dags dato ikke huske å ha sett noe om at vi i det hele tatt stiller spørsmål ved Tom Nordlie, personlig "elsker" jeg han som trener for laget vårt og er fornøyd med han, at media lager slike saker er trist fordi det folk leser i media tror de blindt på, slike ting som dette er med på å sette et negativt lys på KFL og LSK i sin helhet, og vi i KFL \LSK trenger ikke mere negativ omtale nå, er dritt lei av at vi blir fremstilt av media somgrisespillende lag, dødballag, dunkelag ,sutrekopper osv. vi har vært med å kjempa om gullet i år helt til forrige serierunde, men media har heller konsentrert seg om andre ting rundt laget vårt som de finner opp underveis for å lage saker, jurnalister ser jeg mere og mere på som råtne individer som tar seg friheter i å lage saker for å gjøre seg selv mere intressant! måtte lopper fra 100 kameler infisere armhulene til alle jurnalister som driver slik! og måtte dem havne i helvete sammen med de norske dommerne.


                        TOM du har 110% støtte fra meg !!
                        DØ FOR FUGLA!!!
                        http://www.fluefiskebloggen.no
                        LSK er min religion
                        Ujah er min gud

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13244

                          #13
                          Det holder vel med at vi går ut og avviser påstanden, samtidig som vi spør hva kilden er? Samtidig kan vi jo ta opp at vi er lei av at inkompentente journalister går inn her og finsikter forumet for å finne noe kontroversielt å skrive om, for deretter å ta det de har funnet til inntekt for hele kanarifansens syn. I dette tilfellet er det jo ikke noe å finne engang. Dette må vi få satt en stopper for, all slags drit kan fabrikeres på grunnlag av de mange fjollete innleggene her ( undertegnede inkludert).

                          Lager vi en avstemning vil fullt av bergensere plutselig stemme som faen, og det holder strengt tatt med et fåtall stemmer for at jounalisten plutselig skal få dekning for påstanden. Det har jeg dårlig erfaring med.

                          Edit: Vi bør vel få inn i reglene for forumet at det er å regne som privat, og at innleggene her ikke kan brukes i media uten kfl's tillatelse (eller noe sånn)?
                          Last edited by reka; 26.09.2007, 08:25.

                          Kommentar

                          • KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

                            #14


                            Her er det utført en slags meningsmåling etter e-cup exiten. Resultatet er at to mener at han burde gått av. "Deler av Kanarifansen" er i hvertfall uthulet.Godt over 100 var uenig.

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13244

                              #15
                              Vi kan ikke akseptere at enkeltinnlegg, uhøytuidelige avstemninger o.l. her inne tas til inntekt for hele eller deler av kanarifansen syn.

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7029

                                #16
                                Lederen i KFL (hvem er det igjen?) bør ta kontakt med sportsredaktøren i Nettavisen og kreve dokumentasjon på denne latterlige påstanden.

                                Jeg ventet ikke gull i år i utgangspunktet. Systemet er nytt, og laget er et 4-4-2-lag fremdeles, ikke et 4-3-3-lag.

                                Tom, du har min uforbeholdne støtte!
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • hoyt
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2004
                                  • 2850

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av trigz
                                  Lederen i KFL (hvem er det igjen?) bør ta kontakt med sportsredaktøren i Nettavisen og kreve dokumentasjon på denne latterlige påstanden.
                                  Erling er talsmann.
                                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                  - Nosa

                                  Kommentar

                                  • gamle-perta
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2004
                                    • 2418

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Lederen i KFL (hvem er det igjen?) bør ta kontakt med sportsredaktøren i Nettavisen og kreve dokumentasjon på denne latterlige påstanden.
                                    Eller ta direkte kontakt med reporteren for å få laget en sak med omvendt fortegn, f eks: "Kanari-Fansen raser mot Nordlie-rykter: Tom - du har vår fulle støtte".

                                    Tror ikke det er så mye å hente på og "ta" Nettavisen. Bedre effekt å få vinklet det om til en positiv greie for Nordlie og LSK.
                                    Tror jeg.

                                    Mvh
                                    Gammer`n
                                    Mvh
                                    Gammer´n (Per T)

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      #19
                                      Nettavisen greide i går kunstykket å skrive at både Kippe og Riise må stå over cupkampen i dag,dette skreiv dem etter at det blei kjent at Kippe og Riise fikk en kamps karantene.Menn etter en krass mail fra meg så blei artikkelen retta på med en gang .Viser vell bare at det sitter nioen der som ikke har peiling på fotball eller så er det noen vif svin som sitter der og skriver det som passer seg.

                                      Kommentar

                                      • alvar
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Dec 2005
                                        • 100

                                        #20
                                        Har akkuratt sendt en mail til jornalisten å spurt hvor han har tatt disse påstandene fra.
                                        Skal bli spennende å se om og hva han kommer med.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎